'Relatie met een Egyptenaar' centrale topic

O. M. G.
Ja hoor… ongelooflijk. Mr M is terug. Hij belde net. Toch niet te geloven? Na 3 maanden.
Het verhaal is dat hij een auto-ongeluk heeft gehad en zijn been en arm had gebroken, 35 dagen in het ziekenhuis in Cairo heeft gelegen toen terug ging naar Hurghada en nu, weer 2 maanden later eindelijk in staat is een telefoon aan te schaffen en mij weer te contacten.
Hij zegt zn broer en vrienden gevraagd te hebben mij te smssen of bellen maar niemand heeft dat gedaan. Duh! Zijn broer vindt mij helemaal niet aardig dus die gaat mij heus niet op de hoogte stellen (als het al waar is) en naja echt goede vrienden heeft hij dan ook niet (maar dat mocht ik natuurlijk niet zeggen).
Pfff… oh ja en hij vroeg ook gelijk maar wanneer ik weer vakantie heb. Heb m maar direct even duidelijk gemaakt dat ik helemaal geen geld heb voor een ticket en eh… mag ik eerst eens even bijkomen van de schok?!? Ik denk dat ik er niet eens heen wil… of zo. Ik geloof er nog even niet zoveel van nl maar ben wel even in de war hoor.
Had net lekker mn leventje weer opgepakt, lekker aan het daten, enz. komt hij ineens weer aanzetten… Tjemig.

Stom zeg. Sinds een week plopt ie ook weer af en toe op in mijn hoofd… toch apart.

1 like

Oh Irm ik zie nu je bericht. Jeetje. Wat heftig. Na toch een lange tijd…
Heel veel sterkte. Wel goed om te lezen dat je je er nu al goed bij voelt.

Knuffel!

1 like

irm sterkte en goed dat je het zo oppakt en hopelijk heb je een hele leuke tijd in Alex
En hopelijk blijf je wel hier schrijven.

ooohh dreetje wat vreemd maar je had zijn hotel toch gebeld en hij wilde jou niet spreken wat is dat dan als hij in het ziekenhuis lag hadden ze dat toch wel kunnen zeggen heel vreemd
blijf lekker daten zal ik zeggen (hier dan) en laat hem lekker even de …krijgen

Ik zit nog helemaal in een soort van jetleg maar dan noem ik het maar egypteleg ofzo… na terugkomst voel ik me nog met 1,5 been in egypte staan :wink:

En dan weer deze berichten…
Irm, wat vervelend om te lezen, toch weer een relatie die niet is wat het zou moeten zijn. Gelukkig heb je het al op een manier weten te verwerken en kijk je weer vooruit. Super! Nu extra genieten van je komende vakantie hoor!

Dreetje…hmm tja…raar toch, maar ook niet onverwachts. En dat ziekenhuisverhaal wat moet je daar van denken. Heb die verhalen vaker gehoord hoor. Als ik jou was zou ik me op de vlakte houden, hoewel ik me zeker kan voorstellen dat het je ook weer raakt. Denk aan jezelf he!

Ja ik had zijn werk gebeld en die zeiden dat ik hem niet wilde spreken (dat was 6 maart, weet t nog precies) en hij zegt dat dat niet waar is want hij had 3 maart het ongeluk (inderdaad de ziekenhuis verhalen heb ik ook vaker gehoord) en dat ze dus gelogen hebben… Een vriend van hem had hem wel verteld dat ik gebeld had naar zn werk.
Jaja… Ik merk de komende tijd wel wat hij gaat doen, denk dat ik t al wel een beetje kan voorspellen. Als ik niet al te enthousiast ben nu dan krijg ik eerst t verwijt dat ik dan dus iemand anders heb en als ik daar ook niet op in ga dan wordt ie heel boos enz enz. Als hij dan snel afhaakt weet ik ook genoeg. Ik ga (proberen) me op de vlakte te houden. Maar goed, ik hoor/lees het wel…

The soap continues…

Irm, wat jammer te lezen dat je relatie over is. Heel veel sterkte in ieder geval en ik wens je een hele fijne tijd in Egypte toe met je zoon. Spannend hoor, hopelijk is hij geslaagd.

