Sherwood dreams resort

Helaba,

Wij hebben ook op 11 nov vorig jaar geboekt samen met mijn schoonbroer bij Sunjets en ook de familiekamer met 2 slaapkamers en 2 badkamers type 23. Wij vertrekken wel op 1 Aug voor 14 dagen,en tot hier toe hebben we nog niks gehoord van Sunjets over een overboeking.

PS:Welk kamertype hadden jullie geboekt ???

Groetjes,
Ronny

Groetjes

Wij hebben kamertype 23, 2 slaapkamers en 2 badkamers. Ik hoop voor jullie dat het kan doorgaan maar volgens de persoon die ik gisteren aan de lijn had waren het er heel wat. Hij kan dit ook gezegd hebben om mij een beetje te paaien natuurlijk. Ik zie dat die periode voor Sherwood Breezes ook nu volledig VOLZET is.

Groeten Geert

2 likes

@ Geert,
wat een toestanden zeg !
Ik heb er geen idee van of Sherwood Breezes beter of slechter is dan de Saturn Palace, SB is allszins centraler gelegen en heeft een veel groter zwembad . Ik heb de SP geboekt aan een geweldige prijs, en dan nog een jacuzzikamer met zeezicht voor 3 personen 3075 euro incl annulatie betaald bij Neckermann ( moet wel zeggen dat die zelfde reis bij Sunjets 4370 euro en bij Jetair 4700 euro kostte voor identiek hetzelfde !!) Daarom heb ik eigenlijk herboekt, want betaal nu 600 euro minder dan voor de Sherwood Dreams … Ik denk wel dat Jetair/Sunjets de Sherwood Breezes gewoon geblokkeerd heeft om de mensen dan naar daar om te boeken en ik denk dat ze dat voor de Saturn Palace ook gedaan hebben, gezien de lagere prijs dan de andere hotels … Krijg je die SB aan de prijs van SD of niet ? Want nu kan je dat ook al niet meer berekenen omdat het hotel ‘volzet’ is :s
Zal nog eens rondkijken voor je :wink:
Carina

2 likes

Geert,
Wat als je uw been stijf houdt? Waarom zou jij moeten verhuizen? Ik zou op mijn strepen staan, en zeggen dat je op tijd geboekt hebt, en niet wilt verhuizen naar een ander hotel. Je kan maar proberen hé. Ofwel moeten ze u serieus “upgraden”.

1 like

Dat heb ik uiteraard gedaan, ik heb gezegd dat ik er heel vroeg bij was (11/11/10) en dat wij al 10 jaar reizen bij Sunjets en dan nog eens samen met een andere familie voor het 6de jaar op rij. Mocht blijkbaar niet baten en hij vertelde me dat ik er niet naartoe kon omdat er massaal overboekt is in augustus. Ik vind het toch gek dat hier niemand anders gecontacteerd werd. Het enige alternatief dat hij mij heeft voorgesteld is Sherwood Breezes. Ik mocht zelf ook een voorstel doen maar ik vrees dat ik het verschil zal moeten bijleggen. Wie weet waar ik nu recht op heb en moet ik hun voorstel zomaar aanvaarden?

Hallo,

Dit lijkt me allemaal heel bizar.
Ten eerste vraag ik me af als je op 11/11/10 boekt kan het onmogelijk al vol zitten,als je weet dat de prijzen er maar op 9/11/10 zijn opgekomen.Dit wil dus zeggen dat ze de mensen oplichten vermits ze waarschijnlijk niet genoeg kamers in dit hotel hebben.Vraag me dan ook af of er niks achter zit om dan nadien duurdere reizen te kunnen verkopen?
Als ik het zou zijn ,zou niet akkoord gaan met hun voorstel of zouden prima upgrade moeten voozien in ander hotel eventueel zonder extra kosten.

Groetjes

2 likes

Ik weet niet waar je juist woont, maar in brussel is de hoofdzetel, ben daar ook is geweest, voor verlenging van vakantie. Het waren daar vriendelijke mensen. Misschien als je daar rechtstreeks bent, dat je toch nog iets kunt regelen. Normaal moet je bij overboeking een beter hotel krijgen en niets bijbetalen.

Dit staat in de reisvoorwaarden van Sunjets :
Artikel 10 Wijziging door de reisorganisator vóór de afreis

1. Indien, vóór de aanvang van de reis, één van de wezenlijke punten van het contract niet kan worden uitgevoerd, dient de reisorganisator de reiziger zo spoedig mogelijk, en in elk geval vóór de afreis, daarvan op de hoogte te brengen en hem in te lichten over de mogelijkheid het contract te verbreken zonder kosten, tenzij hij de door de reisorganisator voorgestelde wijziging aanvaardt.
  2. De reiziger dient zo spoedig mogelijk, en in elk geval vóór de afreis, de reisbemiddelaar of reisorganisator van zijn beslissing in kennis te stellen.
  3. Zo de reiziger de wijziging aanvaardt, dient er een nieuw contract of een bijvoegsel bij het contract te worden opgesteld waarin de aangebrachte wijzigingen en de invloed daarvan op de prijs worden meegedeeld.
  4. Zo de reiziger de wijziging niet aanvaardt, mag hij de toepassing vragen van artikel 11.

