Ik, een 23-jarige student zoekt één of meer reisgenoten (M/V) voor een road trip in de VS deze (na)zomer. Mijn idee is om met een huurauto of camper door de VS te touren. Ik zou in ieder geval het zuidwesten van de Verenigde Staten willen bezoeken, maar een Coast-to-Coast lijkt me ook fantastisch. Ik zou graag de reis samen met (toekomstige) reisgenoten willen plannen, dus het programma staat nog volledig open, inclusief de reisdatum en tijd.
Ik droom al jaren van deze reis, maar was hier altijd toch wel een tikkeltje te verlegen voor; ook hadden mijn vrienden altijd andere verplichtingen en/of wensen. De verlegenheid is verdwenen, en ik wil toch eens echt gaan. Jullie ook?
Road trip en met name het zuid-westen wil ik ook al een tijdje erg graag. Ik ben een 25-jarige student. Ben inderdaad ook benieuwd hoe lang je wilt gaan en welke periode het liefst wil gaan (wat specifieker dan (na)zomer).
Ik denk dan zelf aan Augustus, aangezien het anders toch wel erg kort dag wordt om het e.e.a nog te regelen. September, of oktober zou ook nog kunnen (i.v.m. weersomstandigheden). De reisduur hang voor mij af van het aantal mensen dat er meegaan, en wat de kosten per persoon zullen zijn. Amerika is een groot land, dus aan een minimum van 3 weken kom je al snel. Wanneer het budget het toelaat mag het voor mij langer worden. Zoals ik al in de opening post vermeld heb wil ik hier dan dus ook graag met geïnteresseerden over praten, aangezien jullie wellicht andere wensen (of beperkingen) hebben.
Een rondreis door het zuidwesten lijkt mij te gek! Is het eventueel ook een optie om in juli te gaan? Dat is namelijk de enige maand dat ik kan (ivm studie).
Ik zal me even voorstellen. Ik ben Judith, 24 jaar. Ik heb vorig jaar vier maand rondgereisd door Azie en vier jaar geleden heb ik acht weken rondgetrokken, ook door Azie. Een mooie ervaring! Ik vind reizen heerlijk en wil ook komende zomer weer op pad.