Onur Air

Nou Ik en mn vriendin lekker een weekje naar bodrum, zij zou de 1e vertrekken en ik de 3e.

Mijn vriendin kreeg op 29 april te horen dat ze niet meer vanaf R dam vloog maar vanaf amsterdam, das best kut als je in Rotterdam woont.

never mind.

kreeg ze 30 april (JA 1 DAG VOOR VERTEK) te horen dat ze dus 1 dag vertraging had!!! ONGELOOOOOFELIJK…
moest ze ook nog 4 uur van tevoren op schiphol zijn.
eenmaal geariveerd, wisten ze pas op de laatste dag ook pas waneer ze weer terug zouden vliegen :o gekkenhuis dus…

Zelfde verhaal bij mij… kreeg 2 dagen van tevoren te horen dat de vlucht was vervroegt, ik blij want dan was ik eerder in bodrum, verder geen probleem.
HELE ERGE TURBELENTIE GEHAD, heeft niks met onur te maken, maar was niet erg fijn!

Terugreis, werden we vlak voor vertek omgeboekt op een ander vliegtuig dat 10 min. eerder zou gaan.
ok nou best, blijkt het een vertraging van 70 minuten te hebben (als we dus niet omgeboekt waren hadden we gewoon op tijd gevlogen)

Kregen we eerst zitplaaten naast elkaar, kregen we bij de deur van het vliegveld opeens gescheiden plaatsen.

Weet je I LOVE TURKEY maar onu air… JEEETJE ZEG!

Hmmmm er lopen hier meer draadjes over dit probleem…

Ik ben vorige week ook met Onur air geweest… was ook een en al vertraging! Heenreis in totaal 10 uur!!!
We kregen ook 3 dagen voor vertrek te horen dat we 8 uur later zouden vertrekken, eenmaal ingecheckt op Schiphol kwamen er nog eens ruim 2 uur bij.
En bij de terugreis hadden we ook weer vertraging. Eerst zouden we een dag later terug gaan, omdat we ook een dag later waren vertrokken. Maar 1 dag (wat eigenlijk 2 dagen had moeten zijn) voor vertrek kregen we te horen dat we een dag EERDER terug gingen!! (dus de volgende dag al, je kan je natuurlijk wel voorstellen wat voor een domper dat geweest moest zijn…)
Aangekomen op het vliegveld in Antalya kregen we weer 1 uur vertraging!! Pfff daar wordt e echt moe van!!!
Maar verder was de vakantie wel helemaal top!!!

Nou 1 geluk… unox air mag niet meer vliegen dus kom je zeker niet te laat