Mij werd nog nooit drugs aangeboden !!! Dat je dat makkelijk kan vinden in Tunesië is ONZIN !!! Er hard om zoeken zal je moeten, ja …
En dan over die RUSSEN en POLEN, en eigenlijk het hele OOSTBLOK …
Ongelooflijk hoe ongemanierd die zijn !!! Ik was voor de eerste keer zonder m’n familie met m’n vriendin alleen naar Tunesië gegaan, op hotel (hotel Karawan) en toen merkte ik het pas, toen ik met ze op hotel zat !!!
De laatste dag zaten ik en m’n vriendin gekoppeld met 2 Russische wijven aan tafel, ze drongen voor aan 't buffet, ze lieten de helft achter op tafel, ze gaven niks van fooi, en ze keken me de hele tijd aan, en kwaad kijken hé !!! En natuurlijk zaten ze te roddelen tot en met … Vies volk !!! Het was abnormaal in het restaurant van 't hotel, ze vlogen naar 't buffet toe en lieten niks achter voor anderen, en duwen, en voorsteken en noem maar op !!!
Al die wijven (sorry van uitspraak) keken me de hele tijd kwaad aan, en keken ons na … Ik had er dan ook de pest aan, en dat wisten ze
En aan de karaoké dan !!! Waren er mensen die prachtig konden zingen, die kregen niks van applaus, ook niet gewoon voor 't gebaar, maar komt er daar een lelijk wijf aanzetten die zo vals als een kat een Russisch liedje komt zingen en dan juicht iedereen die toe !!! Logisch, 't zijn allemaal Russen …
Naja, zolang er geld binnenstroomt in Tunesië zou 'k zeggen, ik hou van m’n land, maar dit word me teveel !!! Ik hou van m’n stad (Sousse) en ze word echt verpest door dat volkje !! En al die wijven die zich precies als hoertjes kleden om een Tunesische man te vinden … Echt ongelooflijk is dat, het zijn hoeren van natuur, en dat zie je …
Ik hoop dat er iets aan gedaan wordt, want zo kan het niet langer !! Vorig jaar viel nog mee, dit jaar is veel erger, wat zal 't volgend jaar zijn ???