Als er iemand is die met de auto mijn richting op gaat kan ik een uurtje later weg. Om 5 uur metro Kralingsezoom in Rotterdam
Als ik met de trein ga, kom ik op z’n vroegst 13.07u aan op Utrecht CS. Ik heb om 11.00 u nog een bijeenkomst. Zal proberen die een half uur te vervroegen, eerder gaat echt niet. Ik zie zojuist dat er overigens twee Starbuck-sen zijn op de passage over de sporen. Dus welke nemen we? Die aan de stadskant of aan de Jaarbeurs-kant? Karin
Klopt het dat we een afspraak hebben op zaterdag de 20ste om 12.00 uur by Starbucks.? Zijn kennelijk 2 Starbucks.
Bij geen tegen bericht starbucks aan Jaarbeurs kant?
Het klopt dat we een afspraak hebben op zaterdag 20 december. Ann en Karin zijn er om 13:00 uur dus ik stel voor om om 13:00 af te spreken. Ik ken zelf maar 1 Starbucks op CS en die is naast De Broodzaak op CS zelf. Waar is die andere dan? Wellicht is het handig om via priveberichten tekefoonnummers oi uit te wisselen, mocht er iemand verdwalen.
zie de vraag en aanbod van aantal mensen om met 4x4 auto door afrika te reizen. een vriendin en ik willen dit ook heel graag, liefst im een groepje mensen. is er nog een mogelijkheid om aan te sluiten? grt truus huiberts
Het wordt een zwaan kleef aan;-). Even tellen: Jan, Ann, Karin en ik zijn 4. Ik heb morgen een gesprek met mijn collega Niek. Als die ook mee gaat zijn het er 5 en met jullie erbij 7. Dan zijn we wat mij betreft “vol”. 3 auto’s vind ik wel de max. Wat jullie? Kunnen jullie zaterdag ook om 1 uur in Utrecht zijn toevallig?
Ik vind om 1 uur afspreken te laat, daar ik eerder meldde om 3 uur te moeten vertrekken
We kunnen ook om 12 uur afspreken maar Karin heeft asngegeven dat zij om 1 uur in Utrecht kan zijn. Anders doen we het zo: Jan, Ann en ik spreken om 12 uur af en Karin sluit om 1 uur aan. Kunnen Karin Jan en ik nog desnoods een uurtje langer doorgaan. Ok? En truus en Co laten nog weten of zij kunnen zaterdag.
Goed plan
Ik doe mijn best en zie jullie even na enen. Tot zaterdag, Karin
Kan ik je vooraf eerst even spreken? Hoe doen we dat?
Ik zie m’n berichtje niet meer terug dus dan nog maar een keer. Kunnen we vooraf even contact hebben? Hoe doen we dat? Truus
Truus ik heb je een privé bericht gestuurd
Zolang het maar gezellig is, vind ik het goed. Maar daarvoor zijn wel goeie afspraken nodig. Ik hou bv van boerenkool met worst.
Ann heeft aangegeven zich terug te trekken en Niek (mijn collega) is geïnteresseerd en is van plan om zaterdag ook te komen. Ik heb twee vragen:
Vraag1: aangezien Karin om 1 uur in Utrecht kan zijn, is het een goed idee om vanaf 1 uur af te spreken zodat we de groep compleet hebben?
Vraag 2:het zou mij beter uitkomen als we op een autovriendelijker plek afspreken omdat ik s’avonds laat terug naar Arnhem moet en dan liever niet met OV ga. Zijn er mensen die ook met de auto kunnen afspreken? Bijvoorbeeld de plek waar Karin het over had? Mocht de voorkeur nog naar CS uit gaan dan ga ik daar uiteraard in mee. Dan maar treinen (zucht…;-))))))
Hoera, dan kan ik helemaal op tijd zijn. Het hotel, lees ik net, is niet meer zo oubollig als toen ik daar ooit eens voor een meeting was, maar enkele jaren geleden geheel vernieuwd. Dus lijkt mij een prima plek. Naam/adres is: Postillion Hotel Utrecht Bunnik, Kosterijland 8, Bunnik, Netherlands (0)30 - 656 92 22
Ik heb er zin in. Komen Truus & Co ook? En Jan, wou je daar al aan de boerenkool ;)?
Prima, ik kom om 13.00 uur met de auto naar Bunnik.
Als voorbereiding op zaterdag is het denk ik goed deze site te bezoeken. We hebben dan de mogelijkheid verschillende 4x4 s uit te zoeken. Verder dames, ik snurk en zij hebben de mogelijkheid om een koepeltentje mee te leveren waar ik dan zonder jullie te storen kan slapen. Verder is alles bespreekbaar. Bv alleen verblijf in wildparken te reserveren, vaak verstandig. Ook is het mogelijk om de autos in Botswana te droppen (scheelt kosten) en een transfer naar Vic falls te nemen en dan vanuit Zimbawe naar huis.
Groeten Jan
Dank je wel Jan. Ik heb ook een paar links gestuurd eerder al en neem de reisgegevens mee van mijn collega. Overigens komt mijn andere collega Niek zaterdag ook en Truus en Co die in werkelijkheid Truus en Belinda heten. Het wirdt gezrllig zaterdag;-)
Beste mensen, door een medische oorzaak kan ik helaas niet mee naar Namibie. Zou het wel leuk vinden van jullie iets te horen na afloop.
Als ik van een van jullie het email address ontvang kan ik nog wat info doorsturen
Mvrgr
Jan