Reisgenoot gezocht voor nov 2009 Indonesie

Hallo!

Ik ben op zoek naar iemand die ook in de planning heeft staan rond november 2009 richting Indonesie te gaan.
Dit zal mijn eerste echte grote reis worden, en toch wel graag samen met iemand zou gaan bij deze de oproep.

Mijn naam is Evelien, ben 25 jaar en heb een vreselijke aantrekkingskracht tot Indonesie en voor mezelf dus nu de knoop doorgehakt om gewoon te gaan.
Ik zou graag in mijn eerste reis richting Sulwasi, de Molukken en Bali gaan.
Ben momenteel in contact met iemand van Indonesieonline om een reis samen te stellen, maar het liefst zou ik gewoon een ticket kopen heen en terug en 30 dagen het lekker zelf uitzoeken, maar voor een eerste reis is dat misschien niet al te slim…

Dus bij deze,
zit niet echt vast geroest aan november, maar rond die tijd zou ik graag willen gaan.
Wie heeft er zin om mee te gaan?? :smiley:

Groetjes
Evelien

klinkt zeer goed, ut is dat ik dan nog geen idee heb of ik kan en eventueel al in het noorden van azie zit.

als tip kan ik je aanraden de lonely planet van indonesie te kopen.
zelf rondreizen is te doen. maar maandje is aan de korte kant.
probeer een goede gids te vinden en dan kom je overal.

indonesie is een zeer mooi land ja,
vanwaar de aantrekkingskracht van het land???

gr, Mark
23 jaar
Brabant

hey Mark

Dank je wel voor je reactie!

Vanwaar de aantrekkingskracht…
ehm ja weet ik niet, ik heb van klein meisje al een enorme aantrekkingskracht tot indonesie… Misschien dat er toch iets door mijn aders stroomt… is nooit geheel bekend geworden :wink:
maar hoe dan ook moet ik er naar toe!

thanks voor je tip! Zal het eens uit gaan zoeken!

Greetz
Evelien

Hoi!
Jouw bericht sprak mij wel aan, ik zou zelf ook heel graag naar Indonesie willen! Helaas kan ik niet in november, maar ben wel de laatste 3 weken van september en de eerste van oktober vrij om te reizen…

Ben trouwens 21 jaar:)

Hee Evelien!

Ik, Myrthe(21) ga zelf in september ongeveer 6 weken naar Indonesië :slight_smile:
Heb nog geen vaste plannen, ben eigenlijk alleen zeker van het feit dát ik ga, en dat ik half september vertrek :slight_smile: Het lijkt mij heel gaaf om Java en Bali zoiezo te gaan zien… Ook zou ik graag een week vrijwilligerswerk gaan doen in een van de weeshuizen daar, dat lijkt me een hele mooie ervaring!
Ik zag dat je van plan was in november te gaan, maar dat dat nog niet helemaal vast stond… Nou bij deze :wink: Als je toch nog eerder vertrekt kunnen we elkaar misschien wel meeten daarzo! Ik zou het namelijk ook heel leuk vinden om niet constant in mn uppie te reizen, altijd gezellig om andere mensen te leren kennen en samen leuke/mooie dingen te gaan zien en beleven!

Hoe ver ben je zelf al met je voorbereidingen etc? :slight_smile:
Groetjes!!

Ik ga eind AUGUSTUS 2maanden naar INDONESIE kom aan in BALI blijf effe
in KUTA logeren s’morgens wandelen en inkopen doen s’middags in de big waves springen en op de wakeboard en voetbal frisbee spelen heel de dag in de MATAHARI(zon)en eten in de lokale warungs(eethuisjes)en een motor huren om het binnenland te zien en dan de boot op naar de GILIS EILANDEN om te snorkelen en dan ook nog naar SULAWESI daar weet ik
een leuk plekje hagelwitte stranden,snorkelen met de visserboot naar andere eilanden gewoon PARADISE.
Heb je zin hou je van de zon,geen comfort(verbijf in basic bungalows)
en hou je wandelen in de volle zon en wil je het echte INDONESIE leren
kennen(geen bars of discos geen rokers geen zeurders maar always
smilig and positive thinking)ga dan met me mee…
E-mail:ppepermans@hotmail.com

