Beste Forumlezers,
In juli gaan wij met BBI-reizen een rondreis door een deel van China maken.
Is er iemand die ervaring heeft met BBI-reizen? De 15 daagse reis gaat o.a. via Beijing naar Xi’an en naar Shanghai. BBI-reizen geeft summiere informatie met betrekking tot de hotels en treinaccomodatie en we willen er toch graag iets meer over weten.
Ik ken hem niet, maar toen ik naar de BBI-site ging leek hij erg qua prijs en lay-out op dat andere reisbureau ''stipreizen". (www.stipreizen.nl)
Die Klassiek China rondreis lijkt er als 2 druppels water op.
De organisatie ken ik persoonlijk niet, maar de prijs is in ieder geval heel erg scherp, die site moet ik toch eens onthouden. Ik zou graag achteraf van je horen hoe het bevallen is.
BBI en Stipreizen zijn beide onderdeel van corendon reizen.
Dus als je naar ervaringen zoekt moet je "corendon’’ intypen en krijg je wat meer hits…
Maar ik ben ook benieuwd hoe die rondreis uiteindelijk is…
Ik neem aan dat jullie inmiddels terug zijn. Hoe was de reis?
Gr. Ruud
Wij vertrekken 2 september! Ook zelfde reis, met Stip ![]()
Voor de mensen die al terug zijn … hoe was het !!!
Grtz!
Frieke
voor mijn ervaringen, zie 19 augustus BBI
Hallo,
Wij zijn van plan een reis naar China te maken met onze twee tieners van 16 en 18 jaar. BBI heeft een mooie reis met een scherpe prijs dus wij zijn erg geinterresseerd in jullie ervaring met BBI.
Ik hoop dat jullie tijd hebben om te antwoorden.
Vriendelijke groeten,
José Heltzel
Beste José,
Wij zijn afgelopen jaar met Stip Reizen (handelt ook onder BBI) 14 dagen op reis geweest door China. Wij kunnen niet anders dan enthousiast zijn over de deze reis. Het was super georganiseerd en zeker aan te raden. Bij ons waren er geen tieners mee maar ik denk dat dit geen enkel probleem hoeft te zijn. Wij gaan dit jaar weer met stip op stap, waarschijnlijk naar Egypte.
Groeten Ruud
Wij gaan 12 augustus deze reis maken, ben zeer benieuwd
wij gaan 24 september de rondreis van 22 dagen maken door china met stip reizen ben dus ook erg benieuwd.
gr antoinette
Da’s toevallig, wij gaan ook op 24 september met **BBI/Stip **reizen naar China >>>. We zullen elkaar dan zeker ontmoeten.
Groeten Wiel
moppie59
gaan jullie ook de 22daagse rondreis maken? ben heel erg benieuwd hoor.
hebben jullie al meer details ontvangen van de reis? wij krijgen het als het goed is begin september dacht ik
wij gaan met zijn 2e en jullie
gr antoinette
ja we hebben voor de 22 daagse reis gekozen. we gaan met 3 personen. volgens de reisorganisator maken we een hele goede kans dat het doorgaat. dus tot 24 september.
BBI, Stip en Corendon zijn “lage prijzen aanbieders”. Daar is niets mis mee. Je moet er alleen wel rekening mee houden dat zaken als klantenservice e.d. ook low cost worden uitgevoerd.
Violet
Violet’s Vakantietips: http://violetsvakantiewijzer.blogspot.com/
We hebben de reispapieren ontvangen, tevens kunnen we morgen onze visums afhalen. Het is nu aftellen tot 24 september. Heb de hotels via internet opgezocht. Op een hotel na schijnen ze allemaal redelijk in orde te zijn. We laten ons eens verrassen.
Wiel
Heel veel plezier, geniet ervan!:vak01:
hoi
wij hebben de papieren ook ontvangen, echt super leuk, begint nu echt te kriebelen.
maar had gehoopt dat er ook iets van een lijstje met samenstelling groep bij zou zitten maar dat is helaas niet.
gr antoinette
We zijn terug uit China. De 22 daagse reis was super, goed georganiseerd, prima reisleider, op een enkel hotel na waren ze allemaal goed, op het eten was bijna niets op aan te merken. Jammer dat 2 van onze medereizigers door een sterfgeval van de grootmoeder na enkele dagen naar huis moesten. Voor de rest hadden we een goede groep. Ook hadden we geluk met het weer, een regenbui van 8 minuten tijdens het bezoek van de expo, en een regenbui in de avonduren ergens in het zuiden van China. Dat was alles.
Groeten Wiel
Beste reizigers,
Wij hebben met BBI reizen in mei 2009 een 15 daagse reis door Chinga gemaakt. Het was een geweldige ervaring. Prima hotels en uitstekende reisbegeleiding. We vonden alleen wel dat er veel commerciele winkels/shops werden bezocht. Op zich ook interessant, maar vonden het een beetje te veel van het goede. Hebben voor maart 2011 een reis naar Vietnam met BBI geboekt. Dus hebben er alle vertrouwen in