Waardebepaling is soms moeilijk. Daarom de vraag hoeveel betaal jij gemiddeld voor een ticket Amsterdam - Jakarta.
Ik zelf schat dat voor de periode 23 augustus tot 13 september rond de 700 euro (incl alles) moet lukken.
Waardebepaling is soms moeilijk. Daarom de vraag hoeveel betaal jij gemiddeld voor een ticket Amsterdam - Jakarta.
Ik zelf schat dat voor de periode 23 augustus tot 13 september rond de 700 euro (incl alles) moet lukken.
Ik heb tot nu toe voor mijn tickets Amsterdam - Jakarta zo’n 700-800 euro betaald (één keer goedkope flexibele studententicket Singapore Airlines in maart en de andere keren Garuda Indonesia in juli, mei en september).
Als je wat prijzen voor de periode 23 aug - 13 sept wilt weten, kan je altijd even een ticketadvies aanvragen bij Tunafish. Vind ik zelf altijd wel handig…
Misschien een beetje off-topic, maar voor de info:
Voor onze vlucht van Düsseldorf - Kuala Lumpur van half juli en half augustus terug heb ik 797,- euro betaald. ( van KL met AirAsia naar Medan 47 euro en Bali naar KL 75 euro )
Als je voor 700 euro een ticket hebt, heb je veel geluk. Meestal betaal je meer…
Helaas ben ik zelf afhankelijk van de schoolvakanties, en voor 700 euro kom ik naar tot Bangkok of Kuala Lumpur.
op dit moment kun je met Cathay Pacific voor 700 hoor Ams - Jak en terug.
Maar probleem is dat ik AMS - Jakarta en daarna Denpasar - AMS wil en die zijn weer stukje duurder.
Eind december hebben we tickets geboekt :
Amsterdam - Jakarta 9 juni
Denpasar - Amsterdam 6 juli
Singapore Airlines
€750,00 per ticket
Kan niet wachten :biggrin:
Gr. Sander
Sanderr1980,
Heb je deze tickets direct bij Singapore Airlines gekocht of via reisbureau/organisatie?
Goedkoop voor Singapore Airlines… Maar misschien omdat het lang van te voren geboekt is…
Lang van tevoren wil niet altijd zeggen dat het goedkoper is, soms is er een aanbieding tussendoor die nog goedkoper is… Ik boek altijd rechtstreeks bij de maatschappij, oktober 2011 Amsterdam-Singapore-Medan vv. met SIA voor €840. Mooie prijs! >>>
Aanvulling op mijn vorige post: voor een vlucht in mei van dit jaar.:chin:
Heeft iemand ervaring met Qatar Airways?
Ik heb tickets gevonden voor 13 sep - 4 oktober van Brussel naar Jakarta voor €576 p.p. Dan vliegen we met Qatar en maken we ook een tussenstop in Doha (de hoofdstad van Qatar), maar ik heb zelf geen ervaringen met deze maatschappij.
Is gekozen als beste vliegmaatschappij van de wereld in 2011, zie: http://www.worldairlineawards.com/
Dus daar zit je wel goed.
Tickets naar Jakarta worden steeds goedkoper, maar naar Bali helaas niet… grr
Vaak is goedkoop duurkoop… Als je ergens in Nederland woont moet je eerst naar Brussel (auto of trein) is ook niet goedkoop, dan via een tussenstop naar Jakarta en vervolgens met een andere vlucht naar de eindbestemming. Voor mij te hectisch, dan maar een paar euro duurder…:chin:
Aangezien wij in het zuiden van het land wonen vliegen wij tegenwoordig met KLM vanaf Düsseldort. Dat scheelt honderden euro’s. Terwijl we dus eerst met de cityhopper naar Amsterdam vliegen en dan vervolgens op de avondvlucht naar Jakarta stappen. Het tarief schommelt natuurlijk continue, maar we kijken iedere maand verscheidene keren op de site van KLM en als we een tarief tegenkomen dat ons ok lijkt slaan we toe.
Zo zijn we een tijdje terug voor 500 euro naar Jakarta gegaan en zaten tussen mensen die minimaal twee maal zoveel betaald hadden.
Verder is het heel simpel om Düsseldorf Int’l Airport te bereiken en het parkeren is spotgoedkoop vergeleken met Schiphol. De laatste keer hebben we een volle maand onze auto laten staan voor 80 euro. En het was maar 10 minuten lopen. De andere parkeergarages/terreinen hadden trouwens een shuttle.
Laatst (vlak voor Kerstmis) zag ik trouwens een Business Class tarief van 1700 euro. Dat is toch gewoon lachen. We hadden bijna geboekt, maar helaas had ik andere dringende zaken in mijn agenda staan.
Groetjes,
Maur1
Volgens Columbus magazine, is er de komende 3 weken een prijzenoorlog van start ivm vliegtickets. Iemand die hier meer van weet? Ik ga de prijzen de komende weken iig in de gaten houden.
Betreffende artikel: http://www.columbusmagazine.nl/nieuws/4459/prijzenoorlog_vliegtickets.html
Een tussenstop vind ik niet erg. En wij wonen dichterbij Brussel dan Amsterdam dus voor ons zelfs erg fijn
543 voor een retourtje met Emirates Airlines
Waar heb je die gevonden? Ook voor September al?
Kilroy travels is mijn held
Nice… Kilroy travel is idd erg goed, geen extra kosten (0,0)
AMS - JAK en DPS - AMS is bij Kilroy 770 euro helemaal rond, twijfel… Is voor 7 personen en dan kan 50-70 euro al aardig veel schelen.
Vraag me echt af of de ticketprijzen nog zullen zakken… naar of van Denpasar.
Op dit moment heeft The emirates een aanbieding voor 549,- euro van Amsterdam naar Jakarta of Singapore. Te boeken voor 30 januari 2012.
Dit is de prijs voor tickets in het laagseizoen van 2012. Het is all-in + 2 gratis stopovers op Dubai!
Sowieso een fijne vakantie gewenst op Bali!
Warme groet,
Marcello Supusepa
http://www.zoover.nl/indonesie/bali/...balihome/villa
http://www.vakantiereiswijzer.nl/vak.../homebalihome/
http://www.homebalihome.com/nl/foto-...mbaran-beaches
en bijvoorbeeld Finn’s beachclub op een private beach :