Backpacken in maart in Indonesie

Wie is er toevallig in maart in Indonesie… of wie gaat er dan naar Indonesie om te backpacken!
Laat het me weten als je ook rond die periode vertrekt!

Groetjes

Hee!

Ik en mijn reisgenootje zitten van 10feb t/m 11mrt in Indonesië… We reizen van Sumatra richting Bali! Wat zijn jouw plannen precies?

Groetjes Doriene

Hoi Doriene

Ik heb nog niet echt een goed plan…
wil eigenlijk gewoon alleen mijn vlucht boeken en dan daar kijken
hoe of wat…! Heb natuurlijk wel een aantal plaatsen die ik heel graag wil bekijken…!
Ik ben vorig jaar in Bali geweest dat is echt geweldig… daar zijn zoveel mooie dingen te zien!

Groetjes Marlisa

hallo!

Ik vertrek in maart naar Bali ik heb ook verder nog niet echt een vast plan…ik zie het daar allemaal wat ik ga doen :smile: mn plan is om er 3 maanden te blijven…en jij?

groetjes Mara

Hey Marlisa & Mara,

Verblijven jullie alleen op Bali, of ook nog op andere eilanden? Ik gok dat wij ongeveer een weekje op Bali zijn en dan doorvliegen naar Australië… Wij willen echt gaan rondtrekken van Sumatra naar Bali namelijk!

Liefs,

He Mara,

Jij gaat dus ook naar Indonesie…
Wil je beginnen in Bali?? Of wil je alleen naar Bali??
Heb je al een vliegticket geboekt?

Groetjes Marlisa

Doriene,

Ik wil rond 4 maart vertrekken richting Jakarta. Vanaf Jakarta wil ik verder
reizen richting Bali en Lombok daarna zie ik het wel…

Groetjes Marlisa

hallo!
Ik heb nu een optie voor een ticket en die ga ik waarschijnlijk deze week nog boeken, ben eerst nog even aan het kijken of het lukt met mn visum. Mn vertrekdatum staat nu op 15 maart dan ga ik eerst naar Bali en vanaf daar verder…:smile: Dus Doriene ik zit er dus nog niet als jij op Bali bent…

groetjes,
Mara

Hey meiden!

Ik begin 10 februari aan mijn wereldreis! Eind februari kom ik aan in Bangkok. 30 maart
gaat mijn vliegtuig vanaf Bali via HongKong naar Sydney… Ik heb nog helemaal niets gepland! Lijkt me leuk een reisgenootje te hebben op Bali, waarschijnlijk de laatste week van maart dus!

Mail me! Of hyve! elenik.hyves.nl
elkarat@hotmail.com

Groetjes Eleni

Hi Eleni,

Heb je toegevoegd op hyves kunnen we even krabbelen…hahah!

groetjes Marlisa

hee Mara

Heb je je ticket al geboekt??
Vlieg je vanaf Amsterdam?
Ben je half maart in
Bali…?? Waar ga je nog meer naartoe?
Groetjes Marlisa

hallo,
ik heb mn ticket geboekt!!!ik vlieg 15 maart naar bali!!!Ik vlieg gewoon vanaf Amsterdam omdat ik niet zoveel zin heb om moeilijk te doen, ik moet nu 1x overstappen in Kuala Lumpur maar dat moet wel goed komen, hebben jullie al geboekt? en vanaf wanneer zijn jullie er dan?
groetjes,
Mara

Hé Mara! 15 maartt! ik vertrek 17 maart! Cool om te lezen al die meisjes reizigers die rond dezelfde tijd gaan! Ik ga ook direct richting Bali en vandaar verder…
Jij gaat alleen en voor ongeveer 3 maanden? Waar ga je na Bali heen of echt nog geen enkel idee? En…visum,ga je iets regelen of zorg je gewoon dat je binnen 30 dagen het land steeds weer uit bent:)

Groetjes Salomé!

hey Salomé!ik ga inderdaad 3 maanden, mn visum heb ik geregeld via mn oom, hij kent weer iemand die me kan “uitnodigen” waardoor ik zelf maximaal 6 maanden kan blijven als ik zou willen…ik moet mn visum hierdoor alleen wel iedere maand verlengen…maarja dat is altijd beter dan land in en uit na 30 dagen…en hoe lang ga jij!? ik weet nog niet echt wat ik na Bali ga doen, waarschijnlijk nog naar Lombok…heb jij al echte plannen?

groetjes,
Mara

Hoi,
Mijn eerste post op dit forum. Ik wil eind februari naar Indonesië. Heb 3,5 week vakantie (28 febr. t/m 25 maart) en wil deze van de eerste tot de laatste dag benutten.
Ik wil eerst een weekje strandhangen en surfen op Bali en daarna richting Jakarta om vanaf daar terug te vliegen.
Match ik met iemands reisplannen? Lijkt me leuk om niet de hele reis maar alleen te zijn.

Hee, sorry voor de late reactie. Ik regel geen visum dus wordt óf na 30 dagen in/uit, of dat ik dan een ander land doe en eventueel later terugga… Heb echt nog geen enkele planning gemaakt! Wil hoe dan ook bali doen en ben van 16 mei tot 30 mei weer in Thailand heb ik met een collegaatje afgesproken. Verder nog geen idee van hoe of wat! Hoe doe jij het met mallaria?x

Hee Myrte,

cool dat je ook naar Indonesie gaat! Ik ben er pas vanaf 17 maart,dus zou dan echt je laatste weekje eventueel zijn…Maar heb dan nog geen idee of ik dan bv. in Jakarta ben… Succes met je voorbereidingen! Groetjes Salomé

Eej Myrte,
Ik ben vanaf de 16e in Bali, omdat het nogal een lange reis is ben ik denk ik mijn eerste paar dagen ook voornamelijk op het strand te vinden…weet je al wat je plannen zijn voor de rest van de 3,5 week!?
Oh en Salomé ik ga maandag naar SGZ om te kijken wat zij er over zeggen…ik laat het je wel weten…
groetjes Mara

Ik heb nog geen idee hoe ik de rest van m’n tijd in ga vullen. Ik wilde eigenlijk eerst een strandvakantie Bali boeken met 2 weken later retourvlucht vanuit Jakarta. Dit omdat dit bijna net zo duur was als een ticket dacht ik. Maar ik zag gisteren dat het toch 200 euro scheelt. Daarnaast lijkt een hostel ofzo me toch ook gezelliger dan een hotel vol luxe waar ik in m’n uppie zit.
Ik heb nog geen idee hoe ik de rest ga invullen. Ik ga vanmiddag maar eens een lonely planet kopen en de rest van m’n reis uitstippelen. Vrees dat ik al een eindje van Bali weg ben als Mara & Salomé daar aankomen (aangezien ik de 25e terug moet zijn in NL).

leuke verhalen allemaal en leuke plannen,

als je binnenlandse vluchten neemt. boek ze dan daar en niet via nederland. dan ben je veel goedkoper uit. ik had in die omgeving 5 vluchten voor iets van 300/400 euro. allemaal daar lokaal geregeld.

Wel Air Asia? Of zo niet, welke andere maatschappij?