Ik heb op een duitse site gelezen dat er in Duitsland al mensen bericht gekregen hebben van hun operator(neckermann) dat ze een ander hotel kregen toegewezen wegens massale overboekingen op de SD.
Wij hebben bij neckermann NL geboekt voor juli,hopen maar dat alles in orde komt en dat dat bij ons niet het geval is.
Heb het ondertussen ook gelezen op de Duitse forums van die overboekingen in augustus :s Had in november de Sherwood dreams ook bij Neckermann Belgie geboekt, maar wat bij mij vreemd overkwam was dat op de reisbevestiging stond bij de type 3B familiekamer ārun of the houseā, heb ik nog nooit gehadā¦
Stel dat het hotel overboekt is, dan heb je inderdaad wel geen kamer , want het hotel bepaalt ā¦
Heb het begin december dan nog omgeboekt naar een ander hotel, en als ik het zo lees ben ik daar eigenlijk wel blij omā¦
Wij hebben op 24 december geboekt bij neckermann.nl ik heb ook kamer 3B run of the house. Heb wel kontakt gehad met neckermann en die zeiden dat de kamer zo genoemd werd. Dus ben benieuwd wij gaan pas 23 oktober.:zon02:
Wij gaan dus in augustus⦠hoe weet je dat er overboekt is?? Ik begin mij wel wat zorgen te maken!! Is het pas als je je incheckt dat je weet of er overboekt is ? Of krijg je dit bericht eerder ? Ik heb hier totaal geen ervaringen mee en weet er dus niets van
x
Deze citaten komen van een Duits forum en zijn van gisteren :
Hallo Leute,
wir haben das Sherwood Dreams Resort vom 20.06.11-04.07.11 gebucht. Meine Bekannte hat über Neckermann gebucht bereits Anfang Novemberā10. Gestern hat Ihr Reisebüro Ihr mitgeteilt,
daà das Sherwood Anfang August komplett überbucht wäre, sie müssen umbuchen. Das Kontingent bei Neckermann für Anf.August sei ausgeschöpft!! Ich bin geschockt, wie kann das passieren?
Hallo,
unseren Bekannten,die auch bei Neckermann,gebucht haben erreichte auch ein Schreiben.Sie kƶnnten umbuchen ins Iberostar Bellis.(67% Weiterempfehlung).
Hatten uns so auf den gemeinsamen Urlaub gefreut!Wir haben bei ITS gebucht und noch nichts gehƶrt(hoffe das es so bleibt)
Het komt er dus op neer dat mensen die al in november 2010 met Neckermann Duitsland geboekt hadden nu een brief of een telefoon gekregen hebben dat de Sherwood Dreams in augustus volledig overboekt is en dat ze als alternatief de Iberostar Bellis aanbieden ā¦
Hopelijk stelt dit probleem zich dus enkel in Duitsland en niet bij ons !
wij hebben geboekt met sunjets, ik doe dit al jaren. Nog nooit problemen mee gehad. Zal waarschijnlijk een foutje zijn van neckermann duitsland. Niet teveel zorgen over maken is de boodschap.
ja da weet je pas als je incheckt of hij overboekt zit of je moet iemand van het management kennen zodat je op voorhand ingelicht wordt.Dit hadden wij vorige zomer ook voor,we wisten al in januari dat granada overboekt zat omdat een turkse vriend van ons mensen van het management kende.Wij hadden ook pech bij aankomst en kregen een super de luxe suite toegewezen.Toen we dit jaar de prijs daarvan uitrekende vielen we bijna achterover en dan denk je eventjes ātwas toch een meevallerā
Hallo allemaal,
Ik heb net gebeld naar het reisbureau in Duitsland. Volgens hun was er niets aan de hand en waren er nog geen omboekingen. Als er overboekingen zijn of er zijn nog werkzaamheden in het hotel krijgen de personen die het aangaat inderdaad een brief en kunnen ze alsnog omboeken. Voor diegene die geen brief ontvangen hebben veranderd er dus niets. Wij hebben (al in oktober 2010) bij de duitse Neckerman zoān ārun of the Houseā familiekamer geboekt en volgens ons reisbureau wil dat alleen maar zeggen dat je niet kunt aangeven welke kamer je voorkeur heeft, zoals bijvoorbeeld zeezicht of een rustige kamer. Je krijgt gewoon (wel de door jou geboekte) een kamer die het hotel je toewijst.
Wij hebben in de begin periode van Lara Beach een overboeking meegemaakt ( Hotel Titanic Beach Resort) en hebben toen van de 7 nachten er drie in Lares Park en vier in Titanic geslapen. Ondanks dat het allebei super hotels (en toendertijd de enige twee) waren loopt de hele vakantie hierdoor in de soep en ik hoop dat echt niet meer mee te maken, het is maar te hopen dat het voor iedereen goed gaat!
:zon02:
Vorig jaar naar Granada Luxery resort & Spa geweest begin augustus. Op 11 november vorig jaar geboekt voor Sherwood Dreams bij Sunjets voor de periode 5 aug tot 15 aug. 2011. Gisteren telefoon gekregen dat het massaal overboekt is in augustus. Zij stellen voor om naar Sherwood Breezes in Lara te gaan ook met familiekamer met 2 slaapkamers en 2 badkamers. Wij reizen samen met een andere famoilie die ondertussen ook reeds gecontacteerd werd om van hotel te veranderen.
woww word nu allemaal wel erg spannend op deze manier,allereerst al of het allemaal optijd af zal zijn en dan nu de berichten van het overboekt zijnā¦
ik hou me fingers crossedā¦kijk er zo naar uit,zou echt een vreselijke domper zijn als het in de soep loopt.
Geert bij welke touroperator heb jij dan wel geboekt ? Neckermann ? en in Belgie, Nederland of Duitsland ?
uit de tekst begrijp ik dat hun bij sunjets hadden geboektā¦
[COLOR=āRedā]
Op 11 november vori[COLOR=āblackā]g jaar geboekt voor Sherwood Dreams bij Sunjets [/COLOR][/COLOR]
dat geeft mij enigzins hoop dat het bij neckerman nl mee gaat vallen
Juist mwest (heb niet goed gelezen dus) , maar dat is dan heel slecht nieuws he, wil dus zeggen dat er in Belgie OOK overboekingen zijn en niet alleen in Duitsland :s
dwz, nu al overboekingen bij Sunjets, Jetair (TUI groep) en Neckermann (Duitsland) !
Het gaat wel enkel over de maand augustus hƩ. Waarschijnlijk is daar iets fout gelopen. Heb zelf juist nog is online gecheckt bij sunjets, en alles ok voor july.
Vanerck, tekst aangepast se
Bij sunjets
Ze vertelden mij gisteren dat er bij Jetair hetzelfde probleem is bij de overboekingen. Het ging dan vooral over de maand augustus.
Ja Geert, sorry mwest had mij er al gewezen dat jullie bij sunjets geboekt hadden
en wat gaan jullie nu doen ?
Sherwood breezes aannemen of heb je nog een ander alternatief gekregen ?
Had zoals in een eerder topic al gezegd, zelf al omgeboekt van SD naar een ander hotel in december, ga nu naar de Saturn Palace in een jacuzzikamer, maar zie dat ze dat hotel ondertussen ook al āvolzetā gezet hebben voor juli en augustus( zowel bij Neckermann als bij Sunjets) en in de week waren daar toch nog een hoop kamers vrij ? Misschien dat ze ook naar daar omboeken ?
Veel succes nog !
Lijst aangepast.
Marita8=01/05tem 08/05
Jaklien = 01/05 tem 08/05
chantal13 = 01/05 tem 08/05
spierings = 01/05 tem 08/05
Tineb = 22/05 tem 29/05
djborre = 02/06 tem 12/06
lilianemaria = 06/06 tem ?
namree = 06/06 tem 16/06
Ghia = 10/06 tem 17/06
jeanleeman = 13/06 tem 27/06
Kenny8 = 16/06 tem 23/06
menis = 28/06 tem 11/07
Ceuppens = 30/06 tem 11/07
petramichielsen = 30/06 tem 14/07
erik1955 = 01/07 tem 12/07
meuleman = 04/07 tem 13/07
De Hendriksbende = 09/07 tem 18/07
canipel = 11/07 tem 22/07
Pluche = 11/07 tem 25/07
MaCaSa = 12/07 tem 25/07
Jovadi = 12/07 tem 26/07
prebrad = 16/07 tem 30/07
Vanerck = 16/07 tem 31/07
Angelodv = 17/07 tem 25/07
Cindymaes = 19/07 tem 02/08
Jacomo = 20/07 tem 03/08
mwest= 26/07 tem 09/08
Gretaenandre = 26/07 tem 05/08
alainvangierdeghem = 01/08 tem 10/08
ronnylucie = 01/08 tem 15/08
famfeij = 01/08 tem 15/08
CHLI = 02/08 tem 14/08
Menut = 15/08 tem 25/08
saskiaha = 16/08 tem 24/08
isa1103 = 21/08 tem 01/09
Conniemario = 22/08 tem 30/08
Belletientje = 22/08 tem 31/08
ellllen = 26/08 tem 08/09
stefanietje = 27/08 tem 05/09
barro = 27/08 tem 10/09
Bart1985 = 05/09 tem 12/09
albatros = 09/09 tem 16/09
Ginake = 12/09 tem 21/09
Ella = 17/09 tem 27/09
JOMMIE = 19/09 tem 30/09
GuntherChristine = 19/09 tem 05/10
joopenbep = 13/10 tem 28/10
bianca1969 = 23/10 tem 30/10
Ik mag een voorstel doen maar Sunjets stelde enkel Sherwood Breezes voor. Ik ben er nu volop mee bezig maar ik vrees als ik voor een ander ga dat het een meerkost gaat zijn. Ik had toch graag die 2 badkamers gehad. Denk jij dat Saturn Palace een beter alternatief is dan de Sherwood Breezes?