En dat zijn dan vaak mensen die ook zelf googlen .:hihi: :hihi: :hihi:
Je kan mij en niemand wijs maken dat ze alles (bijna alles) weten over Indonesia.
Omdat ze toevallig een Indonesia lover , een expat , zakenman , bemiddelaar , of zelfbenoemde Indologen zijn .
En anderen niet dulden omdat ze te weinig weten over Indonesia .
Mijn kennis over hotelprijzen op Sumatra en Jakarta is inmiddels al meer dan 6 maanden oud , dus als ik de nwe prijzen , nwe vertrektijden ,nwe situaties etc moet vertellen ben ik genoodzaak om Google te raadplegen.
[quote=surya atmadja;469655
Dat zijn *Feiten , die je kan vinden als je gaat zoeken , bij google bijvoorbeeld
Vertrouw je dat niet , dan kan je nachecken.
OmeSid zegt altijd : Bisa diCek Vertel mij dan maar eens waar jij die feiten vandaan haalt… ***
5. Dat is een grote misser van 1 (een) Garuda piloot geweest.
Hij is zwaar gestraft . Hij kon het tenminste nog navertellen… Hij was zeker niet de beste van Curug:slapen:
Antw: Wat is dat voor een opmerking ?, het is weer een veronderstelling die niet gebaseerd is door feiten (bronnen ?? a.u.b ) Jij vertelde toch dat Garuda de beste piloten van Curug haalden, niet zeuren om Sid je hebt het hierboven zelf beweerd![/quote]
Trouwens er is geen enkele piloot die beter is dan een andere, de opleiding is buitengewoon streng. Een fout is menselijk en dat kan iedereen overkomen.