'Relatie met een Egyptenaar' centrale topic

jackiex

En ben je er nog uit gekomen???

http://www.boekscout.nl/shop/ViewProduct.aspx?bookId=3446

Dames hier nogmaals de link.
Werkt niet dan:
http://www.boekscout.nl/shop/
en dan zoeken op de titel Kamelenliefde

ik dacht hetzelfde hahahahaha

1 like

Hallo iedereen!!! Ik ben nieuw op dit forum… ik heb sinds kort 1 maand een Egyptische vriend. Ik heb hem op Hurghada ontmoet. Ik was vorige jaar in Juli daar op vakantie gegaan en hem daar ontmoet. Na 6 maanden skypen bellen en smsen ben ik dit jaar begin januari daar op vakantie gegaan. En ja hij bleek dezelfde jongen met wie ik altijd smste, skypte en belde. Toch heb je nog onzekerheid omdat je weet niet wat de toekomst gaat brengen. Hij daar, ik hier…Ik wil wel dat hij naar Nederland komt op vakantie. Maar dat gaat niet altijd heel makkelijk…Hoe is het bij jullie gegaan? Waar hebben jullie hem ontmoet?
Ik ben niet gewend liefde op afstand, hoe houden jullie het vol en wat kan je eraan doen om het te laten slagen??

groetjes!!!

Hee manomi, ik heb je forum gelezen. Ik ben pas hier nieuw hier. Ik heb sinds kort ook een Egyptische vriend. Hoe staat het tussen jullie nu? Is als een tijdje geleden dat dit forum geplaatst is. HOe is het allemaal verlopen? Ik heb mijn vriend op Hurghada ontmoet. Van waar komt jou vriend? Ik heb geprobeerd een pb te sturen maar dat lukte niet…
ik hoor graag van jou…

Groetjes…

Dankjewel Irma, klopt ben nog nieuw in dit:p…ik zal ook even naar dat link kijken wat je stuurde…En het klopt het is zeker niet makkelijk om een Egyptische vriend te hebben.Hoe zit het bij jou eigenlijk? ook een egyptische vriend?

groetjes…

Hallo believe in yourself welkom op het forum hier.
Zoals je ziet is het al een tijdje geleden dat iemand hier wat neer heeft gezet over een vriend relatie in egypte.
Heel leuk voor je dat je verliefd bent geworden op een egyptenaar het zijn echte charmeurs en kunnen de vrouwen goed inpalmen.
Ik weet uit ervaring dat het niet gemakkelijk is om een relatie op afstand te hebben.
Ik zou zeggen geniet van je verliefdheid maar hou je ogen en oren goed open lees vooral de berichten hier op het forum en leer elkaar goed kennen van die paar weken vakantie leer je elkaar en elkaars cultuur niet goed kennen.
En leer vooral de familie kennen die zijn namelijk heel belangrijk.
Ik weet niet hoe oud jij ben en hoe oud je vriend is maar doe het rustig aan.
Sorry ik wil je niet van je roze wolk afstoten maar helaas de mannen in de vakantie plaatsen hebben nu eenmaal geen goede reputatie, en heel belangrijk stuur geen geld op of trap zeker niet in de praatjes over operatie of ongeluk of zoiets geef geen geld of telefoontjes of iets dergelijks.

Hopelijk komt er weer een beetje leven in het forum en kunnen we ook positieven berichten lezen hier op het forum ben benieuwd hoe het met de anderen gaat die nog een relatie hebben met een egyptenaar.

Dankjewel Tut,
ik zal er zeker mee voorzichtig zijn. Wel jammer dat ik veel negatieve verhalen lees, maar gelukkig zitten er ook een paar goede tussen. We doen het wel gewoon rustig aan, en zien wel met de tijd wat er zal gebeuren. Je hebt gelijk je moet elkaars cultuur goed kennen. Heb je er zelf ervaring mee relatie met een Egyptenaar. Ik ben zelf 25 en mijn vriend ook bijna…

groetjes

Om eerlijk te zeggen ja ik moet zeggen helaas heb ik ervaring met een relatie op afstand,maar moet ook zeggen heb 2 jaar in egypte gewoond ben echt heel blij dat ik alweer een paar jaar in nederland woon.
Je kan delen van mijn verhaal lezen bij ex relatie met egyptenaar,helaas geen positieven ervaringen heb wel een mooie tijd gehad in egypte het was niet alleen ellende.
Ik wil ook niet negatief over komen maar helaas het is gewoon heel moeilijk een relatie op afstand en het gaat inderdaad vaker fout als dat het goed gaat en dat is niet alleen met een relatie met een egyptenaar.
Sluit niet je ogen voor de negatieven berichten en denk niet bij voorbaat de mijne is anders die gedachte heb ik ook gehad maar soms kan je dan toch nog bedrogen uitkomen.
Lees en hou het in gedachte maar blijf open staan want wie weet is jouw vriend inderdaad wel anders vraag raad als je iets niet weet of weten wil, hier op het forum zitten zat mensen die ervaring hebben in positieven en negatieven maar zullen je eerlijk en open antwoord geven.

