Je moet even goed googlen en veel site’s bekijken soms hebben ze hele mooi aanbiedingen maar elke keer weer bij een andere organisatie. Jetair is idd erg goedkoop.
En hoe gaat het met jullie mannen ramadan bijna afgelopen.
Het stel van grenzeloos verlieft hebben een mvv aanvraag gedaan en deze is afgewezen ik vind het zo erg voor hun. Ik hoop dat bezwaar snel en goed zal verlopen. Soms dan baal ik zo van nederland. Echt waar ik ben blij met Belgie.
Net mijn koffer gepakt, ik word er steeds sneller en beter in.
Morgen vlieg ik naar mijn lief, heb er echt veel zin in.
Fijn weekend allemaal alvast! tot over een tijdje:vak01:
He Dalfien,
Een hele prettige tijd. Super om daar eind vn de ramadan te zijn. Geniet ervan.
Marmah
hoi Dalfien, nou veel plezier en een goeie reis!
Goede reis veel plezier.
Hallo Dalfien
goede reis en veel plezier in Egypte, het lijkt wel een grote uitreis op dit forum de komende weken
gr L.
Dalfien veel plezier in ons geliefde Egypte :-)!!
Super genieten maar weer.
Suusje, hoe is het met je?
Veel plezier in Egypte!!:kus:
zit iedereen nu in Egypte ![]()
nee tuurlijk niet was het maar waar ![]()
het is zo stilletjes…geen verhalen… zelf weer lang mobiel zitten bellen met Ahmed gister (nadat hij nu al dagen achter elkaar zijn beltegoed heeft opgemaakt om naar mij te bellen via MSN)…wordt weer een leuke telefoonrekening. Vandaag nou eindelijk maar eens achter mijn huistelefoon aan die al vanaf februari niet werkt, maar waar ik wel gewoon maandelijks voor betaal. Hoe bedoel je liever lui dan moe…kan ik dat dial now eens gaan uitproberen. Ziet er naar uit dat ik weer zo ver ben dat ik hem ook weer regelmatig ga bellen ![]()
heee maud
waarom praat je niet met hem via skype of msn ?
das toch veel goedkoper en er zyn volgens my ook van die
kaarten voor de telefoon dan toets je eerst dat nummer in en dan word
je doorverbonden kyk maar op internet goedkoop bellen naar het buitenland
voor dat geld wat je betaald voor je telefoonrekening kun je misschien
ook byna een ticket kopen >>>
groetjes pien
whaaa ben bly en nu al zenuwachtig dat ik er weer heen ga
en vind het leuk dat myn zus ook mee gaat leert hy my nog beter kennen
ben ik iets minder verlegen hihi of hy dat altyd leuk vind weet ik niet
maar hy kent myn zus ook dus dat scheelt al weer en hy vind haar aardig
en zy hem ook dus we zullen het wel gezellig hebben :zon02:
Hey,
ik leef nog hoor…haha heb gewoon niks te melden, Mahmoud en ik hebben nauwelijks contact en ik ben er aardig klaar mee. heb hem al een aantal dagen niks laten horen en het doet me vrij weinig. Nadeel is wel dat ik een vakantie misloop in oktober, maar ja ik ga in november sowieso met 2 vriendinnen! Dus voor mij valt hier niet veel meer te melden omdat de relatie met een egyptenaar zo goed als over is voor mij! Ik lees wel elke keer want ik ben aardig benieuwd hoe het jullie allemaal vergaat.
Verder gaat het met mij allemaal heel goed, druk met werken en afspraken enso, maar zit wel lekker in mijn vel op het moment!
Pien, heel veel plezier daar, geniet ervan. Zeker leuk dat je zus mee gaat!
maud, leuk dat het contact weer aan het herstellen is, weet je al of je nog terug gaat binnenkort?
als ik praat met hem via msn is het op zijn kosten, zou niet weten hoe ik dat moet betalen? skype is net zo duur als idd een kaart via Ortel. Omdat ik niet kon opwaarderen heb ik maar ff via mijn mobiel gebeld (nou ja ff beetje te lang ja). Ik weet niet watvoor kaarten je bedoeld, heb wel een idee maar moet ik maar even kijken ja.
Groetjes en bedankt.
Hoi Suus, weet nog niet of ik terugga. Blijf er een beetje bij dat ik het daar wel gezien heb op de pyramides na
Zou graag willen dat hij hierheen komt voor vakantie om te weten hoe het dan is…toch weer heel anders dan daar vakantie vieren toch! Sprak laatst een oudere marokaanse vriendin die met niet heel veel woorden toch eigenlijk aangaf dat ik daar maar niet aan moest beginnen zo’n relatie. Had in haar naaste omgeving ook twee nederlandse vriendinnen gehad die met een egyptenaar zijn gegaan, maar waar het ook niet goed mee is afgelopen. Geeft de burger weer geen moed. Advies was wel rustig aan te doen en ja dat doe ik ook behalve qua contact…hebben toch iedere dag contact via msn enzo. Maar jij bent er helemaal klaar mee? Zoekt hij geen contact meer dan? Ahmed is dat wel blijven doen…
kan me voorstellen dat je hem hier heen wilt hebben voor een vakantie, maar helaas is dat toch een stuk minder makkelijk als die kant op gaan!
Neej mahmoud laat niets horen, ik heb hem ook gezegd dat ik geen contact meer wilt, ik vind dat hij mij niet fair heeft behandeld door te zeggen dat hij al een rot leven heeft en mijn gedoe daar niet bij kan gebruiken… dag ik ben ook belangrijk hoor, het draait niet alleen om hem!!! Ik vind het ook wel even best zo, misschien zoek ik over een tijdje weer vriendschappelijk contact maar voor nu hoeft het van mij niet, plus dat het mij de mogelijkheid geeft om hier iemand te ontmoeten, want dat kon ik niet toen ik nog zo gek op hem was!!
Dames!!
WIe kan me precies uitleggen hoe we ons huwelijkscontract moeten afronden. Het lagalisatie gedeelte in Egypte, bedoel ik dan.
Op de site van de ambassade staat dat we het contract eerst moeten legaliseren bij ministerie van Justitie, dan bij ministerie van Buitenlandse zaken, dan bij NL ambassade en dan vertalen.
Nu blijkt dat je het eerst moet vertalen, dan legaliseren bij de ministeries, en dan bij de NL ambassade. Die lui van de ambassade hebben mijn man naar een privekantoor gestuurd om het document te vertalen.
Maar bij de Shahr´Iqari zeggen ze nu dat hij het contract alleen bij de Sharhr´Iqari had mogen laten vertalen en dat de dure vertaling van de ambassade niets waard is en die ook niet gelegaliseerd kan worden.
We weten nu niet meer wat we moeten doen en wie we moeten geloven. Het kost alleen maar meer en meer geld nu… Het lijkt er ook op dat ze bij de NL ambassade geen idee hebben waar ze mee bezig zijn… Wat een amateurs!!!
Liefs!!
Je moet idd eerst het contract vertalen en daarna legaliseren ik kan je nu niet vertellen waar wij het hebben gedaan me man is er nu niet. Dan naar buitenlandse zaken voor een aantal stempels en dan naar de ambassade. Je wordt idd van het kastje naar de muur gestuurd zo gaat het in Egypte. Maar komt goed hoor.
Succes