Sherwood dreams resort

Ik heb zojuist sunjets gebeld(11.15) en ze hebben inderdaad bericht gehad dat sherwood dreams niet open gaat…
Ze gaan vandaag alle klanten bellen met een alternatief…
Dus de heel dag bij de telefoon zitten dus:mad:

Das jammer, had gehoopt om foto’s enz van jullie te zien volgende week. Eerst problemen met ons voor juli en augustus en nu bij de opening. Hopelijk krijgen jullie een waardig alternatief.

Dat is het risico van het “vak” he zo iets kan gebeuren.
Wel sneu maar die kans zit er altijd in natuurlijk.
Hopenlijk krijgen jullie een leuk alternatief.

Ja dat is zeker waar…maar als eenmaal de tickets in handen hebt dan ga je er toch wel vanuit dat alles in orde is.
Al die tijd van december tot een week of 3 geleden heb ik er altijd rekening mee gehouden maar nu eigenlijk niet meer en dan gebeurt het alsnog…maar het gaat wel goedkomen hoor dat geloof ik wel

Hallo
Wij gaan er heen 2 juni.
Ik hoop echt dat we naar sherwood dreams kunnen gaan.
Ik ben nu in colakli in turkije en had gevraagd aan hostess van jetair hier als ze al het hotel had gezien.
Ze had het al gezien en ze zei me dat er nog redelijk wat werk is.
Ik wou het zelf gaan bezoeken maar dit is niet mogelijk.
Als alternatief denk ik eerder dat ze ook voor sherwood kiezen dat normaal is voor hun.Maar dit hotel ligt wel in lara.
Ik hoop echt dat het goed komt voor jullie allemaal.
Fingers crossed

Er is natuurlijk altijd een risico dat een nieuw hotel niet gaat klaar zijn maar Sina had er echt goede hoop op… maar het weer was de laatste tijd in Turkije niet wat het moest zijn. Heb een collega die vorige week in Turkije was en die heeft nog nooit zo een slecht weer gehad daar en hij gaat rond die periode al heel lang naar daar!! Ik denk wel dat Sunjets met een heel goed alternatief zal komen hoor (behoren idd tot de betere reisbureau’s hé?)

Ik wens jullie heel veel succes en hoop dat alles nog goed komt. Wij vertekken op 4 juli, tegen dan zal alles (hoop ik toch) wel in orde zijn!

we zijn gebeld door sunjets en het is chrystal family resort geworden:zon02:
zag op google dat het op hetzelfde rijtje zit als sherwood…3 of 4 hotels er tussen…

Hallo Chantal,

N.a.v. jouw reactie heb ik zojuist Sunjets gebeld. Deze bevestigde dat er aantal gasten zijn verplaatst naar ander(e) hotel(s). Daar naar gevraagd werd als reden gegeven dat er geen kamers waren, doch dat het hotel wel geheel gereed was voor ontvangst van de gasten. Nou, we laten ons verrassen. Al zijn we er nog niet; zou natuurlijk ook zomaar kunnen dat we alsnog gebeld gaan worden… Groet!

Wat raar allemaal zeg…
dat vrouwtje zei tegen mij dat het niet klaar was en alle klanten vandaag gebeld werden met alternatief op volgorde van boeken. Wij hebben 15 december geboekt…Jeetje das helemaal onzeker zo…

Hallo Chantal,

Tjazelf ; wij hebben medio nov. al geboekt. Zojuist 2 x gebeld. Die medewerkers waren stellig in hun verhaal en wat moeten je dan. Ons dossier was gewoon actueel en niets bekend dat we niet terecht kunnen in -of dat er problemen worden verwacht als we aankomen in- SD. We zullen het moeten ervaren; wellicht loopt het allemaal met een sisser af.

Sherwood Breeze in Lara lijkt me een prima alternatief.
Maar … vermoedelijk zit dit vol in de week van 1 tot 8 mei want zowel de basis- als de middelbare scholen in NL hebben meivakantie.
Denk dat het nemen is wat er nog over is … helaas.
Ik wens iedereen in ieder geval een zonovergoten vakantie toe!
Want … of je nu in SD zit of in Sensimar of in een andere hotel in Belek/Bogazkent, iedereen zit onder hetzelfde zonnetje!
:zon02:

We zijn zojuist ook door Sunjets gebeld. SD wordt geannuleerd (nog niet klaar). Gelet alle overboekingen hebben we naar ander hotel -nabij Side- gevraagd waar we aantal jaren geleden ook al zijn geweest. Sunjets neemt het in overweging en we worden terug gebeld; anders gaan we ook naar Chrystal Family Resort.

hallo wij gaan ook nu naar Crystal Family Resort van 2 mei tot 11 mei groeten ron

Hallo,

Vandaag heeft Sunjets ons overgeboekt naar Golden Coast (GC). Hadden aanvankelijk (ook) naar Crystal Family Resort gekund, doch hebben zelf (i.v.m. heel goede ervaringen aldaar) om GC gevraagd. Na enige Vlaams beraad belde Sunjets terug met accoord. We zijn uiteindelijk erg verheugd met dit alternatief.

hallo gaat ook even kijken hoe dat hotel eruit ziet maar een hele fijne vakantie gewenst groeten ron

Aan al de mensen die nu naar de family resort of andere in de omgeving gaan.
Zou het niet mogelijk zijn om eens naar de sherwood dreams te wandelen en eventueel een paar foto’s te nemen en op deze site te zetten,daar zouden jullie veel mensen een plezier mee doen,denk ik?

1 like

hallo wij gaan kijken of we volgende week als we daar zijn om foto,s te kunnen maken evt ook van binnen en als ik terug kom zal ik ze erop zetten voor de mensen die nog daar heen gaan in de zomer groeten ron

3 likes

Even terug van weggeweest, vind het allemaal zeer vreemd. Heb alles gevolgd op travelamigos en daar zag het er gewoon ronduit goed uit en nu spreken ze hier over latere opening? Tot op heden geen annulering gekregen van Sunjets, ben benieuwd…

Ik heb net het reisbureau gebeld, en zij hebben contact gezocht met Neckermann en het klopt. Het hotel gaat 8 mei open! Wij zouden 1 mei (zondag) gaan, maar dit gaat dus niet door. Het alternatief was ronduit slecht, dus wij hebben geannuleerd.

Jeetje meestal is het alternatief toch wel hetzelfde of beter…waar wilde ze je naartoe sturen?
Wel een domper dat je nu niet gaat…