ja dat klopt jenny maar dan zit je bij marsa alam maar bij hurghada el gouna heb ik toch geen duikstekken tegen gekomen van dieper dan een metertje of 40
Dat wil niet zeggen dat ze er niet zijn: bij deze een verhaal (met slechte afloop) van een duik naar 68 m bij Hurghada: http://www.duikeninbeeld.tv/duiken/artikel/een-diepe-duik-in-hurghada/.
Maar genoeg hierover, als je weet wat je doet is duiken veilig, en Egypte ook ![]()
Hier in Denemarken is er nu een negatief reisadvies voor Sharm el Sheik. Er mogen voorlopig de eerste 14 dagen geen nieuwe gasten naar Sharm gevlogen wordenâŠ
Men zegt hier in het nieuws dat dit is besloten naar aanleiding van het Duitse reisadvies op grond van de bus met KoreanenâŠ
duiken is mooi duik al jaren maar ja wat je zegt je moet weten wat je doet en zeker overal met je handen van af blijven en nergens op gaan staan !!! en egypte is veilig voor al hurghada el gouna marsa alam el quisir en ook zeker luxor en aswan
is er niks af te kraken sunnyboy nee he
Egyptboy en ron47.
Nee ik ben niet van de media of van wie dan ook. Maar 1 ding is zeker. De berichtgevingen van de media en negatieve reis adviezen van het ministerie van buitenlandse zaken neem ik een stuk serieuzer dan jullie subjectieve mening hier. Dus ik blijf erbij dat het niet veilig is in Egypte voor toeristen. Kunnen jullie mij toch niet van weerhouden. Ieder zijn mening en dat respecteer ik, maar ik hoef me daar niet persé iets van aan te trekken. Jullie lijken wel op die opdringerige verkopers en taxi chauffeurs daar in Egypte. Weten na 10 keer nee ook nog door te gaan met pushen en intimideren.
En welke vragen bedoel je Egyptboy?? Ik stel voor om een vragenlijst op te stellen zodat ik er antwoord op kan geven. Want je zegt wel steeds een vraag te hebben maar het lijkt meer op een mening dus wees duidelijk en stel mij gericht een vraag zodat ik daar weer op kan antwoorden.
Haha, het lijkt meer op haantjesgedrag op dit forum. Wat maakt het nou uit dat de een een andere mening over een land heeft? Wat maakt het uit dat mijnheer dit jaar liever naar Gambia gaat dan naar Egypte? Wordt ie daar lastig gevallen en gepusht.
Dat is trouwens wel vreemd, dit is geografisch bepaald. Er zijn legio landen met vergelijkbare levenspeil, waar men zich niet zo pusherig en seksistisch gedraagt.
die sunnyboy weet niets van egypte en het toerisme daar en die denkt dat heel egypte niet veilig is de badplaatsen zoals hurghada el gouna marsa alam is veilig en nee wij willen niks verkopen of pushen maar we willen dat de waarheid verteld word en geen negatieve berichten dat heel egypte on veilig is
haha het lijkt inderdaad haantjes gedrag hier.
Waarom mag je geen eigen mening hebben!!!
En waarom mag je niks negatiefs hier neerzetten, in elk land is er wel iets en ik vind dat je zowel negatief als positief mag posten.
Iedereen beleeft het op zijn of haar manier en daar mag je gelukkig je mening over geven zolang het met respect voor ieders mening is en dat ontbreekt hier nog wel eens.
Ik weet dat een groot gedeelte van de Egyptische bevolking afhankelijk is van de toeristen die komen, en het is heel erg dat die toestroom nu op een laag pitje staat, maar dat komt echt niet door dat iemand zijn mening hier neerzet ga niet naar Egypte.
Dus als je een grotere toestroom toeristen wil genereren zal je toch echt bij degene moeten zijn die die adviezen geven.Zoals ambassades en de overheid en reis organisaties.
als het in maastricht niet veilg is of er een advies geld dan kan je wel naar amsterdam of den haag want daar is het wel veilig zo moet je het zien en niet anders
Ron, er moet helemaal niets! Mensen mogen helemaal zelf weten hoe ze iets willen zien. Jij bent de baas niet en dat is maar gelukkig ook lol2
wie zeg t er nu dat ze moeten moeten ze allemaal zelf weten wat ze doen zal mij een zorg wezen , ik geef alleen maar aan dat als er wat bijvoorbeeld wat in maastricht wat is adt je wel naar amsterdam zou kunnen meer niet , dus wat jullie doen moeten jullie voor jezelf uitzoeken !!!
En welke vragen bedoel je Egyptboy?? Ik stel voor om een vragenlijst op te stellen zodat ik er antwoord op kan geven. Want je zegt wel steeds een vraag te hebben maar het lijkt meer op een mening dus wees duidelijk en stel mij gericht een vraag zodat ik daar weer op kan antwoorden.
Sunny Boy je houd je echt wel van de domme he dit is al de tweede keer dat je zogenaamd niet hebt gezien dat mensen vragen aan je gesteld hebben waarop jij niet antwoord ik zou zeggen lees dit topic maar eens aandachtig door dan zie je de vragen vanzelf staanâŠ
Maar 1 ding is zeker. De berichtgevingen van de media en negatieve reis adviezen van het ministerie van buitenlandse zaken neem ik een stuk serieuzer dan jullie subjectieve mening hier. Dus ik blijf erbij dat het niet veilig is in Egypte voor toeristen.
Is het jou niet bekend dat de media waar jij naar verwijst dat ze vaak dingen uit het verband halen, overdrijven en vaak niet eens de waarheid vertellen met andere woorden de media is vaak onbetrouwbaar.
Ik denk dat je beter af kan gaan van de mensen die er wonen en de situatie kennen en mensen die er vaak komen want die weten de weg daar en kunnen een veel betere inschatting maken dan jij denkt.
Jij post hier alleen maar negatieve dingen uit de media en je bent hier alleen maar om negatief over Egypte te doen.
Nogmaals je kent het land niet en je weet ook totaal niks over het land je bent er misschien een keer geweest wat ik ok betwijfel dat je er ooit geweest bent anders praat je wel anders over het land.
Maar inderdaad misschien moet je eens naar Gambia gaan , Tunesie, Turkije, Marokko Mexico, Brazilie Dominicaanse republiek, Jamaica of Spanje daar heb je ook allemaal opdringerige mensen die je in de taxi willen hebben of opdringerig tegen vrouwen zijn en ze lastig vallen en zelfs verkrachten.
Oja en in een paar van deze landen zijn regelmatig Nederlandse toeristen vermoord of worden gedrogeerd of afgeperst.
Egyptboy: stel 1 vraag met een vraagteken erachter en misschien beantwoord ik die. Je snapt het echt niet he? Wie houdt wie nu van de domme??
Ron47: Ik doet niet aan bashing. Anders zou ik wel op wat invloedrijkere fora of websites actief zijn geweest. Dus maak je vooral geen illusie dat mijn mening hier van enig invloed zal zijn op het aantal toeristen dat wel of niet naar Egypte gaat.
zal mij een zorg zijn of ze gaan of niet maar ik bedoel alleen maar dat niet heel egypte onveilig is zoals jij beweerd
-
-
- Updated - - -
-
nee lezen wat er staat en wat bedoeld word met onze bedoeling maar dat schijnt nogal een probleem te zijn voor sommige hier