In principe hebben we dus zelfs recht op een schadevergoeding? Kunnen we misschien gebruiken bij de zoektocht naar een ander hotel. Iemand ervaring met ali bey of amara?
hey ik ben verleden jaar in ali bey geweest heel leuk hotel vele zwemgelegenheden dus tis nergens drummen of te druk ik zou hem zeker in de toekomst nog wel eens willen doen het enige negatieve bij mij was wel lekker eten maar ook veel turks maar ieders zijn smaak maar voor de rest wel lekker
groetjes gina
Ook wij hebben prijs,gisteren opgebeld geweest dr sunjets.Upgrade nr senimar
wij hebben een 17-jarige mee en die mag daar binnen(normaal only adult).Anders een ander hotel kiezen .Wat moet je kiezen voor dezelfde prijs?Waar is nog plaats?Vogens sunjets is ernog veel plaats (dat zullen ze wel aanbevelen,maar meerprijs moet je zelf bestalen)Personen met kinderen zullen aangeraden worden nr sherwoods breezes te gaan (daar kinderen toegeladen)wij zijn daar geweest het 1ste jaar dat het open was.Wij gaan het risico nemen en nr senimar gaan,we zullen zien.(hebben wel niet direct toegestemd)
Hey,
Even vraagje,hebben jullie ook een kamer type 23? dubbele kamer met 2 badkamers?
Wanneer hebben jullie dan geboekt???
groetjes
Deze middag eens gebeld naar Sunjets. Vrij stroef antwoord. Er werd geen woord gerept over die overboekingen of problemen. Gewoon direct: ik kan niets zijn over die periode die u boekt, er is niets aan de hand.
Ik hoop dat het zo blijft eerlijk gezegd:) Hopelijk is de boel ook dan compleet afgewerkt ![]()
hey angelov,
Wij hebben persoonlijk al in amara beach geweest en in amara wing.Deze beide hotels zijn zeer aan te raden.
Mijn broer heeft al 2 maal in ali bay geweest en was ook goed zeker voor kinderen en een heel groot aquapark en heel veel belgen enkel de kamers konden beter.
groetjes
@ angelov,
Ik was al in Amara dolce vita in Tekirova, pure luxe, een
aanrader dus !
hallo,
Wij gaan in mei naar amara dolce vita.Dan kunnen we ze allemaal vergelijken,ben eens benieuwd.Is wel een klasse apart vinden wij.
groetjes
Voor sherwood Dreams???
Hey,
wij hebben deze avond telefoon gekregen van Jetair dat we niet naar de Sherwood Dreams kunnen (4 juli vertrekken)! :mad:
Hebben een alternatief gekregen: Sensimar Belek
Wij zijn nu volop aan het kijken naar nog andere hotels, die Sensimar gaat maar open 15 mei en de foto’s zijn niet erg rooskleurig…
Het is ook een hotel voor alleen volwassenen en onze dochter, die dan 19 gaat zijn, ziet dit niet zo zitten. De animatie is ook softanimatie, dus veel stelt dit niet voor (hebben dit nog eens gehad).
Hebben nu Barut Labada (Kemer) en Crystal Family Resort (Belek) en ga morgen eens horen of ze daar mee akkoord zijn.
Hou jullie verder op de hoogte.
Zou het niet kunnen zijn dat het hotel nog niet af is en dat de reisbureau’s minder kamers krijgen?
Jammer, dat jullie dit slechte nieuws te horen kregen. Bij welke maatschappij hadden jullie geboekt? Heb de indruk dat het enkel om sunjets klanten gaat in België
Wij hebben via JETAIR geboekt… Sunjets is daar wel een zustermaatschappij van
deze mail hebben wij vandaag ook gehad!!!:mad:
wij zitten met hetzelfde probleem!!!:mad:
Wij hebben begin dec geboekt,kamertype 20 en 25
vertrek 02/08
:mad:Lap hier ist ook van da.
