Mij plannen zijn totaal veranderd… Het is heel moeilijk om daar werk te vinden dus heb het anders aangepakt. Ik ga nu een verkorte opleiding volgen voor standplaats hostess buitenland, hierbij bieden ze mij baangarantie:)
dus als alles goed loopt dan ben ik in april 2010 richting Bali… En mocht Bali niet lukken dan is het richting Amerika, heb er zin in…
Ik ga mayb wel in Januari 2010 voor 3 weken op vakantie naar Sanur bij Kuta maar dat moet ik nog ff afkijken.
Maar nog veel succes met het zoeken naar reisgenoot.
Hallo Marco,
Ik ben zelf van plan om in November voor ongeveer 3 weken naar Bali te reizen en wel naar Kuta. Dit wordt mijn 5e keer. Ik heb daar eveneens goede kennissen en vrienden. Ik heb Bali in mijn hart gesloten vanwege de mensen, de cultuur, het strand, de natuur etc. Ik ben erg benieuwd in welke plaats je huis staat en of er de mogelijkheid is om daar eveneens te verblijven. uiteraard tegen vergoeding. Ben een man, 65-plus en vitaal. Misschien is samen optrekken ook een optie of een gedeelte van de reis.Mag ik op een reactie van je rekenen. Email: [EMAIL=“ejamossel@zonnet.nl”]ejamossel@zonnet.nl
Groetend,
Ed
hallo evelien
ik ga ook in november naar indonesia, voor 1 maand, mocht je het leuk vinden kunnen we wel een gedeelte samen reizen. is toch gezelliger dan alleen!
ik ben 28 jaar, vrouw en heb al in meerdere landen mogen reizen. ik kom ook uit noord brabant.
dus mocht je het leuk vinden hoor ik het graag snel van je.
groetjes Joshi
Mijn plan is om begin November voor een periode van plm 3 weken naar Kuta, Bali te gaan. Heb daar o.a. een aantal kennissen die ik graag terug wil zien. Het is de bedoeling dat ik al die tijd in Kuta verblijf. Dit wordt mijn 5e keer. Ben wel benieuw wat de verblijfsmogelijkheden zijn van jouw huis.
Ben een 65-plusser, man en nog vitaal. Ik woon inTwente. Mag ik van je horen. Mijn prive email is: [EMAIL=“debavelhorst@zonnet.nl”]debavelhorst@zonnet.nl
Groetend,
Ed
Mijn plan is om begin November voor een periode van plm 3 weken naar Kuta, Bali te gaan. Heb daar o.a. een aantal kennissen die ik graag terug wil zien. Het is de bedoeling dat ik al die tijd in Kuta verblijf. Dit wordt mijn 5e keer. Ben wel benieuw wat de verblijfsmogelijkheden zijn van jouw huis.
Ben een 65-plusser, man en nog vitaal. Ik woon inTwente. Mag ik van je horen. Mijn prive email is: [EMAIL=“debavelhorst@zonnet.nl”]debavelhorst@zonnet.nl
Groetend,
Ed
ik vertrek ook naar Indonesie Bali in de maand november van 2 tot 2 december.
U kan indien u wilt met mij meereizen en er zelf enkele dagen verblijven in de villa die ik huur in Kerobokan.
wenst u meer informatie mail mij en kunnen wij elkaar woorden uitwisselen. Ben er zelf al 9 jaar aan het gaan en heb er mijn hart verloren.
P.S mail adres- dimercator@hotmail.com