Dreetje, ik vind het vervelend voor je dat hij weer zo in je leven komt. Hoe je het ook wend of keert, je wil toch weten wat er precies is gebeurd. Maar ik denk dat je er inderdaad goed aan doet om het initiatief geheel bij hem te laten. Ook veel sterkte van mij gewenst.

Irm, ik hoop dat je een leuke tijd mag hebben met je zoon in Egypte, En hopen dat hij is geslaagd. Sterkte.
Dreetje, Ik ken je relatie niet, maar ik zou dit niet zo maar geloven. Maar ik snap dat je het onzeker maakt. Zeker als je voor je zelf er al vrede mee had, dat je niets meer hoorde.

Ik heb het al eerder gezegd, maar dit soort verhalen maakt me boos.

Ik hoop dat jullie een leuke meeting hebben met zonovergoten weer en lekker alle ervaringen uit kunnen wisselen. Ik ga zo naar Schiphol om mijn man op te halen. .

Irm, we hebben alle welkoms comitees opgetrommeld en ze staan klaar en jullie bedjes zijn opnieuw opgemaakt :cheer: Dus kom nu maar snel :slight_smile:

@Dreetje: Heel herkenbaar, hoor. Hij gaat ervan uit dat jouw hart zoooo groot is dat dit allemaal past. Denk goed wat je zelf wil. Ga er wel vanuit dat niet alles waarheid is wat hij zegt, maar dat snap je zelf ook wel. Auto ongeluk kan wel, maar misschien krasje op de auto, snap je? Blijf lekker daten en zoals altijd al, met je beide benen op de grond.

@Clejo, jammer dat je weer terug moest he? Het wordt nu net lekker warm (PFFF) Ik hoop je volgende keer zeker wel te zien!

Wat betreft de zoetigheden hier, daar zijn speciale winkels voor, maar ook bij de Carrefour en andere supermarkten verkopen ze zoetigheid. Vooral die egyptische gebakjes a la baklava zijn eeerrruuug lekker :slight_smile:

1 like

Pf nou gister overlaaaaden met smsjes… Eerst boze en toen ik daar niet op reageerde steeds liever. Blegh. Natúúrlijk was het allemaal weer niet zijn schuld.
Heb m verteld dat het tijd wordt dat hij zich verantwoordelijk gaat voelen voor de dingen die gebeuren in zn leven. Schuld afschuiven op vrienden en broers is leuk maar daar heb ík toch niks mee te maken?!? t Was iets tussen ons, dat contact is stil gelegd, daar is hij dan verantwoordelijk voor, niet iemand anders.
Nu zegt ie weer dat ik t meest belangrijke in zn leven ben enz enz. Jaja mooie praatjes tot familie weer om de hoek komt kijken want dan word ik weer zonder pardon bij t grof vuil geparkeerd. Na 1,5 jaar zou alles nog steeds stiekem, stilletjes en in t geheim moeten. Daaag! Daar pas ik voor.
t Maakt me boos dat iemand het in zn botte kop kan halen te denken de draad gewoon weer op te kunnen pakken en daarbij totáál aan mijn gevoelens denkt voorbij te kunnen gaan. (weet niet meer of die laatste zin taaltechnisch klopt maar goed)

Het feit dat het allemaal geheim moet blijven is op zijn minst verdacht.
Helemaal mee eens dat jouw gevoelens mee MOETEN tellen, Dreetje. En gelukkig ben jij nog steeds je gevoel voor humor niet kwijt, dat vind ik zo geweldig aan jou!

1 like

Dames sterkte en denk vooral aan jezelf.

Hahaha ja in Egypte zit je nooit stil Irm genoeg om te doen veel plezier daar oohhh ben jarloers.

Maar wij zitten volgende week ook heerlijk op het strand met het :zon02:

Hey dames!
weer eens een berichtje uit turkije! Julierichezz en ik zien elkaar regelmatig (onze prove meetings :P) Och er was heir al n turkse jonge waar ik erg duidelijk tgene ben geweest dat ik nix serieus wil en alleen voor de lol meer absoluut niet. dat was doorgedrongen, maa rik had twijvel dat hij n vriendin had… en waar kom ik net achteR? ja hoor, hij heeft n vriendin. vanavond ga ik m eens goed aan de tand voelen en om alle details vragen en daarna gewoon de waarhuid uit hem trekken, vuile leugenaar. als ik ergens niet van hou is dat het. Gelukkig heb ik totaal geen gevoelens voor hem (alleen n soort knuffelbeertje ;)) en daarom kan ik er eigenlijk wel n beetje om lachen, aangezien ik t vermoeden al had vanaf t begin. oehh ik kan niet wachten om m te confronteren!! nouja, zoals jullie zoen hoef ik me dus niet te vervelen hier ;). heb t hier ook echt een stuk leuker dan in Oostenrijk!
voor iedereen in ieder geval een hele dikke knuffel en succe6 met de mannen, geniet er van!

