Sherwood dreams resort

Hier wachten we af, als ik de berichten hoor komt dit niet goed denk ik.
Ondanks Sunjets tegen ons iets anders zegt, geen probleem voor hen.

Inderdaad Sherwood Dreams :slight_smile:

Jullie gaan natuurlijk wel maar in september zeker? Misschien dat daar het verschil zit.

Neen we gaan van 10-17juni, bang afwachten dus…:frowning:

Heb ook gelezen dat Sia volgende week terug gaat, ben eens benieuwd met voor nieuws ze terugkeert…
Deze morgen contact opgenomen met Jetair en ons alternatief doorgegeven, nl. het Crystal Family Resort (las hier dat het wel goed was).
Ben nu eens benieuwd wat voor nieuws we gaan terugkrijgen.
Wat Jovadi zegt over het Sensimar mbt animatie e.d. heb ik ook opgegeven, onze dochter is 19 en ze wil wel wat meer dan softanimatie…

1 like

Net gebeld, maar de onze contactpersoon voor het overboekings probleem is in vergadering. Ga hem vertellen dat Sensimar Belek geen alternatief is voor ā€œONZEā€ Sherwood dreams.

All inn geen 24/24
Geen vers Fruitsap
Koelkast bijgevuld met enkel water (ben geen vis) haha
Geen volwaardige animatie
Geen snackbar op het strand

En dan nog enkele dingen die we niet 100% zeker zijn.

Amara of Ali Bey lijken ons wel wat, waren samen met SD onze 3 keuzes voor we toch maar weer besloten om net als bij Granada voor splinternieuw te gaan.

Hou jullie op de hoogte

1 like

Ter info : de Crystal family resort ligt trouwens 2 of 3 hotels naast de Sherwood dreams

Catoke,

Bedankt voor de info, dat is goed om weten… :dag:

1 like

Angelodv ,
en die nieuwe Crystal Palace ? Heb via via gehoord van mensen die al jaren in de winter naar de Amara beach gaan en net terug zijn, die een bezoekje gaan brengen zijn aan die Crystal Palace en dat die er indrukwekkend mooi uit ziet, maar is ook nog wel niet open en splinternieuw !

Jammer dat er niet wat meer foto’s zijn van tussen de gebouwen, ziet er wel mooi uit ja.

Ik heb contact opgenomen met neckermann NL,en zij hebben me verzekerd dat er bij hen totaal geen problemen verwacht worden voor de sherwood dreams.
Dus voor ons zal er blijkbaar geen probleem zijn,hopelijk.

Hier link met recente foto’s, is ook nog veel werk aan precies :wink:

Wij hopen voor u dat het goed afloopt. Maar met deze vooruitzichten dus geen goed nieuws.Succes

1 like

Net contact gehad met Jorge, echt een vriendelijk persoon die probeert te helpen. Amara is te hoog van prijsvershil dus nu zou hij Ali Bey voorleggen als alternatief. Morgen weet ik meer.

Heb jij deze voorgesteld als alternatief?

Bedoel je mij angelodv ?
Ik had SD al herboekt begin december via Neckermann Belgie naar Saturn Palace in een jacuzzikamer met zeezicht, vraag me niet waarom maar had er op ƩƩn of andere manier plots geen goed oog meer in…
De Crystal hotels worden nog enkel aangeboden via Jetair/Sunjets, zoals hiervoor al vermeld was mijn dochter vorig jaar in september in de Crystal family resort en die was goed, is gelegen vlakbij de nieuwe Sherwood dreams. Je hebt zo ook de Crystal Green Bay in Bodrum, daar was een collega van me in september en die vond het ook een heel goed hotel, die gingen ze ook nog verder renoveren ! De Crystal keten is in opkomst, en de Crystal Palace is geloof ik het eerste hotel dat ze volledig nieuw bouwen, de andere hotels die ze hebben zijn overgenomen en gerenoveerd…
Carina

1 like

Heyla, wij hebben ondertussen ook al het slecht nieuws gehad ivm sherwood dreams. Wij gaan wel in op het voorstel van sensimar in belek, voor ons ziet dat er goed uit. Normaal ging sherwood dreams ons 1520 euro hebben gekost en nu sensimar 2235 € dus denk niet dat we veel moeten klagen:) De rest betaalt sunjets dus ja.Inderdaad voor mensen die houden van een levendig hotel en kinderen hebben is dit wel een ander probleem denk ik…

Hoi wat was de datum dat je geboekt had?

Zouden we geen overzicht kunnen hebben op de site met de gecancelde en de klanten die wel bevestiging hebben + data en reisorganisatie?

Sensimar is van dezelfde keten als Sherwood dreams. De fout van overboeking ligt niet bij Sunjets maar wel bij het hotel. Volgens mij biedt de keten dit hotel aan als alternatief en niet Sunjets. Sunjets kost deze wijziging niets. Nu als jullie tevreden zijn met die overplaatsing zoveel te beter. Maar voor mij is het belanrijker dat ik een hotel kies naar mijn keuze en niet Sunjets. Voor mij gaat het over een bedrag van 3700 euro. Daar moet ik toch een enkele dagen voor werken om dit opzij te leggen en dan gaan zij bepalen waar ik naartoe mag?

1 like

Daarom dat ik Ali bey en denk dat ik de tip van Catoke ==> Crystal palace ga voorstellen. Ali Bey heb ik reeds voorgesteld deze middag aan de telefoon, morgen weet ik daar meer over en zal dan ook vragen voor Crystal Palace.
Als het de fout is van het hotel waarom hebben ze er dan bij elke touroperator niet 1 a 2 laten vallen. Nee enkel bij Jetair en Sunjets. Of krijgt sunjets er een mooie bonus voor???