Nederland zat zijn,ik hoor het niet vaak.dus vind het heel fijn dat we ditzelfde raakvlak hebben;)
ik ken een indiaan uit het Pine Ridge reservaat en ben bezig met een email voor hem.
ik wil hem wat vragen stellen over het onderdak ter plaatse.
misschien kunnen we dit samen ondernemen? lijkt het je wat?
een tijdje werken bij de indianen,met de wolven.en daarna misschien nog wat anders? ik wil in april vertrekken denk ik.
ja dat lijkt me super gaaf om dit samen te gaan doen. echt geweldig, maare ik kan pas half juni weg, zit nog vast aan een paar verplichtingen, en kan er niet onder uit.
ja het lijkt me ook leuk om daarna nog wat ander vrijwillergerswerk te gaan doen.
je kan me ook Msnnen als je wilt?! op [EMAIL=āisa28fer@hotmail.comā]isa28fer@hotmail.com
het hoeft natuurlijk niet, het mag ook zo.
half juni,ook prima. lijkt me ontzettend leuk! ik voeg je zeker toe op msn.ik ga nu even weg,maar mail je vanavond weer!
ik zal dit weekend de email verzenden naar Amerika,zodat we wat meer weten over het werk en verblijfplaats etc.
tot later!
groetjes
Echt geweldig!
kijk uit naar je mail!! of zie je snel op Msn
tot snelā¦
ik krijg een foutmelding bij het sturen van een email naar jouw adres.klopt het wel? [EMAIL=āisa28fer@hotmail.comā]isa28fer@hotmail.com?
O ja sorry het is [EMAIL=āisa28_fer@hotmail.comā]isa28_fer@hotmail.com foutje.
hee hoi
nou zo te zien ben je niet de enige haha, pff hier nog zo ene⦠ik ga binnen kort naar indonesie, probeer zo lang mogelijk rond te reizen, alhoewel dit waarschijnlijk 4 maanden gaat worden i.v.m. visum⦠daarnaast heb ik nauwelijks extra bestedingruimte zeg maar kwa financiĆ«n ,ha dus dat wordt sowieso een avontuurā¦
maar wat zijn jou plannen ?jullie plannen,
leuk om zo te lezen van anderenā¦
groetjes cin
hoi mensen,
wel leuk hoor al die plannen!!
ik ben zelf ook constant bezig landen te zoeken om naar toe te gaan en ervaring op te doen!
Maar zeker heel spannend wat en hoe jullie het gaan doen!!
wel vind ik het moeilijk (een baan) en een verblijfplek te vinden via internet tis allemaal een beetje vaag en makkelijker persoonlijk denk ik!!?
groetjes
hey hoi,
mag ik vragen waar je allemaal bent geweest? ben wel benieuwd naar je ervaringenā¦
Iemand zei ooit eens tegen mij (gisteren :P) āeen goed plan is geen planā
Ikzelf moet de knoop die ik moet doorhakken nog vinden.
ja is op zich niks mis mee maar globaal een plan lijkt me niet verkeerd , je moet toch heel veel dingen regelen etc⦠visum, tickets bv.
je ontkomt daar niet aan .
toch?
![]()
Evert waar wil je heen?
ik heb nog geen concrete plannen, ik heb een lieve vriendin die nog 2 jaar naar school moet, ik heb een koophuis die dan te koop moet komen te staan (beetje slechte tijden nu), en me baan, tja daar hoef ik me geen zorgen over te maken, vandaar ook, moet ik de knoop nog vinden om door te hakken om ook echt iets te gaan ondernemen.
Ik zou graag (als eerste zeg maar) Australie, Nieuw Zeeland en Tasmanie willen zien. Ik zou (tip van iemand anders gehad) lokaal een busje kopen met slaap plaatsen (lees: er moet een matras in passen :)) en gewoon van noord naar zuid rijden langs de west kust, en als er tijd is ook nog de oostkust, dan met de veerboot naar tasmanie en daar rondjes rijden :).
Ik krijg steeds meer zin om die knoop sneller te zoekenā¦
He heā¦eindelijk topic met mensen die er net zo over denken als ik!
iemand zin in Sziget festival ?
http://www.wereldwijzer.nl/showthread.php?t=69893
Later
Wauw cool dat je chevy hebt, echt te gek!!
Jammer maar ik ben geen 20 meer, en ben slechtziend, dus mensen willen niet graag op reis met mij.
Maar het lijkt mij echt te gek wat je gaat doen.
ik denk dat ik dat gevoel wel ken. ik heb alleen ook een doel. nu is dat turkije. maar heb er wel mn hele leven voor opgegeven! check mn blog maar
hoop dat er na deze ervaring nog vele mogen volgen. Succes in ieder geval, waar je reis je ook moge brengen.
Hoi
Ik ben Reggey en ben al een tijd aan het denken wat en waar ik heen wil gaan ben namelijk ook low budget. Toen las ik jou berichtjes het lijkt mij een ervaring En wil f weg op avontuur. gewoon kijken waar het schip strand
Ik heb mijn woning per 1 augustus opgezegd en wilde een tijd weg eerst bij mijn zus wonen en dan rond trekken met low budget maar nog geen doel.
Laat maar weten
Gr Reggey
Ik was helemaal vergeten dat ik dit bericht gepost heb haha, ik ben met dat soort dingen nogal vergeetachtig.
Heb vorige jaar paar maandjes Frankrijk door gereisd, in de bossen geslapen (in een tent natuurlijk) ben zelfs verdwaald geweest voor een week haha, daarna nog een tijdje bij Nederlanders gebleven en nu weer in Nederland en werk ik weer in een tattooshop maar ben het nu alweer zat hier.
Het voelt gewoon niet goed regeltjes, eigenlijk zou ik een camper moeten hebben en gewoon met een ploegje de gratisfestivals aflopen, af en toe hier daar kijken of er een beetje geld binnen gehaald kan worden voor wat drinken en eten (vissen is ook best oke :D)
Mja, het valt allemaal niet mee in dit leven met al die wetjes en regels
Ik ben zelf ook al aantal malen weg geweest voor korte periodes( paar maandjes)
Maar ik kan gewoon niet wennen en jonger word je er ook niet op ben nu 30 maar ik heb mezelf nog steeds niet gevonden en het zal aan mij liggen maar ik voel me gewoon helemaal niet klaar voor kinderen en al die dingen.
Grote kans dat ik binnenkort voor onbeperkte tijd vertrek.
Gr
Kai
ga een paar maanden reizen door Peru! de beste remedie! ![]()