Rondreis China met BBI-Reizen

Ook ik ga 23 sept.! met BBI naar China. Tot ziens dus.
Annemiek (1952)

Ik ga 8 Juli voor 22 dagen met Stipreizen/BBI naar China met 3 vrienden. De ervaringen klinken erg goed! kan niet wachten :smiley:

wij hebben dit jaar opnieuw geboekt want helaas hebben we vorig jaar onze reiz afgebroken ivm het overlijden van mijn oma.
nu voor 23 september weer de 22 daagse rondreis geboekt bij stip/bbi reizen we hebben er weer heel erg zin in.

antoinette

Hopelijk hebben jullie dit jaar meer geluk!

Heeft er iemand toevallig een idee of wij bij China Soutern airlines nog een avondmaaltijd krijgen als we om 20:55 uur vliegen (naar Beijing)? Of krijgen we alleen ontbijt?

Groetjes!

Ja krijg je, wij hadden de keuze uit kip of bief. Voor de landing krijg je nog ontbijt.

Ik ga 5 augustus naar China met Stipreizen voor 22 dagen! Ik heb er echt heel veel zin in! :smiley:

Alleen is het mij nog onduidelijk in welke hotels ik verblijf… Heeft iemand hier meer informatie over? Stipreizen gaf namelijk aan dat ik het pas een week van te voren krijg te horen.

Alvast bedankt!

Hotels zijn in orde. Wij hadden maar een hotel erbij dat iets minder was.

Gr. Wiel

Wat was er minder aan dat hotel, de bedden, het eten of de service?
Annemiek

De ligging was niet zo denderend, verder was de hele indruk wat minder. De bedden zijn over het algemeen keihard.

In welke plaats was het, dat de bedden zo hard waren?
Een klein opblaasbedje er op zou een oplossing zijn.

Voor zover ik me kan herinneren zijn de bedden in heel China hard. Omdat wij thuis ook best wel harde bedden hebben waren wij er snel aan gewend.

De mensen die inmiddels terug laat eens horen of jullie nog tips hebben, wat leuk was, waar we op moeten lettrn
Groetjes

Hoi Antoinette,

Ik ben 29 juli terug gekomen van een geweldige reis. Je ziet op de meeste dagen heel erg veel en maakt veel mee. Wat hierboven geschreven werd over de harde bedden klopt wel maar dat is lang niet in elk hotel. Alleen het guesthouse in Pingyao was echt hard. Het guesthouse zelf had ook bijna geen luxe maar had wel sfeer. In de overige plekken zijn hotels en voor de prijs dat je betaald erg goed tot top, het eten is ook van goede kwaliteit.
Uhm even denken, de reisleider bied 's avonds vaak nog een avondprogramma aan voor een redelijk bedrag. Die uitjes zijn een aanrader om te doen. Een tip is nog wel om je in te stellen op veel reizen met de bus, trein en boot. Neem dus genoeg mee om te doen.
Als je nog vragen hebt hoor ik het wel
gr Patrick

Kunnen jullie mij vertellen hoe de rondreis Vietnam is geweest met BBI?
Ik hoor graag van jullie.
B.v.D
Groetjes Anita verschoor