1 like

HahaSuus, gelukkig ken jij de klappen vd zweep en laat hem dan maar goed schrikken! Hopelijk leren ze er een keer van…sukkels :wink:

goede reis morgen irm! en ik was vorige week ook op het plein :wink: op dat moment was het ‘gewoon’ gezellig, druk etc.

Irm, heel veel plezier! Geniet ervan. En wat vervelend van je vriend, sterkte!

Dreetje, wat rot dat hij toch weer ineens wat laten horen, maar ik vind dat je heel sterk gereageerd hebt! Ben benieuwd hoe het verder gaat…het beste is misschien als hij je gewoon met rust gaat laten!

Scheveningen of kijkduin maakt voor mij niet uit! Scheveningen is vaak wel iets gezelliger. Ik ga er zo ook lekker naar toe :smiley:

Nog 17 dagen dan gaan we eindelijk weer, wat lijkt dat dan lang te duren zeg…als ik terug kijk is de tijd heel snel gegaan, maar nu lijkt het nog zooooo lang :frowning: ach voor ik het weet zijn we er weer!

Hey mensen, wat wordt het? Scheveningen of Kijkduin??
Zonnebrandcrème mee want het lijkt mooi zonnig weer te worden!! :smiley:

Uit onze laatste posts van bijv. Irm en ook Dreetje merk je toch steeds weer dat de waarheid zo’n belangrijk punt is onze relaties, zeker met een Buitenlandse partner. Het is zo ver weg allemaal en zo moeilijk te checken. Ze kunnen zeggen wat ze willen, je kan het toch niet even gaan navragen.

Vaak denk ik, is dit de reden dat een relatie moeilijk is of zelfs fout gaat. Als je voelt dat er iets niet in de haak is, dan raak je je vertrouwen kwijt of word je op zijn minst voorzichtig. De kleine testjes die we dan gaan doen, het extra controleren… Het is allemaal zelfbescherming. Niemand wil belazerd worden, we zoeken steeds naar de waarheid.

Een relatie met een buitenlandse partner is daarom vele malen moeilijker.
Maar laten we eerlijk zijn ook … “De moeite waard”

2 likes

Klopt.
Wanneer je een relatie op afstand hebt waarbij contact soms ook nog moeilijk te leggen is (ik neem aan dat iedereen wel eens last heeft gehad van slechte/geen telefoon verbindingen enz en ook nog de hele revolutie en zo) is mijn conclusie ook dat je eigenlijk extra goed na moet denken over wat je doet.
M is wel eens in de problemen gekomen door domme acties, vond hij achteraf zelf ook dom. Contact was toen even niet mogelijk en ik had geen flauw idee wat er aan de hand was. En even langs gaan om te kijken wat er aan de hand is nou eenmaal niet mogelijk.
Een keer extra nadenken over wat je zegt en doet is vaak wel handig gebleken.

Tja en eerlijk zijn is altijd belangrijk.
Ik heb vroeger altijd geleerd ‘bij twijfel niet oversteken’ en dat ik nu zo mijn twijfels heb zou eigenlijk genoeg moeten zijn om het contact te stoppen maar dat is nog wel verrekte lastig hoor.

Vwb mijn situatie nu… mijn hoofd geeft een error.
Ik weet gewoon even niet wat ik er mee aan moet en het lijkt of mijn hoofd en gevoel er even tijdelijk mee stopt.

:kus: Dreetje, voor jou. Ik weet hoe moeilijk je het hebt. Ik denk dat je het heel goed doet en het bij hem laat. Hij is verantwoordelijk voor het geen contact opnemen met jou.

Ohhhh lekker strandweertje…
Scheveningen mag van mij ook hoor, is misschien wel wat drukker? Wie weet dan ook nog de beste en of goedkope parkeerplek?