Hallo, wij zijn een gezin uit Antwerpen en gaan van 30 juni tot 14 juli, onze zoon Matthias is ook 15.
Groetjes:
Hallo, wij zijn een gezin uit Antwerpen en gaan van 30 juni tot 14 juli, onze zoon Matthias is ook 15.
Groetjes:
hey,wij zijn van de kempen en zijn ook daar op hetzelfde moment,van 30juni tot 11juli,onze kinderen zijn wel maar 11 en 7.
hoi, wij komen uit bergen op zoom, holland
hoi, wij komen uit bergen op zoom, holland
wij gaan van 1 tot 8 mei en komen uit ossendrecht>>>
hallo,
waar blijven die recente fotokes, help, help, ben zéér benieuwd.
Hallo Chantal wij gaan in de zelfde week.
Met hoeveel mensen gaan jullie?
Ben benieuwt of alles klaar is.
Groetjes Marita
Hallo,
Zijn er nog mensen die naar de Sherwood begin juli gaan die “kinderen” hebben ouder dan 16?? Ik heb de indruk dat het allemaal jongere kinderen zijn… Onze dochter van 19 gaat mee en ik vroeg me af of ze nog (Vlaamse of Nederlandstalige) leeftijdsgenoten zal tegenkomen… :vak01:
Nieuwe foto’s online op het Duits forum! Ziet er heel goed uit, gaat zeker klaar geraken ![]()
wij gaan van 1-13 juli met een dochter van 17
Many thanks to this forum here and many nice people who watch the pics on travelamigos.de. Please understand, that I will give not the pics for a commercial site like zoover.
Everbody can see the Pics from the Sherwood Dreams Resort Belek on travelamigos.de. After my next trip (mid of April) I will post some new pics at this forum to say “thank you” for the links and for recommending travelamigos.de.
Please respect, the picture copyrights. Especially you, Eric1955 :retard:
Wij hebben geboekt met neckermann holland voor eind juni.
We hebben zopas op vakantiereiswijzer gelezen dat er een mevr. die op een reisbureau werkt zegt dat er al verschillende mensen geanuleerd zijn omdat het hotel nog niet af zou zijn ofwel door overboekingen.
Heeft er hier al iemand al iets over gehoord?
ook wij gaan 19 juli 13 dagen mert onze zoon van bijna 10 wij hebben in oktober al geboekt in duitsland neckermann 2250 euro misschien zijn we jullie daar wel groetjes frank merie en stijn uit herwen
Hoi Marita,
Wij gaan met 4 personen.Mijn ma en ik en de kids van 16 en 13.
Gaat opschieten nu he…
Spannend hoor,
Groetjes Chantal
ik heb dit zojuist ook gelezen,toch morgen maar eens even langs het reisbureau,het zijn zulke tegenstrijdige berichten…word er nu wel beetje zenuwachtig van.
Laat je hier iets weten zodra je meer weet,heb je ook bij neckermann NL geboekt?
wij hebben idd ook bij neckermann.nl geboekt,ik heb dit op het reisbureau van arke gedaan,ik heb deze zojuist gebeld en verteld dat er momenteel zoveel onrust is,heb haar ook het stukje voorgelezen wat de dame in kwestie heeft geschreven die op een reisbureau werkt.
zij schrok hier ook van en gaat nu direct neckermann bellen en neemt zo weer contact met me op…ik gezegt dat ik gewoon graag een eerlijk antwoord wil zodat we evt nog om kunnen boeken voordat het te laat is,en alles echt bomvol zit.
ik wacht in spanning af.
nou ben net terug gebeld,het overboek verhaal klopt helemaal
het is volgens neckermann wel zo dat neckermann klanten voorrang hebben,dus vandaar waarschijnlijk ook dat de sunjets klanten als eerste de berichten hebben ontvangen.
neckermann gaf ook de garantie dat het in juli zeker af zal zijn
(meisje van arke kon niet aangeven of ze bedoelde dat de mensen in mei en juni dus kan maken op nog evt bouw werkzaamheden)
en daarna natuurlijk het bekende verhaal dat mocht het onverhoopt zo zijn dat we zijn overboekt dat je dan of je geld terug krijgt of dat je een andere vakantie mag boeken,al moest ze me gelijk geven dat dat natuurlijk wel moeilijk word zo hoog zomer in juli…
al met al…niet veel wijzer geworden dus … het blijft spannend.
Toevallig heb ik eerder deze week ook contact gezocht met het reisburo en die hebben op hun beurt ook weer contact gezocht met Neckermann Nederland. De onrust omtrent de overboekingen werd inderdaad bevestigd!
Reisburo heeft gevraagd om een schriftelijke bevestiging van de overboekingen maar die wilde Neckermann NL (logischerwijs) niet geven.
Over het wel of niet klaar zijn van het hotel maak ik me met een vertrekdatum in augustus niet druk. Dat lijkt me ruimschoots haalbaar.
Neckermann NL, DLD en Belgie is toch allemaal 1 pot nat ?
ik schreef ook klanten van neckermann in het algemeen,zowel nl en belgie enz…
het gaat meer over de voorang van deze klanten op andere reisorganisaties zoals sunjets