Ik kreeg gisterenmiddag een telefoontje dat mijn vlucht vanaf rotterdam niet doorging, tot 1 juli landen daar geen toestellen van Ohy. De reden hiervan wist ze niet tenminste dat vertelde ze aan de tel.
Weet iemand waarvoor dit is baal er wel van want ik woon vlak bij Rotterdam en nu moeten wij naar Amsterdam.
Ik weet alleen dat Onur Air het afgelopen jaar heel erg in opspraak is geweest met defecten aan vliegtuigen. Het was zelfs zo dat diverse luchthavens toestellen van Onur Air geweigerd hebben. Het kan dus zijn dat er een defect gevonden is. Dan zeggen ze dat ze het niet weten, anders is het weer en nog meer negatieve publiciteit.
Waarschijnlijk vliegen deze toestellen niet tot 1 juli, omdat er te weinig stoelen zijn verkocht vanaf Rotterdam, en het dan te duur is om de toestellen toch te laten vertrekken. Vanaf 1 juli begint het hoogseizoen dus dan zullen de vluchten wel grotendeels vol zitten.
Ik verwacht dat dit het probleem zal zijn, durf het alleen niet met zekerheid te zeggen.
de vlucht die vanochtend om 10.50 uur vanaf rotterdam zou vertrekken is 10.57 uur vertrokken.
hierbij de vluchten vanaf amsterdam voor morgen daar staat niets bij dat onur niet kan of mag landen…
Vertrektijden op 02-06-2007
Lokale tijd: 2007-06-01 14:02 SchemaVlucht ** Luchthaven **StatusActueelDetailsVolg vlucht 5P 7L 8U A5 A9 AB AC AF AT AXN AY AZ B8 BA BD BE BJ BR CAI CB CI CO CX CY CZ DL EA EI ET EZS EZY FB FHY FI FLM FV H9 HMS HV IB IG INX IR ISR IZ JL JP JU KAJ KC KE KF KK KL KM KQ LH LO LS LX LY MA MH MP MS NB NE NI NW OA OHY OK OS OU PK PS PY QS RB RJ S4 SHY SK SQ SU TE TFL TK TOM TP TS TU U8 UA US VG VR VVF VY WW XG XQ
Ja maar wat ook weleens gebeurd bij sommige touroperators, dan bieden ze Rotterdam wel aan, hebben ze geen allotment en dan zijn ze genoodzaakt om de klant op Amsterdam te zetten…
Hoi wij hebben bij Gobest geboekt, maar we hebben geluk ze hebben 4 plaatsen voor ons geregeld bij Transavia dat vond ik erg netjes. Dus we vertrekken nu gewoon op 26 juni vanaf Rotterdam. Maar om nog even terug te komen op de niet verkochte stoelen, ik had al aangegeven dat ik zelf al gezien had een week of 3 geleden dat de vlucht van 26 juni ohy al was gecanselt op de site van onur air, dus tussen vlucht en datum zat toen nog 7 weken is dat niet erg voorbarig dan om het te canselen.
Ik geloof er zeker niet in dat het te maken heeft met problemen uit het verleden, zelf heb ik na die tijd ook nog zeker 3 keer gevlogen met onur en er is niets mis mee.
Hoi, ook wij zouden met Onur vliegen vanaf Rotterdam, op 22 mei, maar kregen ong. 2 weken van te voren bericht dat de vlucht niet doorging. Wij zijn toen direct overgeboekt op een transavia vlucht, ook vanaf Rotterdam. Weet niet de reden, maar alles was prima geregeld!
Wij hebben van onur doorgekregen dat alle Rotterdam- vluchten tot eind Juli niet door gaan
Dus wij hebben al onze klanten moeten omboeken naar Amsterdam en Eindhoven
Nou ik heb inmiddels de nieuwe boekingsbevestiging binnen, heen 26 juni met Transavia (bodrum), terug vliegen we met onur air en landen we gewoon op Rotterdam op 10 juli. En na bovenstaande berichten gelezen te hebben snap ik er niets meer van volgens mijn reisbureau is deze maatregel tot 1juli en niet eind juli.
nou volgens mij weten ze zelf niet wat er aan de hand is, ik heb rotterdam airport gebeld, volgens hun weten ze ook niet wat er aan de hand is, maar vermoeden dat er niet genoeg slots zijn om te landen i.v.m. de drukte.
Nou we zien wel wat er gaat gebeuren over de heen reis maak ik mij geen zorgen, en terug komen we ook wel
Desnoods met een bus vanaf Amsterdam scheelt weer met parkeergeld zullen we maar denken.