Sherwood dreams resort

Ik maak me ook zorgen maar waarschijnlijk is dit allemaal weer onterecht. Binnenkort eens informeren bij Sunjets :zon02:

Ik heb vanmiddag tel gekregen van sunjets dat er fouten zijn gebeurd in Turkije welke zij niet in de hand hebben en dat er voor sommige boekingen problemen zijn ontstaan
Die mensen werden op de hoogte gesteld en kunnen op voorstel van Sunjets overboeken naar Scheerwood Breezes ofwel volgens eigen keuze een ander Hotel kiezen
Onze reservatie werd nogmaals bevestigd dus voor ons geen problemen

Zijn er dan enkel voor Sunjets problemen?
Of ook bij andere reisorganisaties?
(wij hebben geboekt met Neckermann België)
Hopelijk is er voor iedereen een goede oplossing, zodat we weer een onvergetelijke vakantie gaan beleven! :cheer:

Weet iemand of er ook in nederland problemen zijn,wij zijn belgen die in nederland geboekt hebben(neckermann nl) voor juli?

Hallo,
ook wij kregen vandaag te horen, alhoewel wij boekten begin
december dat het hotel overboekt is, en kregen een ander hotel aangeboden, maar hebben daar nog niet over beslist
daar wij er zo naar uit keken onze vrienden die de zelfde periode
er zouden zijn als wij nu misschien niet zullen zien, ik vind het zeker
niet leuk van Sunjets dat dit allemaal kan gebeuren en dat je dan nog maar uit 1 ander hotel kan kiezen
PLUCHE

Net telefoon gehad van Sunjets, we kunnen midden july niet naar sherwood dreams. Als alternatief is ons Hotel Sensimar Kemer voorgesteld. Iemand daar ervaring mee en wat zouden jullie doen. Volgens sunjets duurder hotel.
**
**

sensimar zou een heel goeie hotelketen zijn,evenwel bijna zonder animatie,dus zeer rustig,een beetje het tegenovergestelde als een fam.hotel als SD.

Misshien wel, maar DIT is toch wel wat anders dan granada vorig jaar en normaal sherwood dreams dit jaar…

voor ons geld hetzelfde senario wij gingen van 11juli tot 25 JULI
PLUCHE :mad:

Heb vandaag opnieuw contact gehad met sunjets. Daar bieden ze me enkel de mogelijkheid om naar Sherwood Breezes te gaan. Er wordt door Sunjets geen rekening gehouden dat ik al op 11/11/10 in de voormiddag geboekt heb. Het hotel bepaalt wie er wel en wie er niet naartoe kan. Deze houden enkel rekening gehouden met de periode die je boekt. Ik had geboekt vanaf 4 augustus en dit komt slecht uit, dus pech volgens die persoon van Sunjets. Enige alternatief is Sherwood Breezes anders moest ik andere stappen ondernemen. Echt tof!

Begrijp dat toch niet goed hoor, vraag mij dan in feite af
van wanneer je dan moet boeken, wij boekten begin december
dikke klotenboel is dat , sorry voor de uitspraak, maar 't is toch zo

Ja lap het begint … :mad:

Alhoewel wij nog niets gehoord hebben van sunjets, zal het niet lang meer duren denken we.

We hebben al eens de prijs uitgerekend voor het hotel van jetair (Sensimar Kemer) en dat zou voor ons een 300 euro duurder uitkomen, dus op dat gebied een goede deal.
Maar … het is helemaal anders zoals Angeldov zegt in vergelijking met verleden jaar.

Mss kunnen degenen die in dezelfde periode gaan en elkaar graag willen terugzien afspreken en een beetje druk zetten op Sunjets, zodat we tenminste in hetzelfde hotel zitten ?

Eerst maar eens een goed alternatief zoeken, of ligt die beslissing helemaal bij Sunjets en hebben we geen inspraak?

Sensimar ziet er maar een dooie boel uit, zelfs het zwembad is getekend door iemand zonder fantasie denk ik. Ook is er niks van terug te vinden op zoover.be.

Ook nog zoiets, heb net gekeken naar de prijs, zou 150€ duurder zijn dan Sherwood dreams voor ons. Maar wel bij jetair, als je dan weet dat sunjets gemiddeld 200 à 300 € goedkoper is dan doen we echt geen goede deal in mijn ogen.

Ga ff bellen naar sunjets.

1 like

Ook juist gekeken. Inderdaad geen beoordelingen gevonden. :tssk:

Hoi,

Ben je wel beter af met sensimar side zenne,ms kan je dit als voorstel doen ???

groetjes

PS:Sensimar Belek ligt juist naast de sherwood dreams naar het schijnt,is wel enkel voor mensen zonder kinderen.

Net gebeld maar de persoon die mijn (en jullie :chin:) dossier behandelt is niet meer aanwezig. Ik mocht morgen terugbellen. Heb dan maar vriendelijk gevraagd of hij wil terugbellen op zijn kosten en niet de mijne.

1 like

Hey MaCaSa
wij zijn weer nogal diep ontgoocheld hoor
misschien zien we jullie en jovadi toch niet terug
kunnen voor de moment niet goed nadenken wat wij moeten doen hoor :mad:

Sensimar Belek is geen alternatief want ook al compleet ‘volzet’ bij Sunjets en Jetair, en die gaan zeker niet open op 15/5 als je de recente foto’s ziet !

Ter info : Sensimar Kemer is de ex Türkiz Thalasso Center,
misschien onder deze naam eens kijken op de reiswijzer vermits recent overgenomen door de Sensimar keten

Samen eerst een goed alternatief zoeken en dat dan voorstellen aan Sunjets zelf ?

Edit : Jovadi … jullie al nieuws?