Polen En Russen ...

Originally posted by anita1979@20-07-2005, 18:13:11
** nou ik heb dus ook gehoort over vooral de polen in mahdia …
de meiden die komen elk jaar terug voor een andere vent
de "casanova’s "daar zien ze als hoeren wat iik heb gehoort groetjes anita **

Zeer juist, Anita :slight_smile:
Ik zat vorige keer op het terass iets te drinken samen met 3 Russische meisjes, m’n vriendin en 2 animatoren van 't hotel. Eén van de animatoren was druk in conversatie met die Russische meiden. Opeens zei die zo tegen mij: “Denk niet dat ik ze graag heb, het hoort éénmaal bij m’n werk, het zijn dikke hoeren, en dat zie je aan ze.” Hij had ondertussen al met ééntje van hen in bed gedoken hé !!! Die Cassanova’s daar denken alleen aan 1 ding, een beetje profiteren, en dan HUP, weg ermee …

Ik snap niet hoe die meiden dat niet inzien!
Of laten ze zich gewoon misbruiken ??

Mja, ik verkeer nu ook met een Cassanova-type, maar hij is nu wel totaal veranderd B) Zo zie je maar dat ze serieus kunnen zijn :stuck_out_tongue: Maar toch niet met van die hoerterige Russische types …

hoi hoi
ik ben ook sinds maandag terug van tunesie
wil er weer zo snel mogelijk weer naar terug want ik heb nu ook een andere kant van tunesische mensen gezien
dec was me behoorlijk tegengevallen
maar nu in 1 woord fantastisch!!!
in houda beach waren veel engelanders en tsjechen maar daar had je geen last van
personeel had ons direct weer geschoten en waren zeer blij ons weer te zien,eten was beter dan vorig jaar (was 2 kg aangekomen;-) )
we hebben een hele fijne vakantie gehad en ja ik mis tunesie nu alweer
maybe dat ik dit jaar nog voor een weekje terug ga
anders volgendjaar mei en july

hoiii hier een bericht vanuit mahdia wat zijn die polen een peeeeeeeeeps ik zie ze nu voor het eerst maar 1 van die meiden van in 30 min met 4 jongens bezig ik wist niet wat ik zag jeetje mina :unsure:
dikke zoen anita vanuit tunesie