Ik Marco gaat tegen de einde van de zomer begin november tot eind naar Bali voor enkele weken.
Ik heb er een huis waar ik verblijf met accommodatie zoals zwembad , vervoer, huishulp enz.
Indien u interesse heeft om toch mee te gaan hoor ik het graag kunnen elkaar eens of meerdere keren ontmoeten om elkaar beter te kennen.
Ik ken de omgeving en het land wat mij zeer aanspreek ,gaat al 9 jaar naar Bali omdat ik er vrienden heb en thuis voelt.

Met vriendelijke groeten,
Marco

Hoi,

Het lijkt mij ook super om naar Indonesie te gaan! Ik ben saskia en ben 32 jaar. Ik heb al wat gereisd, maar ik ben niet het type dat alleen wil gaan. Ik denk ook dat ik goedkoper uit ben om gewoon een ticket te kopen en dan gaan.

Je kan mijn hyves even checken! Daar heb ik ook wat foto´s op staan van mezelf…
Gewoon Saskia Hondelink uit Nijmegen 32 jaar!
Lijkt me leuk om contact te hebben en kijkken of het klikt

bye

Let op dames en heren in NOVEMBER begint het regenseizoen en dat wil
zeggen vanaf eind OKTOBER meer wind en hevige regenbuien daarom ga
ik 2maanden vanaf 25 AUGUSTUS tot 20 OKTOBER ben ik juist voor de regen wind bewolking en woeste zee weg en heb ik 2maanden schitterend
weer…
‘Een verwittigd mens is er 2waard…’

bedankt voor de info!

groetjes Saskia

No problem SASKIA.
Het zou zonde zijn dat je bijna 18u vliegt een duur ticket betaald en dan in de regen terechtkomt.
Ik kom 25 AUGUSTUS aan om 14h in DENPASAR met CHINA AIRLINES die bestaan dit jaar 50 jaar dus heb mijn ticket voor een goede prijs gekocht en omdat ik regelmatig vlieg met CHINA AIRLINES kreeg ik zomaar een businesseat voor de prijs van economy dit noemen we service…
Vorig jaar met de KLM begonen de problemen al in SCHIPHOL technish defekt 4h wachten alles overladen in een ouder toestel dat overvol zat
sindsdien vlieg ik altijd met aziatische maatschappijen die weten nog wat service is…

Kun je je vrij maken eind AUGUSTUS ga dan mee om in de waves van KUTA te springen te snorkelen op GILI MENO en misschien naar SULAWESI een
prachtig eiland dan ga ik naar BANTIMURUNG WATERFALLS kijken en daar
lekker wandelen en zwemmen en andere eilanden bezoeken en van s’morgens vroeg de ZON op mijn huid te voelen want die schijnt hier bijna nooit in BELGIE…

Hee hallo allemaal,

ik ben ook nog op zoek naar een reisgenoot/reisgenoten voor indonesie. Kan sept/okt/nov … heb nog niks vastliggen en kan altijd wel vrij nemen. (voordeel van eigen bedrijf).

en vroeg me af of er al concrete plannen uit bovenstaande berichten zijn gekomen en of er nog meer mensen welkom zijn?

Ik heb al redelijk wat landen bezocht en ook wel een aantal keer alleen (hoewel je in de landen vaak wel meer mensen ontmoet om stukken mee samen te reizen) maar dat was dan altijd in landen waar ik de taal redelijk of goed sprak (australie, mexico, etc). Indonesie is toch makkelijker met minimaal 2 mensen.

Mijn doel is om ongeveer een maand rond te reizen door indonesie en verschillende eilanden te bezoeken. Heb me er totaal nog niet in verdiept, dus weet nog niet waarheen precies.
Verblijf hostel of hotel vind ik beide prima.

