Road trip zomer 2011

Hallo!

Ik zit al langere tijd te zoeken naar mensen die deze trip (zoals door jullie omschreven) willen gaan maken. Zelf lijkt me dit ook een erg mooie reis. Ik ben beschikbaar na de zomerperiode, zeg maar vanaf september. Is er nog ruimte voor een extra reiziger en is deze periode nog een optie?

Groet,
Remi

Vooralsnog laat ik alles open.
Ik heb van Jeff en Judith nog niets vernomen, om wat serieuzere afspraken te maken.
Maar wat hebben jullie precies in gedachten?
@Peterblack, bedoel je echt juli 2012, of toch 2011 ;)?

Sorry voor de wat late reactie, was erg druk de afgelopen week…

In een tent slapen spreekt mij persoonlijk niet aan. Ja de vrijheid is misschien erg relaxt, maar zoals ik in een van mn eerdere berichten al zei lijkt het me wel relaxt om na een lange dag in een gewoon bed te slapen. Als ik iets niet mn leven zal doen is het kamperen :smiley: Vakantie betekend voor mij wel een beetje luxe.

Zoals Eddy al zei is nog niks concreets besproken. Ik kan in ieder geval niet na september. Ik moet begin september terug zijn i.v.m. studie.

Hey,

Ook sorry voor mijn late reactie, ik ben ziek geweest.
Als mensen serieus geïnteresseerd zijn, stuur me dan even een privéberichtje. We zullen toch zeer binnenkort iets moeten gaan afspreken, met elkaar. Een persoonlijk gesprek gaat beter dan via dit forum. Uiteraard is iedereen nog steeds welkom om zich (later) aan te melden.

@Jeff85, ik ben ook niet van plan om er een campeervakantie van te maken, maar ik heb er op zich ook niets tegen om het wel (een keer) te doen; dat is wat ik bedoelde te zeggen :).

Gr. Eddy,

Hoi Jeff en Eddy,

Ook bij deze mijn excuses voor het zo lang niet reageren! Ik ben er in de tussentijd nog wel mee bezig geweest en heb er over nagedacht. Ik heb besloten om het toch niet door te zetten deze zomer.
Mochten jullie die kant wel op gaan, enjoy! :slight_smile:

Groetjes, Judith.

Hey, dat is jammer om te horen Judith. Bedankt voor het doorgeven iig. Gr.

Hallo Mensen,

Zijn jullie plannen al rond!? Jullie laatste berichtje is alweer van een tijdje geleden. Ik hoor het wel.

Groeten, Marco, 25 jaar, periode rond sept. zou goed uitkomen.