Wij hebben ook geboekt met neckermann België. 26aug tot 9sept. Wij hebben nog niets gehoord van Neckermann, geen nieuws is in dit geval goed nieuws zeker…
Hopelijk wel. Zullen pas echt tevreden als we uiteindelijk ingecheckt zijn, vrees ik. Wij gaan eind juli.
Welke periode zijn jullie daar? Wij gaan van 18 juli tot 25 juli en hebben een zoon van 9 en dochter van 10. Zou tof zijn!
wij gaan van 30 juni tot 11 juli,we zullen mekaar dus missen.
Ik vind da voorstel van 2 hotels gebruiken maar niks.Je moet altijd weg en weer lopen en kunnen de hotels de grote toeloop wel aan.er kunnen zoveel mensen in het hotel en plots een grote toeloop van beide hotels.als dat maar goed afloopt.
misschien zijn jullie wel een van de gelukkige die wel in het hotel kunnen verblijven.Ik hoop echt voor jullie dat het goed komt.
Om eerlijk te zijn, was mijn grootste zorg als ik boekte voor de sherwood dreams, gaat het hotel wel af zijn. Ik had nooit gedacht dat het grootste probleem, overboeking zou zijn. Voorlopig nog niets gehoord van sunjets. Dus geen nieuws is goed nieuws zeker.
Wanner vertrekken jullie?
Van 16 july tot 30 july
wij hebben ook geboekt bij neckrmann.be en nog niets gehoord.wij gaan van 27/8 tot 9/9 .grtjs
Gisteren ook is geinformeerd bij men reisbureau die op deze manier is gebeld heeft naar Jetair. Jetair zei tege hem dat de problemen zich voorlopig alleen voordoen vanaf de 2de week van juli en de maand augustus. Ik ga in juni dus voor mij was er nog geen probleem, ik hoop dat het zo blijft !
ik denk niet dat ze dat zullen toestaan in sensimar( kinderen).Hoe gaan ze dat verantwoorden tegenover de mensen die sensimar speciaal boeken omdat het een 18+ is.Hebben ze daar ook gegarandeerd problemen mee.Tis wel godgeklaagd deze toestand.en ze hebben daar enkel kamers voor 2personen,dus overal wa veldbedjes bijschuiven is ook niet echt interessant.:mad::crybaby:
Fingers crossed! Ik hoop mee:zon02:
Daar heb je inderdaad een punt !
Veel plezier in Amara dolce vita trouwens ![]()
nou ik zit dit natuurlijk al een tijdje te volgen , maar gelukkig hier nog niets gehoord en hopelijk blijft dat zo.
Ben eens benieuwd wat je daar als antwoord gaat op krijgen. Van 2 hotels genieten… dat is eens iets anders.
Ik verwacht toch ook één van de dagen antwoord van Jetair.
Wij hebben dit ook al is meegemaakt in Griekenland ,geboekt voor grecotel olympia oasis-4* -,bij aankomst bleek het overboekt te zijn,na lang aandringen kregen we een villa in het 51/2 mandola rosa(kostprijs ong.12000 eu),bovendien mochten we hierdoor van 3 hotels genieten die op hetzelfde grote domein gelegen waren,nl -olympia oasis(4) olympia thalasso(5*) en dus het poepchique mandola rosa(5 *1/2).
Dit was dus echt toppie
Hallo allemaal,
Voor diegene die wel mogen gaan maar niet op de site van travelamigos kijken hier het volgende (goede) nieuws betreffende het aquapark:
Etwas zum geplanten Aqua-Park.
Es soll 10 Rutschen geben und die Längste Rutsche wird 92 Meter lang.
Also nicht 8, wie einige schreiben.
Die Info ist aktuell aus der Türkei vom Management selbst.
Op onderstaande link kan je verder informatie vinden, ook worden er vandaag of morgen nieuwe foto’s opgezet, hiervoor moet je echter wel aangemeld zijn:
Verder staat hier dat de geplande openingsdatum zeker te halen is en ik hoop dan ook van harte dat er geen overboekingen meer zijn!
Vriendelijke groeten,
Bert
:zon02:
We zijn nog steeds in blijde verwachting op een telefoontje van Sunjets. Normaal moet er een reactie komen op zijn maill voor woensdag 02-02-2011 om 16. Maar wij wachten nog steeds op een antwoord op onze tegenvoorstellen (Ali bey Club en Crystal Palace) en over het feit dat we misschien in beide hotels welkom zijn (SD en Sensimar)
Ik moet zeggen ze zijn niet echt vlug om hun klanten gerust te stellen.Je moet de stand van zaken maar in een glazen bol lezen.Dit is toch geen gedoe.In het nu zo moeilijk eens een mailtje te sturen met de stand van zaken.Hun service naar de gedupeerde is verre van …
Wij wachten ook nog altijd op nieuws.Ondertussen zijn we maart en we zitten nog altijd in de wachtlinie.Eigenlijk ben ik heel deze toestand beu!!!