Sherwood dreams resort

Dus geannulleerde klanten voor SH dreams kunnen nu toch gaan?
Super! maar wel leuke sh*t gehad door de problemen :mad:

nog een 96tal dagen…:vak02:

Hey Ghia,
ja ik denk wel dat alle “geannuleerde” klanten kunnen gaan… was inderdaad niet plezant, maar nu kijken we er heel erg naar uit… :dag:
Wij vertrekken op 4 juli en zullen jullie daar zeker zien!!
De foto’s op Amigos Travel van Sia zijn wel veelbelovend niet? Het zal zeker af zijn… en ook de tuin zal wel al aangelegd zijn heb ik op dit forum gelezen… Als ze grote palmbomen zetten gaat dit al direct een andere look hebben.:wereld:

1 like

Fjieuw … een maandje hier niet geweest.
Wat een berichten!
Wij vertrekken op 16 augustus maar gelukkig nog geen telefoontje van het reisburo gehad.

Foto’s zien er inderdaad goed uit! Eigenlijk zéér goed:wub:. Hoop wel dat de kamer iets beter meevalt, op het eerste zicht lijkt het zozo.
Het beloofd een ‘ferm’ hotel te worden.
Ik vrees dat we jullie niet meer zullen zien, we gaan van 10juni-17juni, zou wel langer willen blijven maarja :stuck_out_tongue:

zijn de fotoos evt niet te kopieeren en dan hier te plakken,(iemand die dat wil doen?)ik krijg ze nml niet geopend en ik zou het ook zo gaag even willen zien.

Hier als proef een paar foto’s geplakt hopelijk lukt het en kunnen jullie watertanden

1 like

Bedankt voor de fotoos !!!kon nu even zien dat mijn spanning toch wel gegrond is.
We blijven het in spanning volgen.:zon02:

1 like

hallo, wij hebben geboekt via its reise duitsland maar niets vernomen over overboeking, ga toch eens informeren, wij gaan van 14/7/2011 t/m 28/7/2011, met zoon van bijna 7 dan en dochter van 10:vak02:

Heb op deze forum nooit iets gelezen over overboekingen bij neckermann enkel sunjets en jetair. Kreeg deze middag telefoon van Neckermann dat we niet naar Scherwood kunnen (21/08 tot 01/09). Maar wat ik zo raar vind is dat nu opeens alle klanten van sunjet er wel naar toe kunnen gaan(en wij niet meer). Ben onmiddelijk naar het reisbureau gereden met mijn bevindingen, morgen gaan ze alles tot op het bod uitpluizen hoe het komt dat nu opeens de klanten van Neckermann er niet meer terecht kunnen.
Aan iedereen “ik denk dat het laatste woord nog niet gezegd is in deze zaak, het zal een macht strijd worden tussen de reisagentschappen”.:mad::mad::mad:

Mvg
Isabelle

2 likes

Toch nog even vermelden dat Sina van het Duitse forum niet happy is met het feit dat hier foto’s geplaatst worden die eigenlijk niet mogen gekopieerd worden op andere forums/sites (i.v.m. auteursrechten) !
Je kan deze foto’s allemaal zonder problemen bekijken, je gewoon even aanmelden en registreren op het Travel Amigos forum, maar ze blijven echter wel exclusief eigendom van Travel Amigos en zijn enkel zichtbaar voor leden van dit forum!
Dit gewoon ter info en hopelijk komen hier geen problemen van …

1 like

Sorry niet aan gedacht enkel gedaan om te helpen zal niet meer gebeuren

1 like

Hallo iedereen :dag:,

wij gaan met 4 volwassenen en 3 kids ook naar SDR en hebben geboekt met Sunjets, begin november. Hebben nog geen bericht gekregen dat er iets aan de hand zou zijn (overboekingen en dgl.). Hopelijk blijft dit ook zo.
Reisperiode: 25/07 - 05/08

No problem hoor Erik, zelfs ne link of passages van dat Duits forum hier op zetten mag blijkbaar ook al niet :s
Heb dat zelf ook al gedaan !

1 like

hallo , jullie zijn er dezelfe periode als wij. ook gelukkig nog niets gehoord. :vak02:

Op het Duitse forum Travel Amigos stonden ook heel mensen die niet konden gaan - geboekt via Neckermann Duitsland…

Niet alle geannuleerde kunnen terug naar sherwood dreams zenne want wij hebben gisteren mail gehad dat ons verblijf in sensimar blijft maar we kunnen we lgenieten van de faciliteiten beide hotels, waaronder 24/24 bar :slight_smile: Kvind dat ook wel een mooie gebaar! Ze liggen toch naast elkaar dus ja…

Dit hadden we ook meteen aanvaard, maar is nu toch alleen SD waar we natuurlijk ook tevreden mee zijn.

Hoi, wij gaan van de 18de juli tot 25 juli en hebben een dochter van 10 en een zoontje van bijna 9. Vanwaar zijn jullie, want mijn dochter is alvast heel geinteresseerd om jullie dochter te ontmoeten?

Hadden toch beter onze jongste van 7 mee op reis genomen…

>>>Hallo wij gaan meet ons drieen van 28/06 tot 10/07 onze zoon is 15 jaar
nog en we vertrekken uit Zaventem