hallo Ghia
Het klopt alles leek goed via travelamigos.
Ik keer morgen terug vanuit colakli maar heb sherwood dreams resort niet kunnen bezoeken.
Maar kheb wel de hostess gezien van jetair/sunjets die sherwood dreams doet.
Ze zei me inderdaad dat het hotel pas 8 mei open gaat en alternatief is voor de mensen die nu gaan.
Maar voor juni zou het geen probleem zijn zei ze me.
Zo heb ik ook een email gestuurd naar sherwood breeze in lara en ze zeiden inderdaad 8 mei gaat het pas open
Kheb goede contacten in turkije als ik ook in belgie ben.ik volg het zeker op.
Wij gaan van 2 tot 12 juni er naar toe
Vriendelijke groeten
Bjorn Lootvoet
Wij kregen ook Family Christal Park (of zoiets) aangeboden. Wij zijn daar paar jaar terug geweest en willen daar niet meer naartoe
Hallo. Mede door de massale (meerdere touroperators in D, B en NL)verplaatsing van gasten/toeristen van Sherwood Dreams (SD) naar Crystel Family (CF), hebben wij om ander -naar eigen uistekende ervaring- hotel gevraagd, te weten Golden Coast (Colakli Manavgat Side). Maar ook daar zullen wellicht ooit gasten zijn geweest die er niet meer naar terug willen. Wij zijn uitermate tevreden over de afhandeling door Sunjets, al heeft het “SD probleem” ons wel wat onzekere dagen -van forums bezoeken en websites lezen- gekost. Iedereen die gaat naar CF of elders aankomende dagen; goede reis en genieten!
Wij hebben Siam Eleganse in Belek als alternatief gekregen, zijn er mensen die dit hotel kennen?
Als je op vakantiereiswijzer kijkt lopen de beoordelingen van Siam Elegance nogal uiteen. Ik ben er nooit geweest.
Wij hebben geannuleerd nu we niet naar Sherwood Dreams kunnen. De vergelijke alternatieven die wij aandroegen konden niet geregeld worden.
Ik denk ook dat we zouden annuleren als de reis niet doorgaat. M’n vriendin is ook onverwacht r werk kwijt (weet niet of dit een geldige reden is maar hebben 'n volledige annuleringsverzekering).
Tot nu toe hebben wij nog niets gehoord, ben benieuwd wanneer wij aan de buurt zullen zijn… Ik hoop toch op SD want met de bouw te volgen op travelamigos ben ik er wat verliefd op geworden :wub:
Hai Ghia,
Nee, dat is geen geldige reden om te annuleren helaas, voor je vriendin. Balen.
Wanneer vertrekken jullie naar SD?
Volgens de manager van Sherwood Breezes gaat het 8 mei open.
hallo ik denk dat jullie het hotel wat ze dan aanbieden niet moeten nemen en dan kan je annuleren veel sterkte met je vriendin groeten ron
Bedankt voor de reply’s. Ik vrees ook voor SD maar nog steeds geen bericht gehad. Indien ze (geen goed) voorstel doen dan annuleren we denk ik. Helaas is de zin er wel om op reis te gaan ![]()
ik heb een email van sherwood breeze en volgens hem gaat het inderdaad 8 mei open.
Maar ik ken iemand die voor jetair als hostess werkt in belek en ze houd mij op de hoogte.
Ik laat het zeker weten
Thx DjBorre, opvallend zijn al die annuleringen. Met de opening zit ik niet zo in maar die annuleringen zijn niet meer normaal. Alsof ze al die tijd nodig hebben (boekingen vanaf nov.) om te zien dat het toch niet lukt :mad:.
Hallo allemaal,
Was net nog eens op het Duitse forum gaan kijken en zag daar een Nederlands berichtje staan van Chantal13 die ter plaatse is:
Wij zijn op dit moment in bozagkent. Vandaag zijn we gaan kijken naar het hotel waar we eigenlijk vanaf 1mei hadden moeten zitten. Nou ik kan me niet voorstellen dat het 8 mei open gaat.De tuin is nog steeds een grote bouwput.Onze hostess zei dat het restaurant ook nog niet klaar was…de kamers wel maar het zou toch wel fijn zijn dat je lekker in de tuin kan liggen. De beachbar is alleen nog maar de buitenkant die klaar is.Ik moet zeggen er word met veel mensen gewerkt maar ik denk dat er minstens nog 2 weken nodig zijn voor je er echt vakantie kan vieren. Wij kregen als alternatief chrystal family resort en spa en dit is super!
Ik vrees dus dat de problemen nog niet voorbij zijn… Hopelijk gaat het open op 8 mei…
Als het open gaat moet het af zijn, en niet half afgewerkt om toch maar open te kunnen gaan. Wij gaan maar half July, maar als er nog zoveel moet gebeuren, vrees ik dat het niet open zal zijn voor juni
Hallo,
Ja ik ben nog steeds ter plaatse.
Vandaag nog gaan kijken maar het is nog steeds een bouwput.
Het strand is nog een en al afval van de bouw…Voor het hotel is een heus tentekamp van de arbeiders.Als het eerder opengaat als binnen een week of 3/4 ga er dan maar vanuit dat de bouwsporen nog overal te vinden zijn…Ik persoonlijk vind dat je een 5 sterren hotel boekt dat het buiten ook oke moet zijn en niet alleen binnen…Alhoewel de hostess maandag vertelde dat de kamers wel klaar waren maar het restaurant ook nog niet.
Als je deze foto’s ziet, dan kan het nooit tegen 8 mei open gaan. Allez ik zou toch niet graag in zo’n bouwwerf toekomen. Of er moet een mirakel gebeuren dat het zondag open zou gaan.
ik heb speciaal foto’s gemaakt en geplaatst…volgens mij `(áls ze het goed willén doen) duurt het nog wel een maand…ik ben heeel blij dat ze ons over geboekt hebben. de foto’s zijn van dinsdag 3 mei…
hello,
is er iemand in het bezit van foto’s van sherwood dreams resort de dag van vandaag?
zou het hotel dan toch geopend zijn op de voorziene datum?
Groeten,
Geert
Hallo allemaal,
Geert: 3 posts erboven staan foto’s van Chantal13 van eergisteren, ik denk niet dat er dramatisch veel veranderd is op 2 dagen tijd.
Wij vertrekken normaal gezien op 22 mei naar SD, maar daar begin ik nu zelfs aan te twijfelen door de foto’s van hierboven. Ofwel worden we proefkonijnen in een niet mooi afgewerkt hotel, waar ik ook geen zin in heb. Voor dat geld zou ik dan liever opgeplaatst worden naar een ander hotel, zoals Chantal. Maar ik vrees dat we niets te zeggen gaan hebben ![]()
groetjes
ps: Chantal, valt het weer daar een beetje mee? Vorige week en de weken ervoor was het er nog heel slecht, had ik gehoord.
bedankt voor de snelle reactie,
ik ben nog niet zo lang lid en ik moet nog een beetje zoeken hoe alles werkt:dag::dag:
Wij vertrekken op 16 juli>>>.
als ik deze foto’s zie denk ik wel dat het tegen deze tijd vermoedelijk zal af zijn zoals het hoort.
Ik hoop het uit de grond van mijn hart, daar wij gewoon zijn van vakanties te boeken welke steeds top zijn. Wij boeken steeds een iberostarhotel van thomas cook, maar er was er geen enkel meer beschikbaar.
Hopelijk kunnen we hier ook van een topvakantie spreken:vak02: