Heeft iemand deze 8 daagse rondreis afgelopen periode nog gedaan en wat zijn nu de ervaringen? (Mijn ouders willen hem ergens in de komende maanden doen)
Qua prijs is ie, zelfs met de extra 139 wel erg aantrekkelijk in ieders geval.
Heeft iemand deze 8 daagse rondreis afgelopen periode nog gedaan en wat zijn nu de ervaringen? (Mijn ouders willen hem ergens in de komende maanden doen)
Qua prijs is ie, zelfs met de extra 139 wel erg aantrekkelijk in ieders geval.
Niet kort geleden. Wel mensen gesproken die geweest waren en het weer meer dan fantastisch vonden!!!
Ik blijf t een aanrader vinden, wel in je achterhoofd houden dat er wat commerciële momenten zijn(moet haast ook wel met deze prijzen…)
Daar heb ik het inderdaad met ze over gehad. Ze houden niet zo van de commerciële gedoe maar voor deze prijs willen ze dat er wel bijnemen want het is inderdaad goedkoop.
Bedankt!
ik heb gewoon wat gekeken, en gemeld dat ik geen interesse had(leren jassen omdat ik met honden zit, goud omdat ik met honden zit, en ehhhh potten en aardewerk… raad eens: Omdat ik honden heb haha) en verder volop genoten!!
Zeker aan te raden blijf ik zeggen!
Goede tactiek.
Als ik ze bij ons thuis een beetje ken dan denk ik dat ze een tikje onsubtiel laten merken dat ze echt niets nodig hebben. (en niet onbeschoft hoor, maar wel lekker duidelijk)
Theiz,
Hoe hebben je ouders de Cappadocie reis met Corendon ervaren?
Hoi, ik ben op zoek naar een rondreis door cappadocie zonder commerciële winkelbezoeken. Heeft iemand daar tips voor?
Hoi, wij gaan eind oktober 1e week november naar Cappadocië heeft er iemand nog tips en hoe is het weer!! wel of geen warme kleding.
Via Wereldwijzer app
Excuus! Gemist!!
Ze zijn uiteindelijk niet geweest. Datum die ze wilde lukte niet geloof ik en daarna zaten ze vrij dicht op de (uitgetelde) geboorte van mijn dochtertje. Dat risico wilde ze niet nemen. Ha ha
Via Wereldwijzer app
wij gaan op 1 november naar cappadocie,niet met corendon maar met edr reizen,het weer is zeer wisselvallig daar,dan geven ze regen aan en 8 graden de volgende dag is het 15 graden,snachts rond de 3-5 graden.
we nemen wel een paraplui mee voor het geval dat.
bij aankomst op antalia regent het zaterdag en zondag.
gr carlos:koffie: