Met vliegtuig van Denpasar naar Surabaya

In augustus heb ik een vakantie geboekt voor 3 weken Bali.

Ik wil tijdens mijn vakantie op Bali overvliegen naar Java-Surabaya om mijn oma te verrassen. :slight_smile:

Nu hoop ik dat iemand mij antwoord kan geven op de volgende vragen;

• Hoe lang duurt de reis van Bali naar Surabaya per vliegtuig en/of auto?
  • Met welke vliegtuigmaatschappij kan ik het beste vliegen?
  • Wat zullen de kosten ongeveer zijn?

Sarah

Dank je Boomaap,

Dan kan ik in ieder geval vertrekken wanneer ik wil.
Ik ben alleen niet zo blij met een vliegtuig van Merpati.
Blijken niet echt goed onderhouden te worden.

Gr sarah

Ik denk dat er andere airlines die van Sby naar DPS v.v vliegen .
Meestal komen ze vanuit Jakarta met trussenstop in SBy en daarna vliegen verder naar DPS .

Jaak,

Bedankt voor je reactie!

Op de foto ziet de reis naar Java er in ieder geval geweldig uit!

Gr Sarah

Wij willen ook met Mandala van Jakarta naar Surabaya, eigenlijk meteen door als we aankomen. Kan je gewoon op Jakarta airport naar de domestic terminal gaan en dezelfde dag doorvliegen of zit dan alles vol?
Boeken op mandalaair.com lukt alleen met Indonesische credit cards, die ik niet heb…
Kan nog Batavia air proberen, maar Mandala schijnt beter te zijn (veiliger)…

Groet, friso

Friso en Sanvogeltje,

Garuda zal ook wel van Bali naar Surabaya vliegen; is heel goed te doen; wij hebben het ook heel vaak binnenlands gedaan.

Je kunt inderdaad op elk vliegveld boeken voor een vlucht alleen is het de vraag of je wel direct weg kunt of pas de volgende dag, maar dat moet toch geen probleem zijn.

Succes, Indesco

PS. Ik vond PeterLente ook weer zo serieus antwoorden geven, maar trek je er niets van aan hoor Sanvogeltje. Als je bijna iedere topic leest, hebben een aantal personen wat te zeuren of halen elkaar het (Indonesische) vel van de neus; zal wel typisch Indonesisch zijn … hoewel mijn vriend dit absoluut niet doet … en die is toch ook geboren in Indonesie … hahahahahah/hihihihihi (ojee, zometeen word ik weer aan de schandpaal gezet door PL). Vraag maar raak !!!

@ Peterlente :
Wat heb ik in deze posting mee te maken?
Kennelijk wil je mij zo graag betrekken .
Zou het beter ziujn om echt informatie te geven aan leden over je eigen reiservaringen , cq eventueel adviezen geven in plaats mening te uiten over een schrijvende lid ?

Goed zo Surya, wij zijn gewoon lieffies en zij zijn jaloers, dat is het hahahahahah !!! Jij bent tenminste serieus, net zoals ik en probeer iedereen de juiste informatie te geven. En je hebt tenminste belangstelling voor heel veel personen hier op dit forum.

Zo zie je maar PeterLente; SA en ik steunen elkaar !!!

Indesco

PS. En mijn vriend is niet bij mij weg te slaan, omdat ik zo‚Äôn lieffie ben en ik vind het niet leuk van je dat je hem ‚Äėdom‚Äô noemt ‚Ķ want je kent hem niet eens. Hij als Indo zou nooit zoiets over anderen zeggen ‚Ķ jammer en kortzichtig !! :dag: