@Hellentje: Werk jij voor Iris Travel??
als dat zo is hellentje dan heb ik de mail van jou ontvangen.
groet Viva
Hey allemaal!
Is er nog nieuws van Onur Air? Nog problemen ofzo?
Ik vertrek nl. volgende week dinsdag vanuit Eindhoven met Onur Air naar Bodrum…
Summa
Er zijn echt geen problemen met onur air hoor en naar mijn weten vliegen ze wel gewoon vanaf Eindhoven, tenmiste wij konden kiezen voor de 26 ste vanaf Eindhoven of Amsterdam. Dit ging puur om Rotterdam, en wij gaan nou heen met transavia en terug met onur omdat dan de datum van 1 juli is gepasseerd.
ik heb rotterdam airport gebeld met de vraag waarom onurair in juni niet meer op rotterdam land en vertrekt, hun vertelde mij dat het heel druk is en dat onur geen slots heeft kunnen bemachtigen om te landen en te stijgen, maar dat ze ze wel weer hebben vanaf 1 juli…vaag maar goed het zal wel
Oke… maar vreemd… dat moet toch ook al lang bekend zijn in de reiswereld, ze adverteerde er toch maar mooi mee, vertrek vanaf Rotterdam. Maar ja ben blij dat wij in ieder geval nog omgeboekt konden worden naar Transavia wel een beetje jammer want ik had liever met onur gevlogen, dan waren de reistijden stukken beter geweest.
We vliegen nu heen om 15.40 uur en terug om 7.00 uur best balen.
Vandaag is onur air gewoon op rotterdam geland en weer vertrokken, ik heb geen idee wat er aan de hand is…hoor maar in ieder geval niets met onur air…nu martinair weer…altijd gedonderd, mmmm volgend jaar is transvertragia weer aan de beurt denk ik
Ja dat klopt hoor volgens mij gingen de vluchten naar antalya gewoon door, alleen die naar bodrum niet.