Artikel 11 Verbreking door de reisorganisator vóór afreis

1. Indien de reisorganisator, vóór de aanvang van de reis, het contract verbreekt wegens een niet aan de reiziger toe te rekenen omstandigheid, heeft de reiziger de keuze tussen:
  1. ofwel de aanvaarding van een nieuw aanbod van een reis van gelijke of betere kwaliteit, zonder dat hij een supplement dient te betalen: zo de reis die ter vervanging wordt aangeboden van mindere kwaliteit is, moet de reisorganisator het verschil in prijs zo spoedig mogelijk terugbetalen.
  2. ofwel de terugbetaling, zo spoedig mogelijk, van alle door hem op grond van het contract betaalde bedragen.
  1. De reiziger kan eveneens, in voorkomend geval, aanspraak maken op een schadeloosstelling voor het niet uitvoeren van het contract, tenzij:
    a) de reisorganisator de reis annuleert omdat het minimum aantal reizigers, voorzien in het contract en nodig voor de uitvoering van de reis, niet werd bereikt en de reiziger, binnen de in het contract voorziene termijn en ten minste 15 kalenderdagen vóór de vertrekdatum hiervan schriftelijk op de hoogte werd gebracht;
    b) de annulering het gevolg is van overmacht, waaronder overboeken niet is inbegrepen. Onder overmacht wordt verstaan abnormale en onvoorzienbare omstandigheden die onafhankelijk zijn van de wil van diegene die zich erop beroept en waarvan de gevolgen ondanks alle voorzorgsmaatregelen niet konden worden vermeden.
2 likes

Iemand een idee of het ook voor de maand juni is? Ik maak me zorgen.
Hoop dat ze de laatste week niet afkomen met overboeking…

hebben reeds in december beslist om niet naar Sherwood Dreams te gaan, men mag ons dus van de lijst schrappen (menis van 28 juni tot 11 juli)
ik ben bang dat men eerst een vleugel zal afwerken om toch dit voorjaar van start te kunnen gaan gaan
wie toch gaat wens ik een prachtig verlof zonder te veel overlast
ik volg wel op hoe het geweet is, groetjes menis

2 likes

Ghia,

Voor zover ik het zo op andere forums gelezen heb , momenteel overboekingen voor augustus en begin september

2 likes

Ik hoop dat het hotel volledig is afgewerkt, al geen overlast hebben van bouw/afwerking. Laat staan overboeking :mad:. laatste keer dat ik een nieuw hotel boek denk ik :frowning:

1 like

zo als ik dit allemaal leest ben ik blij dat ik voor royal holiday palace heb gekozen bij de opening, en in oktober voor sherwood dreams.
maar voor de mensen die overgeboekt zijn naar sherwood breezers
ik ben daar geweest :een super goed hotel staat bij ons nog steeds op de lijst om nog een keer tegaan.ik wens julie allemaal veel succes en een goede vacantie.

grt.
JOOPENBEP

2 likes

amai wa een miserie
begin me toch een beetje zorgen te maken
zal morgen ook eens bellen naar sunjets en vragen hoe het voor september zit want wil een vakantie geen STRESVAKANTIE

Na alles hier gelezen te hebben, heb ik contact opgenomen met sunjets.

Voor ons dossier (datum) is er geen overboeking.
Onze reservering blijft dus doorgaan. >>>

Ben nu toch gerustgesteld.

Jammer voor degene die toch naar een ander hotel moeten, dit zou toch niet mogen, of je zou toch iets meer mogen krijgen.

Groetjes

Ella :cheer:

1 like

hoi

Heb net contact gehad met neckerman Belgie (Hasselt), voor hun zijn er geen problemen voor de maand augustus. Dus geen zorgen maken en dat het maar vlug augustus is. Ik kijk er al naar uit.:cheer:

Mvg
Isa

1 like

ik hoop het ook ella dat er voor onze peride geen problemen zijn
vind da zo erg voor de andere

Ik heb ook geboekt met sunjets en nog niets gehoord of ontvangen, moet ik me zorgen maken? Denk moesten we der niet binnen kunnen dat ze al ons wel op de hoogte gingen stellen, of misschien toch beter bellen?

Op login klanten gekeken van sunjets, naar ons dossier, staat alles nog het zelfde… dus ja We hebben eind november geboekt.

niet paniekeren is de boodschap vorig jaar was er ook zoveel paniek zal hotel ( Granada) klaar zijn of niet en alles viel toen ook op zijn pootjes iedereen heeft toen zelfs een brief gekregen van Sunjets dat alles ok was Dus geen nieuws is goed nieuws