'Relatie met een Egyptenaar' centrale topic

ja echt hoor volgende keer blijf ik gewoon in bed ik wacht nu al 2 uur nou lekker dan en dan de plan om naar amsterdam te gaan denk het niet hoor wordt te laat dan naar Breda ook gezellig naar het jazz-festival.
Oohhh je bent aan het werk nou werkse dan.

volgens mij komen ze eraan.

Teigertje kom jij ook? :slight_smile:
Wij nemen sowieso druiven en appels mee!
Ik vind het nu al gezellig en we zijn er nog niet eens.

Ik neem ook wat te drinken mee. Ik heb alleen geen tijd om wat te maken.

Uhh ik zal ook wel op het strand zijn, alleen dan van Side ipv scheveningen :wink: sosm baal ik er toch van dat ik hier zit, gewoon even thuis zitten is ook niet erg! Vooral op mn vrijde dag… geen idee wat te doen… trouwens allen, fyne hemelvaartsdag!
xxx

grrr ik had na mijn werk het geweldige idee om nog even appelflappen en worstenbroodjes te maken… maar heb nu al spijt! ik ben duidelijk geen keukenprinses!

Hahhaha, geeft niet hoor, we hebben morgen iets van 32 sandwiches ook ( hoop ik dat dat wel lukt want maak ze natuurlijk pas MorgEnochtend;-) )

weet je wel hoe vroeg je dan op moet??? haha dat was voor mij de reden dat ik het vandaag gemaakt heb! Kan ik tenminste nog een beetje uitslapen morgen ochtend, als jasmin dat toelaat!

Ja ik weet het, zal uurtje of 9 worden helaas:-( maar anders zijn de bammetjes niet zo lekker( beetje soppig enzo;-) ) dus zal wel moeten. Hoop alleen dat omar nog wel ff een tukje doet na zijn boterhammetje zodAt ik ff mijn handjes vrij heb voor mezelf en de lunch;-) we zullen zien. Maaaaaaar we hebben er welzin in! zijn Emmer, schepje, zeefje etc staan al klaar hahaha

Dames, ik weet niet hoe het met jullie zit maar wij zijn kapot moe na een hele gezellige mooie warmed dag gevuld met zonneschijn, heerlijke roddels, veel gelach, heeeeerlijk eten ( die spareribsd waren echt superjammie! Enne omar heeft heerlijk genoten van de druiven ), kortom WIJ hebben een super dag gehad haha maaaarrree wat doet mijn rug PIJN op dit moment AUWIE AUW AUW hahaha.

Jaaaa was heel gezellig ben nu wel moe maar voldaan heerlijk zonnetje leuke mensen en heerlijk eten jammie.
Mijn knieƫn zijn super rood hahaha oohhhh wel vervelend dat je nu last heb van je rug hopelijk is dat snel over.

1 like

Ja was zeker een leuke beachdag. Dalfien en ik hebben denk ik n stukje gemist omdat we eerder weg moesten…maar dat maakt niet uit. Heb je nog een beetje kunnen slapen dan Skyeblue? Meestal blijft t nog wel ff gevoelig… Ik ga n dagje niksen…wat prutsen in huis en het is nog lekker weer om buiten te zitten :slight_smile:

Ik vond het ook erg gezellig!
Wel warm en wat zanderig… maar wat wil je aan het strand. lol2
Clejo, bedankt voor het rijden en ik vond het erg leuk om kennis met je te maken.
Ook natuurlijk de anderen. Ik hoop dat jullie goed zijn thuisgekomen.

De website en nieuwsbrief over Hurghada is: http://www.spotredsea.com/ (voor Clejo en Suusje84).

Inderdaad, niemand wil belazerd worden en ik vind het dan ook niet netjes dat sommige mensen met iemands gevoel spelen, maar weet dat het toch vaak gebeurt, vooral wanneer er een dubbele agenda aanwezig is !!
Daarom moet je, ondanks je verliefdheid, verder kijken dan door de " roze zonnebril " en je verstand nog laten werken…

Het is minder erg ( dat vind ik ) wanneer een relatie eindigd , omdat het cultuur/geloofverschil te groot is, dan wanneer je er achter komt dat zijn liefde voor jou gespeeld was, omdat hij iets van jou wilde ( iets anders dan jouw hart/liefde !!) Dat laatste is erg pijnlijk , vooral wanneer je niks doorhad en dacht dat de liefde oprecht en van 2 kanten kwam.

@ Dreetje, ik vind ook dat je zoveel beter verdient en hoop dat je gewoon verder gaat met jouw leven hier, ik hoop dat jouw verstand sterker is dan jouw gevoel voor hem…
Sterkte in ieder geval met jouw beslissing !!

@ Irm, nog heel veel plezier toegewenst in Egypte, geniet er lekker van ( maar geloof dat je dat met volle teugen doet !! ).

Groetjes :zon02:

tik tak tik tak tik tak…de minuten tikken veel te langzaam weg!!! het schiet verdorrie echt niet op, word er sago van! sorry voor me geklaag… ben het wachten zat.

Kop op! Je hebt zo’n geweldig vooruitzicht…3 weken samen…wow ik kan er alleen maar van dromen :wink:
De klok tikt gelukkig nu de goede kant op. Zet m maar stop als je er straks bent!

ja ik weet het, maar het lijkt zo langzaam te gaan en lang te duren… en zie nu al op tegen het afscheid wat weer komen gaat :frowning: whaa ik heb duidelijk last van een depri bui!

Jammer dat ik er niet bij kon zijn zaterdag… Was het weer leuk? :slight_smile:

Hier alles wel ok. Weet gewoon niet wat ik met M aan moet eigenlijk dus doe ik niets. Hij blijft smssen en bellen en ik gooi al mijn frustratie er uit. Wat eigenlijk wel lekker is. Hield ik me eerder nog wel eens in vanwege zijn temperament (het egyptische temperament jullie allen waarschijnlijk wel bekend) nu hou ik me helemaal niet meer in haha en lijken de rollen een beetje omgekeerd.
Verder rottige familieomstandigheden hier dus eigenlijk ben ik daar meer mee bezig dan met hem. Al reageer ik me daardoor misschien wel meer af op hem. Merk echt dat het gevoel gewoon veranderd is en hoe zeggen ze dat ook al weer, in het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst? :slight_smile:

Ach… we zien wel…

Gooi die bui er dan maar lekker uit hier. Fustraties wegschrijven kan een beetje helpen…
Kunnen we Egypte niet wat dichterbij brengen,bv ruilen met Duitsland ofzo? Heb ook liever kofta of hawauwshi dichtbij dan bockwurst haha

Ooohh die laatste dagen suusje die duren erg lang ik weet hoe dat is balen he maar nog even en dan >>>

Dreetje schrijf alles er maar van af en je hoef je echt niet in te houden voor M hoor.

Suusje, het einde is in zicht, nog even volhouden en je kan weer heerlijk naar Egypte toe.

Dreetje, ik denk dat het heel goed is dat je vooral al je frustraties naar hem toe uit. Dat lijkt me heel goed voor je. En inderdaad, na zo’n tijd veranderen je gevoelens ook. Ik hoop dat het goed met je gaat. In ieder geval veel sterkte met de familieomstandigheden.