Paar maanden USA in 2008

Hoihoi!

Ik zoek een reisgenootje voor een paar maanden Amerika. Ik zal het even toelichten :biggrin:

Ik wil al lang een keertje naar de USA. Nu kan ik voor 6 maanden naar Texas, maar ik twijfel of ik dit wel wil gaan doen. Dus wil ik eerst graag een paar maanden ‘gewoon’ naar Amerika.

Het liefst ga ik eerst 2 maanden naar Texas en daarna wil ik met een reisgenoot richting Californie, Nevada en Arizona omdat ik graag het bekende rondje wil rijden (Las Vegas, L.A., natuurparken, etc). Dit zal een klein maandje in beslag nemen…

Ik heb verder niet veel eisen, ideeen zijn altijd welkom! Ik zoek dus een reisgenootje voor de rondreis (4 weken ong.).

Dus als iemand ideeen heeft… Tell me! :biggrin:

(Oh ja, ik ben trouwens 21 jaar, voor wie het graag wil weten :hihi: )

Groetjes Sylvie

Hallo Sylvie!

Mijn naam is Nadine en het leek me leuk even op je berichtje te reageren. Ik heb namenlijk hetzelfde idee. Maar ik ga eerst van februarie tot eind juni op stage naar Curacau. Van daar uit wil ik dan nog 2 maanden rond gaan trekken in Amerika, naar de plekken wat jij ook zegt. Op een ranch werken… daar had ik nog niet over nagedacht… maar dat klinkt wel gaaf! Dus ik weet niet wanneer je van plan was te gaan…maar misschien kunnen we dus eens af en toe schrijven hierover!

groetjes,
Nadine

Hey Sylvie,

Superleuk idee, dat werken op een ranch. Ik zoek ook nog een reisgenootje voor het bekende rondje in het westen. Verder ben ik dan van plan om de route 66 te vervolgen, maar wanneer zou jij willen vertrekken?

Groetjes Laura

Hey allemaal, ook ik wil graag een rondreis maken in het zuid-westen. Ik ben begin juli in de VS voor een bruiloft dus zo begin juli lijkt me een mooie tijd, ik weet nog niet hoe lang ik wil gaan e.d. maar ga liever niet alleen.
Ik ben overigens 23, kom uit Noord-Brabant en studeer.
Grts, Heleen

Een bruiloft? Doe maar ruig :dope: haha, wel gaaf!

Hoe lang wil je ongeveer gaan rondreizen en heb je al plannen?

Groetjes Sylvie

PS Kom ook uit Noord Brabant :smiley: bij Eindhoven. En jij?

Heey Sylvie,

Wanneer was je van plan om te gaan?
Ik wilde rond maart gaan en dan voor 3 maanden,
de oost- en westkust doen.

groetjes Mark, ook uit (omg) Eindhoven:hihi:

Ja en ik ben de “maid of honor” dus dat wordt wat :wink:
Ik kom uit omgeving Den Bosch.
Ik heb nog geen concreet idee over hoe lang ik wil gaan. Dat is denk ik afhankelijk van wat er allemaal op het programma komt… En natuurlijk van wat het allemaal gaat kosten, ook niet onbelangrijk.
Grts, Heleen

Hallo allemaal!

Ook ik heb plannen om naar Amerika te gaan voor een paar maanden en de bekende route te rijden. Leuk om te zien dat er nog zoveel meer mensen zijn die daar over na denken :slight_smile: Ranch werken, daar had ik zelf ook nog niet over nagedacht. Ik ga zelf eerst een paar weken vrijwilligerswerk doen in Zuid-Amerika maar wil daarna (van juni tot augustus maar data zijn flexibel) met de auto door de VS cruisen, met gezelschap het liefst :). Ik ben trouwens 23 en studeer in Utrecht,

groetjes,
Marloes

Beter dat je eerst meegaat in maart tm juni in Amerika rondcruisen en dan dat vrijwillegerswerk gaat doen;)

Hey allemaal!

Mijn plan is inmiddels iets gewijzigd waardoor het werken op een ranch is komen te vervallen. Het huidige plan is om 2 maanden in Texas stage te gaan lopen en om dan eind juni te gaan reizen voor 1 maand. Dus zoek ik eigenlijk een reisgenootje voor een maand…

@ MC86: heb je gemaild. Waar in de buurt woon je eingelijk? Ik in Nuenen :slight_smile:

@ iedereen: je mag me gerust toevoegen op msn, is misschien wel makkelijk (al zit ik er niet heel veel op de komende dagen) : [EMAIL=“sylviedouwes@hotmail.com”]sylviedouwes@hotmail.com

Ik ga donderdag naar het reisbureau, even checken wat de tickets gaan kosten :wink:

Nee joh, vrijwilligerswerk en daarna als beloning lekker rondreizen met mij is veel leuker voor dr haha! :vak02:

Klinkt ook goed moet ik zeggen! En ja, dat vrijwilligerswerk zal ik zeker doen! Vanuit waar zou je met de rondreis willen beginnen Sylvie?

