Over welke Ali Bey heb je het ?
Ali Bey resort Side (die nieuwe van vorig jaar) of Ali Bey club Manavgat ?
Ali bey club
Hallo,
Ik heb deze morgen bericht gekregen dat ons reisbureau ons alternatief hotel, nl. Crystal Family Resort ook in Bogazkent nu gaat voorleggen aan Jetair. En die moeten blijkbaar hun goedkeuring geven. De prijs is ongeveer evenwaardig als dat van de Sensimar die zij voorstellen.
Ik las net ook op het Duitse forum dat de Sensimar en de Sherwood Dreams van dezelfde eigenaar zijn.
Laten degenen die ook niet naar de Sherwood kunnen weten naar waar zij gaan aub? Is altijd handig om weten.
Alvast bedankt:dag:
Wat natuurlijk tof zou zijn is dat we in beide hotels welkom zouden zijn. zodat je beide kan verkennen. Ik ga straks ook nog crystal palace voorstellen want deze ligt ook in die categorie.
Ik ben een tijdje niet meer komen lezen maar ik verschiet van al die overboekingen. Wij hebben geboekt via Straus Reizen in Nl en vertrekken in Dusseldorf. Voor ons zou er tot nu toe geen overboeking zijn.
Ik vind het wel heel jammer. Opeens precies geen reisgenoten meer.
Ik hoop dat er voor iedereen een goede oplossing komt.>>>
De Hendriksbende::cheer:
Sabine,wij hebben bij neckermann nl. geboekt en vliegen via eindhoven,voor ons zouden er ook geen problemen zijn.wanneer zijn jullie daar,wij van 30 juni-11 juli?
In het geniep nog eens proberen te bellen naar SunJets maar daar herkende de dame nog mân stem :P. Ze drukte erop dat er voor ons geen probleem is (of nog niet?) We wachten af! Seffes staat Sherwood dreams gewoon leeg?:o!
!! UPDATE !!
Net contact gehad met Jorge van sunjets en dit is het laatste nieuws.
Ik denk dat ze het forum lezen want deze middag kreeg ik de mededeling dat de directie moeilijk doet over het extra geld die ze zouden moeten bijbetalen voor ons indien we een ander en duurder hotel nemen.
Deze middag had ik gepost toegang tot beide hotels zou tof zijn. Wel nu gaan ze proberen om de personen die naar sensimar belek moeten, ook volledige toegang te geven tot sherwood dreams.
Indien gewenst zou je dus enkel naar sensimar moeten om te slapen.
(Was 2 jaar terug ook zo in bodrum, 2 hotels van dezelfde eigenaar en je mocht bij beide je hart ophalen)
Heb hem toen gezegd, indien we in beide hotels van alles kunnen genieten we deze oplossing zouden aanvaarden. Wat we tekort hebben in het ene hotel kan je normaal dan wel vinden in het andere.
Tja persoonlijk vind ik dit eigenlijk niet zo best (klinkt wel erg) Maar ondanks je een ander hotel krijgt toegeven toch naar de SherwoodDreams kunt komen?
Hm lijkt me een overlast te creëren, niet?
Denk het niet, want hoeveel van sunjets en jetair zitten er daar op hetzelfde moment? Hoeveel kamers zouden ze normaal gekregen hebben? Liever dit dan moeten opleggen. Niet dat we niet kunnen, maar dat is tegen onze principes. Kan natuurlijk zijn dat ik verkeerd redeneer ook he.
En wat dan voor de mensen die ze naar Sherwood Breezes willen sturen?
@ Jovadi: bij nader inzicht en in die situatie (waar ik me wss nog mag aan verwachten) dan kan ik het toch enigzins begrijpen
Zou ook wel nieuwsgierig zijn naar het hotel
Ik vraag me af waneer wij telefoon zullen krijgen⊠Ik zal maar gerust zijn als ik over 105 dagen incheck en mân kamer binnenga :frown:
Als ze deze zomer kinderen toelaten in sensimar belek zouden jullie ook naar daar kunnen zeker. Wij gaan deze zomer zonder de kids.
hoezo kinderen? Ik ben wel geen kind hé, haha lol2
Gezinnen met kinderen werden naar sherwood breezes gestuurd, zonder naar sensimar belek
aahzo :dag:. Klinkt mss egoistisch maar een 'kinderloosâverlof zie ik wel zitten ![]()
Heb ook maar contact opgenomen met Neckermann.be. Ze zouden me op de hoogte brengen van de situatie. Zij vielen volledig uit de lucht van heel deze situatie. Na enkele uren wachten, belden ze me op met de mededeling dat tot nu toe zij nog geen enkele problemen hadden met de boekingen. Toch enigszins opgelucht na dit telefoontje.
Zijn er nog mensen die via Neckermann.be geboekt hebben?
Wij gaan van 9/7 tot 18/7. Wij zullen maar 2 dagen samen daar zijn. Jullie kunnen ons dan eens goed rondleiden en de + en - puntjes misschien vertellen. lol2
Ik vind het toch vreemd dat het alleen bij sunjets en jetair overboekt is.
Ik zou de echte reden wel eens willen weten.
Van waar komen jullie en met hoeveel gaan jullie op reis ? :zon02:
/:wereld: Hallo, wij hebben ook met Neckermann.be geboekt van 11/07/2011 tot 22/07/2011. Heb deze week ook nog met Neckermann gebeld en ze reageerden door te zeggen dat er alleen maar vanaf 1 week voor afreis sprake kan zijn van overboeking en niet eerder.
Groetjes
wij zijn van de kempen en zijn met onze 2 kinderen daar(jongen van 7,dochter van 11).