@Sarahh als op koh phangan tijdens de full moon party niet perse in haad rin wilt verblijven hoef je geen accommodatie te regelen van te voren, zeker als je een dag of 3 voor de full moon arriveert.
Hoi Linda, Wat grappig. Navalai Rover resort hadden wij ook bijna geboekt. Maar heb op het laatste moment besloten toch voor een goedkopere iets minder luxe optie te gaan.
Uiteindelijk gaan we niet meer naar Kho Pangnang. We gaan we naar de full moon party, maar we gaan dan met de boot even over. We blijven 7 nachten op Koh Samui op het laatste, waarvan 3 ook Samui Jasmine Resort en 4 nachten in een villa iets noordelijker gelegen. Mn ouders zijn ook in Jasmine geweest, en waren daar onwijs enthousiast over. Het verblijf op Koh Samui is geboekt inmiddels, ook omdat we de laatste week doorbrengen met vrienden. De rest moet ik nog doen. Maar wil alleen Jungle Rafts vast leggen, en Bangkok en Dubai. Dan blijft Chiang Mai over, maar dat ga ik nog niet boeken. Zien we daar wel. Wel neem ik een lijstje mee met hotels/ hostels die me aanspreken zodat ik het daar kan boeken.
ALs jullie nog tips hebben hoor ik het graag. Ik ga is kijken bij Vieng Travel. Aangezien jij drie hotels hebt geboekt, die ook zelf wilde of al heb geboekt.
Jullie ook veel plezier met de voorpret.
hallo Sarah,
Wat toevallig! Bij Viengh travel op de site staan niet alle hotels vermeld hoor, ze kunnen wel alles boeken. Ik heb bij Riksjakids (thailandonline valt ook onder Riksja) inspiratie opgedaan en kwam na lang snuffelen via werelwijzer bij Viengh travel terecht. Ik had al een optie staan bij Riksja en bijna geboekt. Dus zonder verwachting een mailtje gestuurd. Ik kreeg direct een mail terug met schema en voorstel. Uiteindelijk dus alles kunnen boeken (ook Elephant Hills in Khao Sok, wat Riksja nog niet aanbiedtā¦!) Viengh travel is ook de agent geweest van Riksja in de opstartfase van Thailandonline. Vouchers werden direct opgestuurd dus ik heb er alle vertrouwen in. Wij zitten van 3 tot 9 augustus in Samui Jasmine!
In Bangkok hebben wij in ieder geval de fietstocht geboekt bij Viengh Travel en ik wil bij Koh Samui ook een excursie Anghtong Marine Park boeken. Is ook weer goedkoper bij Viengh travel dan bij de online excursie aanbiedersā¦
Het River Kwai arrangement hebben wij trouwens ook met privĆ©gids geboekt, makkelijk met onze zoon van 7, heb je alle vrijheid en hoef je niet op een groep te wachten. Meestal als je deze tour boekt is het op basis van ājoin inā.
Verder vind ik een klongtour in Bangkok ook nog wel erg leuk, kun je ook privĆ© boeken trouwens, maar met de watertaxi over de Chao Praya Rivier is ook erg leuk denk ik. (is weer een voordeel van Navalai River Resort vond ikā¦, taxi voor de deur!)
Wij gaan dus de Jungle in in plaats van Chiang Mai (Khao Sok, Elephant Hills) maar daar komen we vast een volgende keer nog wel!
Jullie ook nog veel plezier met de voorbereidingen!
Groetjes Linda:dag:
hey allemaal!
ik ga ook in de zomer naar thailand van 28 juli t/m 25 augustus en pak de fullmoon party zeker mee op 4 augustus! ik blijf eerst een paar dagen in bangkok , heb daar al wat geboekt namelijk, dan wil ik met de nachttrein van bangkok richting koh phangang gaan maar weet dus niet of ik dat kaartje van te voren moet reserveren en waar ik dat moet doen, iemand tips misschien? heb wel al een strandhuisje voor 4 dagen op koh phangang geboekt iig want alles was al bijna vol! voor de rest ga ik naar ko tao, koh samui en misschien nog phuket later . zijn er nog dingen die ik zeker mee moet pakken daar? alle tips zijn welkom!
groetjes ricardo
Ricardo, ik zou in deze periode (zomervakantie) het zekere voor het onzekere nemen en je treinkaartje van tevoren boeken. In juli/augustus willen de treinen wel eens volgeboekt zittenā¦
Bedankt voor de tip! Maar is dat makkelijk om te doen?
Wat heb ik ontzettend veel tips uit dit gesprek kunnen halen, Bedankt!!
Een vraagje mbt Kanchanaburi. Gaan jullie georganiseerd naar de Jungle Rafts? Met welke organisatie doen jullie dit en wat voor programma heb je dan?
Alvast ontzettend bedankt!
Hoi Corine, heb ik toevallig net 2 mailtjes van jou ontvangen ? Ik kom er morgen op terug !
Hoi Allemaal,
Nou het oorspronkelijke schema van blz. 1 is inmiddels gewijzigd. Omdat we niet teveel willen treinen en de binnenlandse tickets erg duur waren, helemaal naar Koh Samui hebben we de boel omgegooid, mede door Linda dr verhaal van Elephant Hills waar ik nog nooit van had gehoord. Heb het is bekeken en het lijkt me onwijs gaaf. We gaan dus nu vanuit Kananchaburi naarhet zuiden. Ik ben met Vieng Travel bezig om te kijken voor een goed schema. Van alles zelf organiseren ben ik een beetje terug gekomen, helemaal omdat het de eerste keer is dat we zoān reis maken. Ik wil graag alles uit de reis halen en zou het zonde vinden als er daar nog veel tijd verloren gaat aan organisatie. Wanneer het definitief is, zal ik hier mn aangepaste schema plaatsen, zodat andere er wellicht ook weer inspiratie uit kunnen ophalen. Als mensen nog tips hebben voor het zuiden. Koh Samui en Elephant Hills staan nu in het schema. Maar ik heb nog 2 dagen overā¦ Dus dan hoor ik het graag.
Hallo,
Wat voor een 2 daagse jungle trekking wil je gaan maken.? Ben daar namelijk ook voor aan het kijken! De Co. Van Kessel fietstocht, de nachttrein naar Chiang Mai en de binnenlandse vluchten boek je dus ter plaatse?
Groetjes Judith