vanwaar zijn jullie en hoe oud zijn de kinderen
hallo wij gaan ook naar sd op 2 mei voor 11 dagen onze zoon met vriendin allebei 16 jaar en die vinden wifi ook heeeel belangrijk wij hebben geboekt bij neckermann be groeten en een fijne vakantie vast gewenst
Hallo
Kunnen niet naar scherwood dream maar mogen naar SEA WORLD te side: iemand ervaring? Maar op mijn vliegtickets staat er wel scherwood dreams op, kunnen het niet omzetten omwille van de meerprijs (anders neckermann verlies). Is dit wel te vertrouwen? Bij andere overboekingen is dit ook zo of krijgen zij wel de juiste benaming?
Mvg
Isa1103:dag:
Wij zijn hier vorig jaar geweest. Het viel mij wel een beetje tegen. Het eten enzo was niet uitgebreid en lekker. Verder was de bediening ook niet goed in het restaurant. Het hotel verder was wel leuk en netjes alleen het eten viel erg tegen. Wij hopen vooral dat Sherwood Dreams dit beter heeft.
hallo wanneer had u naar sherwood gegaan en als u naar deze hotel gaat Hotel Sea World Resort & Spa dan staat die goed aangeschreven 8.7 en volgens mij kan dat geen kwaad ik zou wel een telnr vragen voor een contact persoon als je daar aankomt en een telnr van deze reisburo om als u bij de hotel aankomt en ze begrijpen het niet zodat ze zelf naar ned kunnen bellen voor meer uitleg en u kunt ook evt nog gaan kijken of u meer informatie kunt vinden op internet met dezelfe gevallen of een ander neckermann bellen in een andere stad of even de anvr bellen met u vraag nou een fijne vakantie alvast gewenst
wij zijn van westerlo,onze kinderen zijn wel jonger,namelijk 7 en 11 jaar.
Slecht nieuws de openingsdatum Sherwood dreams is verschoven naar 8 mei en is ook bevestigd door Sina van het Duitse forum die vandaag contact had met het hotel !
Veel ophef; wellicht terecht. Doch hedenmiddag met Sunjets gebeld. Zij wisten (nog) van niets dat het hotel 1 mei niet gereed zou zijn. Kreeg te horen dat zij rechtstreeks contact met SD hebben (gehad). Zelf reizen/vliegen we 1 mei 's morgens vroeg vanaf Brussel. Zijn dus erg benieuwd wat we dan -en aankomende dagen alsnog van Sunjets- kunnen verwachten.
ooooo neeee
heb het ook juist gelezen
wel heel spijtig voor de mensen die van het weekend vertrekken .
ik hoop da jullie toch nog een fijne vakantie krijgen
Wij gingen normaal van 21/08 tot 01/09 via Neckermann belgie. Wij hebben verschillende alternatieven gekregen maar geen enkel voldeed aan onze verwachtingenn hun laatste voorstel was Hotel Sea World Resort & Spa. Daar zijn we dan toch opingegaan. Maar Neckermann belgie werkt niet samen met dit hotel wel Thomas Cook of neckermann nl. Alles blijft het zelfde op de dokumenten maar ter plaatse wordt alles geregeld. Is dit wel te vertrouwen?
Mvg
Isa1103
hallo wij zouden ook gaan vanaf 1 mei en net te horen gekregen van neckermann.be daar geboekt dat het niet door kon gaan niet op tijd af we mogen nu hier heen dit hotel Crystal Family Resort & Spa in belek iemand ervaring ermee groeten ron
Eigenlijk zou het niet mogen hé. 4 dagen voor vertrek te horen krijgen, dat het niet af is. Zoiets moeten ze toch al enkele weken geleden geweten hebben hé. Ik vrees dat de opening nog wel enkele keren zal verlegd worden.
Waarschijnlijk hebben we dezelfde vlucht naar het zelfde hotel:mad:
Ik heb ook met sunjets gebeld en hetzelfde verhaal te horen gekregen…
Ze heeft mij gezegd morgen rond 12 uur terug te bellen dan zouden ze meer weten…Dat sherwood dreams niet doorgaat is me wel duidelijk maar ik vind dat ze daar wel heel laat achterkomen en dan nu maar wachten op een alternatief…(hopelijk een goed)
Wij hebben nog steeds geen bericht dat het niet doorgaat, maar het is inderdaad wel duidelijk.
Heb al wel gehoord dat de alternatieven een stuk minder zijn.
hallo het is zeker kort dag en als je alles terug leest dan lagen ze goed op schema maar ja als het goed is moet de hotel waar we nu ondergebracht worden ook een goed hotel zijn nou iedereen nu naar Crystal Family Resort gaan dan word het toch nog gezellig:vak02::vak02::vak02:groeten ron
Volgens mij ligt Crystal Family Resort niet aan zee.
Volgens google earth wel hoor.
Die ligt wel vlak aan zee hoor, zelfs een paar hotels (3 of 4) naast de Sherwood dreams ![]()
Mijn dochter van 20 is er vorig jaar geweest, en ze vond het een goed hotel, wel geen Belgen of Nederlanders (was wel in september, zij waren de enige)
Zojuist gebeld met Sunjets. De medewerker vertelde stellig (nog) niet(s) vernomen te hebben dat het hotel niet gereed zou zijn. Heb gevraagd hoe het evt. in z’n werk gaat voor het geval dat… Mocht SD contacten met Sunjets, dan zal SD een alternatief bieden. Mocht de klant daar niet mee instemmen, dan wordt er door Sunjets verder gekeken wat er (nog) mogelijk is. Alleen bij een ernstige calamiteit (bijv. brand) hoort de klant pas op het vliegveld dat het een ander hotel wordt. We gaan maar uit van de info van Sunjets (…wat kunnen we anders…) en dat deze juist is. Overigens heeft Sunjets een dusdanige goede naam dat ik me niet kan voorstellen dat ze ons de hei opsturen. Groet, tot zondag denk ik zo…
Wij hebben tot nu toe nog steeds niet doorgekregen dat het niet doorgaat.
Ben heel benieuwt, op de Duitse site word er wel gesproken dat het een week later open gaat.