Wij komen net terug uit Bokazkent wij waren verplaatst naar Siam Elecance, absoluut geen vergelijk.
Ze spraken daar dat Sherwood in juni open gaat.
Bij ons in het hotel zaten heel veel boze mensen die het pas op het vliegveld verteld was.
Maar voor alle mensen die er nog naar toe gaan het is een super mooi hotel en ik hoop er volgend jaar wel te komen. Allemaal succes!
Hallo Marita,
Weet je ook bij welke reisorganisatie die mensen, die pas op het vliegveld te horen kregen dat ze naar een ander hotel zouden gaan, hadden geboekt?
Ben daar wel benieuwd naar.
Als ik het me goed herinner waren de eerdere berichten hier op het forum van mensen die op 1 mei niet naar SD konden gaan allemaal van Sunjets.
Van mensen die bij Neckermann hebben geboekt heb ik niks gelezen?
Wellicht dat die dus hun klanten niet vantevoren inlichten?
Groetjes!
GTI in Duitsland.
Gisterenavond zaten we in de lobby te wachten tot de bus ons kwam halen voor naar het vliegveld te brengen en daar spraken we een hostess van neckermann.be.
IK vroeg haar hoe de opening was gegaan van sherwood…
Ze zei ja wat zal ik zeggen. Binnen is het af en prachtig maar de buiten faciliteiten zijn niet klaar. DE manager van neckermann is gisteren geweest in sd en vandaag mogen de gasten als ze willen overgeplaatst worden naar een ander hotel…
Dan kunnen ze wel open zijn maar had dan toch nog een week uitgesteld dan had het echt af geweest…
Zoals je zaterdag op de foto’s wel kon zien die ik geplaatst had kon dat niet in 1 dag af zijn…
ik heb zonet gebeld naar sherwood breezes voor te vragen hoe het zit met de opening.
het is inderdaad open,dat is al een opluchting!!:cheer:
wij gaan de 21ste en tegen dan zal het wat afgewerkt zijn.(hopen we)
heeft niemand nieuwe fotos van de opening??
:dag:
ja ik ben ook benieuwd naar de foto’s - Sina van het Duitse forum gaat deze namiddag ook terug naar de Sherwood en zij ging (indien het internet vlug genoeg gaat) deze namiddag of avond foto’s posten.
Wij gaan 4 juli en tegen dan zullen de meeste “kinderziektes” wel van de baan zijn zeker?:dag:
hoi alemaal
is het nu eigelijk open gegaan of nog niet
kan er niet meer aanuit
ik hoop voor de mensen die deze maand nog vertrekken toch nog wa kunnen genieten van hun vakantie
wij gaan van 12 september tot 21 sep
Het hotel is van zondag 8 mei open. Maar volgens de vele info nog niet helemaal klaar.
Hello,
Ik weet het ook niet meer;
Ik hoop dat het af is want wij gaan van 16 juli tot en met 26 juli.
Ik ben dit weekend bij neckermann geweest en die hadden nog niets vernomen dat het niet open zou gaan op de voorzienen datum.
We hebben nog 2 maand de tijd, en tegen dan zal alles wel af zijn zekerst.
groeten,
Geert
Ik heb vandaag gebeld en ook gemaild en het is zeker open!
maar ja,of het volledig af is…dat gaan we binnen 2 weken zien ![]()
:dag:
Volgens travelamigos, zouden alle klanten van thomas cook overgeplaatst worden, omdat de inspecteurs het hotel als een onvoldoende beschouwen. :mad:
Ben nog is gaan kijken op den duitse site, en volgens die sina moet alles tegen het eind van de week werken. Dus het zal wel inorde komen zeker.
Wij vertrekken zondag 15 mei naar SD. Ik hou mijn hartje vast.
jullie moeten eens gaan zien op de duitse site (travel amigos.de wel eerst even registreren)
daar zijn fotos van vandaag op en Sina gaat er nog meer opzetten!!
het ziet er heel goed uit,ze vond het eten zeer goed enz…
de cola zou pepsi zijn
en in de minibar zitten drankjes pepsi light,pepsi,limonade,water,bruiswater…
een beetje onnodige informatie lol2
maar ja
dat het maar snel 21 mei is!!! >>>
:cheer:
er wordt misschien overbodige info gegeven maar op het Duitse forum worden ook nogal wat vragen gesteld hé? Ik vind dat ieder maar voor zich moet uitmaken wat hij belangrijk vindt of niet, ik vind als we daar toekomen en we kunnen zelf ontdekken wat er is, dat is toch prachtig?
Ik volg het Duitse forum ook wel maar dan enkel om te zien of het eindelijk afgeraakt… de foto’s tonen wel een heel mooi dessertenbuffet, die rode appels heb je hier bij ons enkel op de kermis… wel tof voor de kinderen… Dat het nu maar rap 4 juli wordt!!!>>>
Ik heb vorige week Neckermann gemaild met de vraag of het hotel open is en alle voorzieningen klaar zijn.
Neckermann draaide er in de mail een beetje om heen, ze zeiden dat het “grotendeels” af is, de binnenboel is in ieder geval klaar, zoals de kamers en het restaurant. Over de buitenkant weet ik niks dus, m.b.t. zwembad e.d.
Wij gaan gelukkig pas in augustus daarheen, dus hopelijk is alles dan helemaal in orde.
HOi allemaal voor die gene die niet de duitse site willen / kunnen bezoeken hier staan de foto’s (geleend van de Duitse Amigos site) www.gabyenpeter.nl
wij gaan vrijdag en hebben er heel veel zin in gaan er vanuit dat het allemaal goed gaat komen.
gr Peter
Beste,
ik hoop dat u toestemming heeft van Sina om deze foto’s op uw site te zetten… Er zijn in het verleden nog mensen geweest die dit op dit forum gezet hebben en zij zijn teruggefloten door Travel Amigo’s
@ Gaby and Peter (Peter here)
delete the pics very fast. The pics are mine and you dont have to steal the pics and break the international law.
Thats not funny - My patience is over now.
done !