Regenseizoen maakt mij niet zo uit, heb ik thailand, vietnam en costa rica ook meegemaakt, en betekend meestal gewoon dat niet alle dagen vol zon zijn, maar dat zijn we gewend als nederlanders. En het is ook wel lekker dat de temperatuur 's avonds ietsje zakt.

PS. ik ben 33

gr. Marald

Hoi Marald,

Ik ben ook nog zoekende! Ik heb al wel wat contact met wat mensen en binnenkort zou ik het wel fijn vinden om concrete plannen te maken samen met iemand. Ik ben zelf 32 jaar, ook wel wat landen gezien, maar nooit alleen. Dat is ook niks voor mij!
Waar kom je vandaan? Kan je ook iets langer weg? Heb je toevallig hyves?

groetjes Saskia

Hoi Saskia,

ik had gister al even bericht verstuurd, maar ik zie die nergens terug dus dat is volgens mij niet goed gegaan.

Maar om je vragen te beantwoorden,
Ik kom uit alphen aan den rijn (vlakbij leiden).
ik zou eventueel langer weg kunnen en ik heb hyves. (marald.hyves.nl).

Ik wil binnenkort de vliegtickets gaan regelen en en lonely planet halen, om een beetje te orienteren wat mooie dingen zijn om te bezoeken.

gr. Marald

He allemaal,

Ik ben ook aan het oriënteren om de 3 weken van oktober te gaan reizen, vorig jaar groot stuk van Thailand gezien en wil ook backpackend Indonesië graag zien. Wie heeft er al concrete reisplannen?

Groetjes,
Geert (26, Zuid-Holland)

Hey Marco… Ik wil ook voor een langere tijd naar bali om daar even te gaan wonen en werken… Ik heb ook vrienden in Bali en wil iedereen ook heel graag terug zien, mij trekt het land zo erg, dat ik hier gewoon zo snel mogelijk weg wil… Daarom zou ik graag van je willen weten als je daar ook gaat werken of alleen een vakantie neemt? En op welke plaats in Bali is het?Ik zie namelijk dat iedereen hier meer een backpacker zoekt en ik zoek namelijk een reisgenoot om daar tijdelijk te gaan wonen en te werken.Groetjes

Hallo Stacy/Marco,
Ik, man 65 plus, vitaal wil in November 2009 een week of 3 naar Bali, Kuta. Ben daar reeds 4 maal geweest en een aantal mensen leren kennen die ik graag weer wil zien. Heb mijn hart verloren aan Bali, de mensen, cultuur , natuur enz. Misschien iets om samen te reizen
Zou graag wat meer informatie willen, kan dat via mijn eigen email: [EMAIL=“ejamossel@zonnet.nl”]ejamossel@zonnet.nl. Ben woonachtig in Twente. Groetend, Ed

Stacy/Marco,
Ik, man 65 plus, vitaal wil in November 2009 een week of 3 naar Bali, Kuta. Ben daar reeds 4 maal geweest en een aantal mensen leren kennen die ik graag weer wil zien. Heb mijn hart verloren aan Bali, de mensen, cultuur , natuur enz. Misschien iets om samen te reizen
Zou graag wat meer informatie willen, kan dat via mijn eigen email: [EMAIL=“ejamossel@zonnet.nl”]ejamossel@zonnet.nl. Ben woonachtig in Twente. Groetend, Ed

Stacy/Marco,
Ik, man 65 plus, vitaal wil in November 2009 een week of 3 naar Bali, Kuta. Ben daar reeds 4 maal geweest en een aantal mensen leren kennen die ik graag weer wil zien. Heb mijn hart verloren aan Bali, de mensen, cultuur , natuur enz. Misschien iets om samen te reizen
Zou graag wat meer informatie willen, kan dat via mijn eigen email: [EMAIL=“ejamossel@zonnet.nl”]ejamossel@zonnet.nl. Ben woonachtig in Twente. Groetend, Ed