Sherwood dreams resort

Hallo,
Vind ik ook, ben er ook benieuwd naar, want die onzekerheid
begint ook op mijn zenuwen te werken
Spijtig dat Sunjets niet bij de buurt is of was er al eens langs geweest
om eens te zien wat er nu uiteindelijk uit de bus zou komen
Ging normaal gisteren ( maandag ) iets van hen horen , en vandaag
nog altijd niets, of gaan ze wachten tot morgen en dan verplicht zijn van
naar de Sensimar te gaan, hallo hoor
PLUCHE

2 likes

Hallo,
Mij heeft hij belooft maandag ten laatste dinsdag.We zullen zien want ik heb al ondervonden dat het iedere keer iets anders is.:angry::mad:
Ge zie hé begint echt mijn voeten uit te hangen.

Willen misschien kosten besparen door ons te laten bellen en zo onze opleg te betalen???

1 like

Dat zullen ze mogen vergeten, dit staat
alvst niet in onze woordenboek :mad:
Hebben daar toch trouwens niet om gevraagd
en vooral als je zo vroeg boekt, dat het hotel
overboekt zou zijn, maar ja wat is de oorzaak ???
PLUCHE :cheer:

1 like

hallo ,

wij hadden dit hotel geboekt voor 15 dagen vanaf 3juli to 17 juli maar helaas belde sunjets ons vorige week op en zeiden dat het hotel met grote problemen kampt en dat wij niet meer daarheen konden gaan!!
is het een overboeking of kampt het echt met problemen geen idee !
Nu gaan we voor 16 dagen naar de dominicaanse republiek:vak02: hotel gran bahia principe punta cana een hacienda kamer !
voor mij is het de 2 de keer dominicaanse vo mijn ventje de 1ste maal!:zon02:

vele groetjes

met opleg, of alle extra’s betaald door sunjets??? :drugged:

Met een opleg maar we hebben nog een goeie korting gekregen en daarboven op nog een vroegboekkorting , want nu waren we telaat voor de vroegboekkorting dus heb ik eens ferm mijn gedacht gezegt bij sunjets en voila een nog mooiere reis :slight_smile:
greetz x

net via het reibureau contact gehad met neckerman nl , ze zijn hoogstpersoolijk wezen informeren bij sherwood dreams , omdat ik neckerman op deze site had gewezen en aan de hand van alle problemen met overboekingen en voor degene die bij neckerman nl geboekt hebben zijn er geen problemen met overboekingen.
volgende maand neemt neckerman weer contact met mij op , dus wordt vervolgt

Hallo,

Wij hebben via D-reizen onze reis bij Neckermann Nl geboekt (30/06-14/07).
Het is dan voor ons ook nog niet zeker dat we kunnen gaan ?
Groetjes,
Petra

hallo aallemaal
heb juist met sunjets gebeld maar antwoorden heel vaag op de vragen van de overboekingen
ze zeiden voor u NOG geen probleem en anders contacteren we u zo snel mogelijk
gewoon afwachten maar hoe langer dit duurt hoe groter het probleem word vind ik
heb al zin om iets anders te boeken
ginake

1 like

Wij hebben nog niks gehoord sinds dat ik vrijdag “ZELF” maar heb weer gebeld. Ik ga straks wel nog een mailtje sturen dat we nog niet akkoord gaan met sensimar belek.
We gaan niet wachten op hun telefoon want om 16 uur verstijkt hun ultimatum in verband met de auto overboeking naar Sensimar Belek.

1 like

Gewoon allemaal lekker naar Limak Lara komen :wink:

vanavond komen er nieuwe foto s pas geleden getrokken van het hotel staan op een duitse site
ben zo benieuwd 

2 likes

ik heb deze voormiddag al gebelt.Ik kreeg jorge niet te pakken.Hij was in vergadering.Ik vroeg naar de stand van zaken maar konden mij niet antwoorden.

Inderdaad, ook een super hotel, helaas ook al volzet in het hoogseizoen, tenzij hier en daar nog een familiekamer, maar die zijn vééél duurder dan de standaardkamer :wink:
Wij hadden in 2009 zo een familiekamer op de begane grond en sprongen vanop ons terras zo het zwembad in :stuck_out_tongue:

Ben nu wel eens benieuwd voor de mensen die overboekt zijn, wat er voor hen uit de bus gaat komen, ik hoop voor hen SNEL op goed nieuws !!!

2 likes

Voor de zekerheid eens een mail gestuurd naar Sunjets.
Wij vertrekken wel pas in september, maar wil toch wel zekerheid hebben.

Want hoe langer er gewacht wordt, hoe minder keus er zal zijn in hotels.

Ben benieuwd of ik antwoord zal krijgen.

Groetjes, Ella:dag:

Wij zijn 3 jaar geleden ook naar dit hotel geweest, echts niets van te zeggen. Maar idd ook al volzet voor veel periodes, dat is ook één van de hotels die ietsje goedkoper is in Lara.

Ik hoop ook dat de mensen die niet naar sherwood dreams kunnen vlug antwoord krijgen en naar een hotel kunnen gaan die aan hun wensen voldoet.

3 likes

Ik heb ook net naar de nieuwe foto’s gezien op travelamigos. Het begint er ondertussen toch al uit te zien als een hotel :slight_smile: maar ze hebben ook maar 2maand nemeer dus da mag ook wel, ma het ziet er wel uit da het af gaat geraken ! nu alleen nog maar hopen dat ik geen telefoon meer krijg van Jetair !

1 like

hoi
ik heb de foto s ook gezien zijn verleden week getrokken ziet er al goed uit maar ze zullen toch nog hard moeten werken hopelijk blijft voor ons zoals het is zonder overboeking
gina

Heb net telefoon gekregen van ons reisbureau, Jetair aanvaardt de Family Resort niet wegens te duur!! :mad:
Het reisbureau stelde zelf nu voor om de Sherwood Breezes in Lara voor te stellen aan Jetair, maar heb eens gauw gekeken en alles is daar volzet tot half september!!! Zij gaan daar zelf geen mensen uitzetten omdat wij daar naartoe willen hé???
Het zal erop uitdraaien dat we toch naar de Sensimar gaan zeker??? Het is natuurlijk ook een nieuw hotel
 Ik weet het niet meer hoor!!
Ik had graag enige reactie hierop gekregen vooraleer ik iets laat weten aan ons reisbureau!!