Wij kunnen ook niet naar sherwood.Als alternatief krijgen wij naar sensimar belek.In mijn ogen geen evenwaardige overeenkomst.Er mogen geen kinderen binnen minstens 18 zijn.Geen 24op24 all inn geen disco.Soft annimatie dus al bij al een dooie boel.Zo is het makkelijk geld verdienen.Onze kinderen die een beetje boven de 18 zijn zien het al helemaal niet zitten.die gaan op vakantie om feest te vieren.En voor mij kan het al helemaal niet dat zij nu een vakantie voor ons gaan regelen.Ik wil zelf kiezen waar naartoe.maar op dit late tijdstip vind nog maar een goede bestemming.Ik vind dat wij wel minstens het recht hebben op dezelfde faceliteiten die wij geboekt hebben ongeacht de prijs.DIT IS NIET ONZE FOUT!!!EN ZONDER MEER BETALING!!!:mad:
Staat hier al eens vermeld, maar wij denken er over na om punt 2 van het artikel toe te laten passen en ons geld + een schadevergoeding te eisen.
Hoeveel zou dat trouwens zijn ?
Zoals Jovadi zegt … vind nu nog maar eens een gelijkwaardig hotel dat niet volboekt is.
In ons geval (MaCaSa, Pluche en Jovadi) hebben we ook afgesproken om samen in hetzelfde hotel onze vakantie door te brengen (na de toffe vakantie verleden jaar).
Met 5 koppels, dus 5 kamers, is het al helemaal zoeken naar de naald in een hooiberg.
Artikel 11 Verbreking door de reisorganisator vóór afreis
- Indien de reisorganisator, vóór de aanvang van de reis, het contract verbreekt wegens een niet aan de reiziger toe te rekenen omstandigheid, heeft de reiziger de keuze tussen:
- ofwel de aanvaarding van een nieuw aanbod van een reis van gelijke of betere kwaliteit, zonder dat hij een supplement dient te betalen: zo de reis die ter vervanging wordt aangeboden van mindere kwaliteit is, moet de reisorganisator het verschil in prijs zo spoedig mogelijk terugbetalen.
- ofwel de terugbetaling, zo spoedig mogelijk, van alle door hem op grond van het contract betaalde bedragen.
- De reiziger kan eveneens, in voorkomend geval, aanspraak maken op een schadeloosstelling voor het niet uitvoeren van het contract, tenzij:
a) de reisorganisator de reis annuleert omdat het minimum aantal reizigers, voorzien in het contract en nodig voor de uitvoering van de reis, niet werd bereikt en de reiziger, binnen de in het contract voorziene termijn en ten minste 15 kalenderdagen vóór de vertrekdatum hiervan schriftelijk op de hoogte werd gebracht;
b) de annulering het gevolg is van overmacht, waaronder overboeken niet is inbegrepen. Onder overmacht wordt verstaan abnormale en onvoorzienbare omstandigheden die onafhankelijk zijn van de wil van diegene die zich erop beroept en waarvan de gevolgen ondanks alle voorzorgsmaatregelen niet konden worden vermeden.
De Crystal family resort is goed, mijn dochter van 19 is er vorig jaar met haar vriendje geweest en die vond het een goed hotel, helaas waren zij de enige Belgen, dit was in september 2010… Er waren toen veel families met kleine kinderen, er waren weinig jongeren toen. Hoop dat je hier iets aan hebt
Carina
Ik ga eind mei voor een weekske naar amara beach resort. Dit voor de 3de maal. Dit is echt een aanrader. Luxe in overvloed. Voorlopig hebben wij nog geen slecht nieuws gekregen voor onze vakantie in sherwood dreams voor july. Hopelijk blijft het zo.
Heb gelezen dat Sina van het Duitse forum volgende week een bezoekje brengt aan de Sherwood Dreams en daar ook in contact staat met het management, zij gaat eens uitpluizen wat er nu allemaal aan de hand is.
Zij heeft ook al die recente foto’s van Sherwood dreams en Sensimar Belek op dit Duits forum geplaatst en gaat er volgende week uiteraard ook nieuwe nemen en al haar bevindingen plaatsen …
Afwachten dus en hopelijk komt de waarheid aan het licht !