En geniet vooral van je verliefdheid.

Hallo

Ik heb eens berichten terug zitten lezen is echt al een paar jaar bezig deze topic.
Maar wat ik mij nu afvraag hoe is het zo een beetje met iedereen.
En hoe verloopt het leven, zijn jullie nog bij jullie partners ben beetje nieuwsgierig geworden erover na het lezen van al die berichtjes.
Ik weet dat er een hoop op fb zitten en andere social media’s.
Maar zal toch ook weer eens leuk zijn als er mensen hier nog reageren en vertellen als ze dat willen tenminste hoe het nu allemaal gaat.

Hoi Tut. Ik denk dat veel mensen op de eggypte forum site zijn gegaan. Die staat nu ook wel stil door werkzaamheden. Ik ben nu 2 maanden met mijn vriend. We zijn nog bezig om te kijken als hij naar NL kan komen. Tot nu toe loopt alles tussen ons wel goed. Hoe zit het bij jou? ook met een Egyptenaar? groetjes

Ik denk eerder dat het een smoesje is. Maar dat zal je ondertussen waarschijnlijk wel weten of ik gelijk heb of niet. Ik ben benieuwd.

Ik zie dat dit topic echt al heel lang bestaat en het lijkt mij leuk om het weer een beetje nieuw lezen in te blazen.
Zijn er nog mensen die hier wel eens lezen en het leuk vinden om over je relatie met je Egyptenaar te kletsen?
Het lijkt mij erg leuk om ervaringen uit te wisselen en dan het liefst positieve en leuke verhalen. Ik heb nu voorlopig wel genoeg nare ervaringen gelezen en we weten inmiddels allemaal wel hoe het zit met bezness enzo.
Dus zijn er nog mensen die een leuke relatie hebben net als ik, dan lijkt het me echt leuk om daar gezellig over te kunnen kletsen hier.

1 like

Dat het ingezakt is dat heb ik gezien ja, maar daarom lijkt het mij juist leuk om het weer een beetje nieuw leven in te blazen
En weet je ook welke facebookpagina dat is dan, want ik wil gewoon graag ervaringen uitwisselen met mensen

Hi Irma, die facebook groep Nederlanders met een liefde voor Egypte heb ik inmiddels gevonden en ben ik lid van geworden, leuk [emoji106]šŸ½
En in de tussentijd heb ik nog wel wat groepen op fb gevonden waar ik lid van ben geworden.
En verder google ik er op los en kom ik beetje bij beetje in aanraking met mensen, en dat vind ik erg fijn.
Thanks voor je reply
Gr
Mayra

Ik heb ergens gelezen dat er een zwarte lijst bestaat van mannen/vrouwen uit Hurghada die zich met bezness (liefdesfraude) bezig houden. Klopt dat die bestaat? En wat is de link daar naar toe?

facebook blacklist zoeken .

Heel erg bedankt!

Hallo allemaal, ik zit ook wat mee te lezen hier en ja, jammer erg rustig hier. Vind dit toch fijner om via zo’n forum wat uit te wisselen dan via fb, maar ik ga zeker kijken op fb. Tja, ik ben dus ook heel verliefd geworden op een egyptenaar en tot nu is het allemaal superleuk. Alleen nog via chat. Hij wil graag dat ik daar kom en dan wil hij meteen trouwen, op het forum lees ik dat dat voor hun een formuliteit is om samen te zijn, zo zegt hij het ook, anders kun je nergens samen in een hotel. Wel wil hij me voorstellen aan familie en heb ik vrienden al via facetime gezien. Maar als ik jullie ervaringen lees… ik ben eigenlijk ook wel benieuwd of er hier positieve verhalen tussen zitten. Tot nu is ons contact heel erg leuk en wil ik hier nog niet mee stoppen.
Groetjes Chantal