Hoi,
Wij vertrekken 18 juli richting Thailand. Nu heb ik een planning gemaakt en ik zou hier graag advies op willen.
Mijn eerste vraag, is het handig om alvast overal hotelletjes te reserveren, of kan ik dat daar ook ter plekke goed doen?
En is onderstaand programma goed te doen? We willen een rustige easy reis, waarbij we wel veel zien, maar waar ook relax mogelijkheden in zitten.
Dit is ons programma vooralsnog:
18 juli: Vertrek AMS-DUB, aankomst 23:59 in Dubai, gelijk naar hotel in Dubai.
Mocht iemand tips hebben voor goed hotel Dubai voor 1 nacht, hoor ik het graag.
19 juli: Dagje Dubai, om 23.00 uur vertrek naar Bangkok
20 juli: aankomst om 08.30 in Bangkok. Wie heeft er goede hoteltips? Deze dag o.a. boottochtje en paleis bezoeken
21 juli: Bangkok, o.a. Fietstocht met Co van Kessel
22 juli: vertrek naar Kanchanaburi. Waarmee kunnen we het beste reizen? Ik wil graag die spoorlijn over… Slapen in drijvende bungalows.
**23 juli: **Kanchanaburi - Ayutthaya, dagje doorbrengen in Ayutthaya. Nachttrein naar Chiang Mai
24 juli: Chiang Mai
25 juli: Chiang Mai (2daagse jungle trekking, kun je die goed daar ter plekke boeken, of kan het beter vanuit NL?)
26 juli: Chiang Mai (2 daagse jungle trekking)
27 juli: Chiang Mai
28 juli: Chiang Mai - Ko Phangan
29 juli: Ko Phangan
30 juli: Ko Phangan
31 juli: Ko Phangan
1 augustus: Ko Phangan - Ko Samui
2 augustus: Ko Samui
3 augustus: Ko Samui
4 augustus: Ko Samui
**5 augustus: **Ko Samui
6 augustus: Ko Samui
7 augustus: Ko Samui - Bangkok, (of kunnen we beter een dag eerder naar Bangkok?)
8 augustus: 02.30 naar AMS
Eventueel een drie daagse of tweedaagse boottrip bij de eilanden lijkt ons ook heel vet, dus als iemand daar een adres voor heeft, hoor ik het graag.
Alvast heel erg bedankt!!!