Reisgenoot Australie (N-Z) gezocht juni/juli/augustus 2010

Zal wel leuk zijn ja om allemaal naar zo’n dag te gaan. Ik ben de 2e keer alleen gegaan, is toch minder leuk dan als je iemand hebt op mee te praten.

zou jij nog een 2e keer willen gaan dan? :slight_smile:

Ja natuurlijk, nog een keer gaan kan geen kwaad denk ik. En je krijgt een leuke didgeridoo show haha. Weet je uit je hoofd wanneer de volgende is (of wanneer jij gaat)?
Ik ben 21 (zoals wel in mijn naam staat).

Hallo,

Ik ben ook van plan om rond die periode te vertrekken, een jaar australië waarvan 1 maand Nieuw Zeeland. Eventueel nog enkele weekjes door Azië trekken op de weg naar huis.
Ik ben 26j en kom uit België.
Hoe ik er precies naartoe ga is nog niet beslist, ben aan het twijfelen om ook een groepsvlucht van australianbackpackers te nemen aangezien zo’n organisatie niet bestaat in België. Hopelijk zijn er nog belgen die met deze organisatie vertrekken (niet dat ik iets tegen Nederlanders heb hoor :slight_smile: )

19 september
17 oktober
14 november

misschien wil ik trouwens al wel in september gaan… ik kan haast niet wachten haha :slight_smile:

Hoi Thomas,
Bestaat dat niet in Belgie nee?
Studeer je nog, werk je?
Lijkt me echt leuk als we elkaar daar allemaal tegenkomen :wink:
Je kunt toch sowieso een keer naar een open dag gaan? Of is dat vanaf jou echt veel te ver? (weet niet uit welke plaats in belgie je komt)

Hey
Ik ben een tijdje geleden naar Australian Backpackers geweest. Ze vroegen toen ook of er Belgen in de zaal zaten omdat er ook vaak mensen uit België met Australian Backpackers meegaan. Misschien kan je een keertje komen kijken. Ik weet niet hoever het rijden is vanaf waar jij woont…

Groetjes,

Tanja

Haha jij reageert ook snel op mensen :P.
September zou bijvoorbeeld wel kunnen…ben in ieder geval die dag vrij haha!
Oktober en November ook (rooster is voor dan nog niet klaar).

haha ja ik krijg steeds n mailtje dus dan zie ik het meteen :wink:
Ja eventueel kunnen we wel samen gaan? Of misschien met meer mensen nog?

Ja een goed idee, zo kan je wat gemakkelijker ideeën uitwisselen.
Misschien willen er andere mensen mee. Aangezien er best veel mensen al op dit forum reageren (had ik niet verwacht haha) kan dat best gevraagd worden.

Ik werk, als je 26 bent mag dat wel vind ik :slight_smile:

Zo’n open dag lijkt met wel interessant, maar het is redelijk ver voor mij. Minstens 2u rijden, maar ik ga erover nadenken en misschien dat ik eens naar zo’n open dag kom.

Twee uur rijden, valt nog mee… ik zal er dan wel een dagje van maken of zo…Australian Backpackers is dicht bij Schiphol en dus dicht bij Amsterdam.

Ik had me al ingeschreven om 17 oktober te gaan :slight_smile:

Oktober kan natuurlijk ook.

Groetjes,

Tanja

oktober ja? dan ga ik me daar nu ook voor inschrijven. Meeten we dan even ergens zodat we elkaar even zien? :slight_smile:

Goed, ik schrijf me ook in voor oktober. Het is in een hotel, spreken we af in de lobby?

Groetjes,
Tanja

Zo… centjes zijn weer verdiend.
zijn er een maximum aantal gepland op zo’n dag?? ik moet er namelijk vrij voor vragen. Ik werk elke zaterdag.

ik zie t al… 150 plaatsen… .hebben jullie je al ingeschreven? zo ja, dan doe ik dat ook…

Leuk dat jullie dan ook gaan!
Om allemaal af te spreken is zeker leuk. Mijn ouders zijn ook mee, die wilde ik even geruststellen. Zo kunnen zij ook zien dat het allemaal niet zo eng is als ze denken haha.

Ik kom uit zwolle en het is ook niet dichtbij voor mij, maar ik denk dat iedereen er echt heel veel aan heeft, en het zou leuk zijn als we elkaar dan ook zien… Ik heb net ook gereserveerd, ik kom alleen.