Raad gevraagd over binnenlandse vlucht

Hallo allemaal,

Wij hebben in Augustus een binnenlandsevlucht nodig van Denpasar naar Jakarta. Aangezien Garuda in nederland 135 euro vraagt en airaisia ook al bijna 100 euro kost vraag ik mij af of het voor deze periode nog mogelijk is om in Indonesie tickets te kopen. Het is voor ons de 1e keer, dus graag jullie advies.

Groet,

Jany

2 personen moeten vanwege het werk 1 Augustus terug en 5 personen 8 Augustus.

Bedankt voor je reactie

Ik heb ergens eens gelezen dat als hebt geboekt bij Garuda dat je bij een extra toevoeging in dit geval Denpasar- Jakarta 25 % korting krijgt. Weet iemand hier iets meer van? Want bij navraag bij Garuda Nederland is dit niet het geval.
Misschien wanneer je de extra vlucht vanuit Indonesie boekt?

Ik word er helemaal niet goed van. Altijd dat gedoe over geld en prijzen.Bijna alles op dit forum gaat over geld. :mad: Kijk eens verder voor je een reis onderneemt. :vak01:

Wat zielig voor je dat van een normale vraag niet goed wordtlol2.

Hallo,

Ik zelf boek altijd mijn Garuda vluchten in Indonesie zelf maar dan betaal je soms ook toch wel 100 euro voor 2 personen. Ik denk dat goedkoper niet meer zo snel gaat lukken dan ga je in het in Januari moeten boeken bij Airasia hadden ze toen sale voor juli en augustus. Dus ik ben bang dat de prijs rond de 100 euro gaat liggen.

OK vooruit dan maar…>>>

Kijk eens op de websites van: Garuda, Batavia air, Lion air en Mandala air…:chin:

Dankje wel !:wereld:

Garuda kan je ook niet online boeken trouwens. Ze zijn er wel mee bezig vertelde de balie medewerker van Garuda toen ik daar was. Dus het gaat wel komen. Ik heb ze daar dus op kantoor gekocht ging allemaal prima.

Bedankt voor alle info :smile:

Het ging uiteindelijk om de prijs van een ticket dus via de website krijg je een indicatie wat het ongeveer gaat kosten. In Indonesië boek ik een vlucht altijd bij een travel agency, de extra kosten zijn te verwaarlozen. Overigens zijn de kosten van een binnenlandse vlucht erg laag, de laatste keer Medan-Padang een promo voor nog geen €20 all in enkele reis. :zon02: Voor 2 personen Denpasar-Jakarta enkele reis met Lion Air voor €80 is ook voor Europese begrippen bijna voor niets, een afstand van bijna 1000 kilometer!

Hoi, ik heb een aanvullende vraag over dit onderwerp. Ik vlieg 19 november om 0.00 uur s’nachts vanaf Jakarta terug naar Amsterdam. Ik zoek nog een binnenlandse vlucht vanaf Denpasar naar Jakarta. Wat kan ik het beste doen, het ticket daar ter plaatse regelen, of al in Nederland. ik he been ticket gevonden via airasia, maar dan arriveer ik om 20.45 uur op Jakarta. Hoeveel overstaptijd heb je nodig? 3 uur haalbaar? Een vlucht eerder vertrekt namelijk al om 14 uur en dan zit ik 8 uur te wachten op het vliegveld :frowning:

Ik zou het risico van 3 uur zeker bij Airasia niet nemen. Airasia is wel heel goed maar staat er wel om bekend dat ze wel eens vertraging hebben. Je zou ook via Garuda kunnen kijken maar deze is niet online te boeken. Het is wel zo dat als je nu al boekt met Airasia je een goeie prijs krijgt want hoe eerder je boekt hoe goedkoper het is.

Hoi Moira,

Bedankt voor je snelle reactie. Is het beter om dus in Jakarta of Bali de vlucht te boeken? En hoe is 't vliegveld van Jakarta, kun je het daar 8 uur volhouden als ik voor een vlucht s’middags zou kiezen?

Groeten,
Kim

Hoi Moira,

Bedankt voor je snelle reactie. Is het beter om dus in Jakarta of Bali de vlucht te boeken? En hoe is 't vliegveld van Jakarta, kun je het daar 8 uur volhouden als ik voor een vlucht s’middags zou kiezen?

Groeten,
Kim

Hallo,

Nee ik geef gewoon aan dat beide kan wat je wilt. Ik weet wel dat Airasia nu nog een betere prijs heeft dan dat je gaat wachten. Ik heb zelf wel vaak Garuda gewoon in Bali zelf geboekt. Ik weet niet of er wat te doen is op het vliegveld van Jakarta ben daar nog nooit geweest. Ik heb een vlucht gemaakt van Bali naar Yogyakarta en ben toen gevlogen van Yogyakarta naar Kuala Lumpur Maleisie. Anders een boek meenemen en lekker lezen of een laptop meenemen ofzo.

Zolang op Soekarno-Hatta is een kwelling. Alles is van steen en lekker comfortabel de tijd doorbrengen is er niet bij. Beter op een andere manier naar Jakarta reizen zodat de wachttijd korter is. Een andere optie is het Jakarta Airport Hotel.
For transiting passengers, short-term (three to six hour) rates are available.”

Ik zeg al geen idee ja ik ben niet zo moeilijk ik ga gewoon ergens op de grond zitten ipod erbij en boek en ik ben klaar.