Wij vliegen 3 juli as vanaf schiphol naar Bodrum.
Weten jullie misschien hoe de vliegtijden zijn van Onur air,of is daar echt niets over te zeggen ?
Groetjes sem
Wij vliegen 3 juli as vanaf schiphol naar Bodrum.
Weten jullie misschien hoe de vliegtijden zijn van Onur air,of is daar echt niets over te zeggen ?
Groetjes sem
Kijk hier maar eens, vluchttijden zijn gewijzigd…:idea:
Dat gebeurd ook al eens meer daar…
http://www.onurair.nl/flight/FlightSearch.asp?MainMenuID=2
Groetjes Summa
De vluchttijden van Onur Air, kunnen altijd wijzigen. En helaas komt dat geregeld voor, het blijven charters.
Heeft niets te maken met onurair…ook van andere maatschappijen veranderen regelmatig de vluchttijden…wel eens met arkefly gevlogen???
Arkefly heeft altijd vertraging!!!
Onur gaat op 3 juli om 21.20 volgens mij… Maar je zal de tijden wel hebben al!!!
Fijne reis!!
X
alles heeft vertraging en niets is goed…
Het nadeel van de buitenlanders is dat ze vaak laat heen en vroeg terugvliegen…
Charters veranderen tijden altijd… en als je denkt dat je het weet, en je krijgt de tickets dan is het toch weer anders…
Ik wacht wel op de tickets en ja, sinds de Onur ellende willen wij gewoon alleen met een hollander…
Verleden jaar met martinair gevolgen naar Antalya…al 1 uur vertraging voor we aan boord gingen, vervolgens 3 uur aan de gate gestaan zittend in het vliegtuig…voordat we vertrokken…
3 jaar geleden met transavia vanaf Alicante 9 uur vertraging…pfff…
skyair vanaf rotterdam 3 uur vertraging naar Antalya…je ziet alle charters hebben vertraging, wil je geen vertraging, boek dan een lijnvlucht gaan altijd op tijd…(althans meestal) maar je betaald dan ook de hoofdprijs…een vlucht naar Antalya met een lijnvlucht ligt ongeveer op 1200 euro
@Viva: Een lijnvlucht is niet te boeken in een pakket… dus geen optie. En dus, zoals ik al zei, het maakt niet uit, ze hebben allemaal vertraging, ze vliegen allemaal uiteindelijk naar waar ze moeten. Wij moeten gewoon wachten of boarden er zit niets tussen :hihi:
Daar heb je gelijk in Beps…in een pakket ben je overgeleverd aan charters…
Wij vliegen tot nu toe altijd via twente, aan het begin va het seizoen komen de tijden al op internet te staan, zijn dan de tijden voor het hele seizoen
Maar, on topic, ik heb de vliegtijden van Onur altijd minder gevonden. Vaak later op de dag, en weer heeeel vroeg terug. Zijn wel de 1 na laatste dag om 23 uur gehaald om om 4 uur in de ochtend terug te vliegen:crybaby:
Linda> Ook die tijden kunnen veranderen hoor!!
Inderdaad minste kans op vertraging heb je bij een lijndienst… Maar dat kan niet in combi met een pakket (Niet naar Turkije)… Dus maar gewoon hopen dat je op tijd vertrekt!!!
x
Een lijnvlucht is zeker wel te boeken in een Pakket reis wij verkopen ze ook
Welke vluchten zijn dat dan>???
@cynthia: klopt dat die tijden ook kunnen veranderen toen ze op internet kwamen et staan zouden we hier vertrekken om 14.20 en terug om 13.35, toen de vluchten dit seizoen weer begonnen was dat veranderd in 15.20 vertrek en terug om 14.35
Hellentje
Ben erg benieuwd welke reizen dat dan zijn…heb in de jaren dat ik reis(nu 20 naar Turkije) nog NOOIT een pakket gezien waar er een lijndienst inzat… Ben altijd geintereseerd…
Ik vlieg ook al jaren en heb eigenlijk op 1 keer na, nog nooit ernstige vertragingen meegemaakt. Zelfs vorig jaar naar Portugal met Ar**fly niet.
Ik mag in mijn handjes klappen als ik het zo lees, ik heb in 5jr tijd maar 1 keer vertraging gehad en dat was te wijten aan het weer, sneeuwstormen hier en daar en dus een vertraging van 12 uur!!! Maar verder altijd keurig op tijd of iig binnen een half uur!!!
Nu maar meteen even afkloppen!