Prijs binnenlandse vluchten?

En dat zijn dan vaak mensen die ook zelf googlen .:hihi: :hihi: :hihi:
Je kan mij en niemand wijs maken dat ze alles (bijna alles) weten over Indonesia.
Omdat ze toevallig een Indonesia lover , een expat , zakenman , bemiddelaar , of zelfbenoemde Indologen zijn .
En anderen niet dulden omdat ze te weinig weten over Indonesia .

Mijn kennis over hotelprijzen op Sumatra en Jakarta is inmiddels al meer dan 6 maanden oud , dus als ik de nwe prijzen , nwe vertrektijden ,nwe situaties etc moet vertellen ben ik genoodzaak om Google te raadplegen.

>>>

[quote=surya atmadja;469655
Dat zijn *Feiten , die je kan vinden als je gaat zoeken , bij google bijvoorbeeld
Vertrouw je dat niet , dan kan je nachecken.
OmeSid zegt altijd : Bisa diCek Vertel mij dan maar eens waar jij die feiten vandaan haalt… ***
5. Dat is een grote misser van 1 (een) Garuda piloot geweest.
Hij is zwaar gestraft . Hij kon het tenminste nog navertellen… Hij was zeker niet de beste van Curug:slapen:
Antw: Wat is dat voor een opmerking ?, het is weer een veronderstelling die niet gebaseerd is door feiten (bronnen ?? a.u.b ) Jij vertelde toch dat Garuda de beste piloten van Curug haalden, niet zeuren om Sid je hebt het hierboven zelf beweerd!
[
/quote]
Trouwens er is geen enkele piloot die beter is dan een andere, de opleiding is buitengewoon streng. Een fout is menselijk en dat kan iedereen overkomen.

De prijzen van binnenlandse vluchten zijn te vergelijken met een treinkaartje van Amsterdam naar Maastricht.:tssk:

[quote="“Sumbar, post:42, topic:59841"”]

Flauwe kul.
Tuurlijk zijn er verschillen tussen de ene afgestudeerde en de andere.
Er bestaan “eindexamenscijfers” zoals je vroeger op school hebt.