Sherwood dreams resort

Ik heb net contact gehad met sunjets…Het gaat er naaruit zien dat 1 mei niet haalbaar is:mad:. Het is officieel nog niet bevestigd, maar de kans is zeer klein.
Nu maar afwachten want we zouden 1 mei vertrekken tot 8 mei…ben benieuwd!Binnen nu en 10 dagen nemen ze contact op met ons met een alternatief

Ik had dat ene zinnetje er binnen een minuut al uitgehaald omdat ik zag dat je het had over Neckermann in het algemeen :slight_smile:

Maar het blijft in ieder geval spannend allemaal en vlgs het reisburo zouden er snel stappen ondernomen worden.

Raar, Chantal… Ik volg ook het Duitse forum (daar heb je die Sina die om de 2 à 3 weken gaat kijken hoe het gaat met de bouw van het hotel) en die heeft onlangs nog gezegd dat ze voor zitten op schema en dat het zeker af geraakt tegen 1 mei. Nogal tegenstrijdige info…:disgust:

1 like

Ja dat klopt…ik vond het ook al raar.
Ik heb op dat forum ook gevraagd en hij/zij bevestigde weer dat het klaar zou zijn.
We houden hoop…

Trust me! :cheer:

4 likes

He Saskia

Ook wij vinden het spannend, wij gaan in dezelfde periode als jou en ook met Neckermann. Ik heb ook al contact gehad met het plaatselijke kantoor van Neckermann en zij wisten vorige maand nog van geen problemen. Ik hoop dat alles in orde zal blijven!

Grtjs
Heidi

A little Video with some pics.

https://www.youtube.com/watch?v=[ame=“http://www.youtube.com/watch?v=KwQAm7kz-eY&feature=player_embedded”]YouTube - Sherwood Dreams Belek[/ame]

2 likes

Waar kun je die foto’s zien dan?

:zon02:>>>

Al gevonden, dank je! :dag:

Ik krijg het filmpje niet te zien?

[ame=“Sherwood Dreams Belek - YouTube”]YouTube - Sherwood Dreams Belek[/ame]

hoop dat de link werkt, anders op you tube en sherwood dreams intoetsen.:dag:

4 likes

Wij hebben net een telefoontje gehad dat we niet naar Sherwood Dreams kunnen gaan. Overboeking. Het is net of ze iedere touroperator afgaan
Wij hadden geboekt van 9/7 tot en met 18/7 via Straus.Nl met 6 personen ( 4 volw en 2 kids) Via Ôger Tours
Ik ben zo triest, we keken er zo naar uit.
Ze stellen als alternatief Hotel Crystal Paraiso Verde voor.
Kan iemand ons helpen ,???

Als ge da filmke bekijkt, is er precies toch nog wa werk aan hé.

Hallo, Sabine
U kan de beoordelingen en vele foto’s bekijken op Zoover
over dit hotel en het ziet er niet slecht uit

1 like

Ik heb het gezien. Het hotel is al van 2004.
Ik kies liever voor wat nieuwere hotels.
We zullen wel zien:mad:

Kan je bij je touroperator niet eens informeren naar de splinternieuwe Crystal Palace in Side ? Die gaat normaal ook in mei open… Ze zouden inderdaad toch een recenter hotel moeten aanbieden als alternatief ! Je kan maar proberen …
Veel succes

1 like

Op het Duitse forum Travel Amigos heeft Sina net nieuwe berichten gepost. Zij is momenteel terug in Turkije en het hotel zal zeker af zijn tegen 1 mei!! Op 24 april gaat men de glijbanen installeren en daarmee zal het laatste af zijn!! De kamers zijn bijna volledig af, de bedden e.d. zijn reeds geleverd!
Dus we leven op goede hoop dat alles zal klaar zijn!! >>>

kijk dat zijn nogeens goede berichten.:cheer:

Allez ben is benieuwd. Binnen 3 maand zijn we weg. Maar eerst volgende maand nog een weekske amara beach resort:cheer: