Sanur aanrader??

Welk draadje :confused:

Sanur is best rustig, ik vond t eigelijk te rustig meer voor de wat ouderen onder ons daarintegen is Kuta weer veels te druk.
mijn favoriet was legian waar t niet te druk maar toch gezellig is op t strand een andere tip is t eilandje lembongan schitterend en super rustig.

Hallo Indescu
Het is wel al een tijdje geleden dat je uitleg geplaatst hebt (ik vind je uitleg een van de beste die ik al gelezen heb op de forum, en laat de degenen die denken dat ze het beter weten maar in hun gedacht) en ik zou graag nog een beetje informatie hebben over Lombok en Gili Trawangan. We vertrekken op 26 oktober voor drie weken. We willen eerst naar Ubud voor een vijftal dagen en nadien zien we wel. Waar logeren we het best om de oversteek te maken en voor hoelang kan men daarnaar toe zonder zich te vervelen ?

Indesco heeft al 3 weken niet ingelogd, nadat ze ontmaskerd is op leugen en bedrog in het draadje
6 dagen vanaf Bali naar Java te lezen vanaf reactie 22.

Maar u kunt haar natuurlijk altijd een mailtje sturen, zij slaat dan waarschijnlijk haar reisbijbeltje De Trotter open, typt over wat haar wel interessant lijkt, geeft er haar eigen draai aan alles om de naieve toerist van informatie te voorzien en op het juiste spoor te zetten.

Selamat Jalan,

Even dit forum doorzoeken en je hebt indesco niet nodig, ik heb deze vragen al een paar keer beantwoord.

Sanur!!! zeker een aanrader voor een vrouw alleen, gezellig gemoedelijk, heerlijk strand, wat betreft verblijf
kijk eens bij puri kelapa garden cottages, alleszins redelijk gastvrij etc

succes modesta

Het lijkt me dat jij je in 3 weken indonesie nergens verveelt.

Hallo, ik ga in september-oktober voor 3 weken naar Indonesie.
Voor de eerste keer!
Is Bali een aanrader?