Marloes

Hoi!

Ik ga in juni ongeveer 2,5 week naar San Fransisco. Wat ik daar precies ga doen ligt nog niet vast: de stad bekijken, surfen aan de kust, evt. trip naar LA … Zoveel USA-lovers :slight_smile: … Iemand behoefte om aan te sluiten?

xJannie (v,25, Tilburg)

Gister naar het reisbureau geweest, viel me mee qua prijs! :slight_smile:

Marloes: Ik heb de tickets besproken voor Los Angeles dus daar zou ik dan het liefst beginnen met de rondreis. Kan echter allemaal nog gewijzigd worden, heb nog niet geboekt alleen gereserveerd…
Heb er zelfs nog een paar dagen New York ingepland (trekt me niet echt maar daar zou ik toch over terugvliegen).

Inderdaad Jannie veel een USA-lovers hier. :smiley:
Eigenlijk zouden we binnekort een soort reisgenoten-date moeten plannen haha… Zodat iedereen kennis kan maken en ideeen kan uitwisselen, wie weet (hopelijk) komen er nog leuke reisgenoot-matches uit :wink: haha…

Hoi Sylvie!

Je idee spreekt me heel erg aan. Ik wil ook al heel lang een keer naar Amerika. Met vrienden gaat waarschijnlijk niet lukken ivm het geld en relaties.
Ook dat je ‘maar’ 4 weken gaat rondreizen vind ik wel fijn, wil zelf namelijk ook niet al te lang… Wie weet is een meeting met iedereen die gaat en wil gaan wel een goed idee ja! :teeth:

O, trouwens ff editten, ik ben 22 jaar. Afgestudeerd, maar opzoek naar iets anderse… het perfecte moment om naar het buitenland te gaan voor mij dus!
Liefs Marye

Hallo allemaal,

Leuke plannen allemaal, klinkt goed!!! Ik vertrek begin februari voor een stage naar Vancouver. En in juni is mijn stage afgelopen en begin ik aan een 2-maand-durende-rondreis in amerika… Ik wil graag van Vancouver naar beneden trekken langs de west-kust naar San Fransisco! Zijn er nog mensen die ook vanaf seatle die kant op reizen of in die periode in San Fransisco zitten?
Hoor het wel! Leuk dat jullie ook allemaal gaan, wordt vast een onvergetelijke tijd!

Groetjes Lyet

Hoi Lyet!

Bedankt voor je reactie. Wel gaaf op stage in Vancouver!
Twee maanden reizen gaat mij iig helaas niet lukken (financieel ook niet). :slywink:

Wat voor reisgenootje zoek je en wat wil je doen in het zuidwesten van de VS? Ik zou namelijk vooral daar veel willen zien :slight_smile:

hoi Silvy,
ik heb 4 en een half jaar in de VS gewoond en ik wil er graag weer naar toe, maar ik heb een probleempje, maar als je mij daar bij kunt helpen zou ik met je mee kunnen
'mail me maar [EMAIL=“m.bos12@chello.nl”]m.bos12@chello.nl

Margreet

Hey Allemaal,

Ik ben in afwachting van een baan als soccertrainer in Amerika. Dit lijkt me een geweldige woon/werk/reis ervaring. Om zo proberen wat van de american way of life te proeven.

Als dit niet doorgaat ben ik van plan om door Amerika rond te reizen. Ik ben net afgestudeerd en probeer snel tijdelijk werk te vinden om geld te sparen voor deze reis.

Ik sta open voor mede reisgenoten en wil via deze forum ideeen met jullie wisselen.

Ik hoor t graag.

Hallo Mensen,

Met sommige van jullie heb ik ook al contactgehad ik ga in Maart een maand naar USA rondtrekken en het enige wat nu vast staat is dat ik in NYC land en dan vertrek vanaf LA.:wereld:
Al sik jullie ergens onderweg zou kunnen treffen zou dat natuurlijk helemaal gezellig zijn ik ben een militair van 21 en doe mijn HBO maatschappelijk werk erbij en ben al tijden druk druk druk dus moet er ff tussen uit hoop leuke reactie te krijgen

Groetjes Annelies:zon: