Mijn naam is Nadine en ik ben 25 jaar. In februarie ga ik eerst tot eind juni naar Curacau voor mijn stage. Daarna wil ik graag nog 2 maanden gaan rondreizen door Amerika. Het bekende rondje eigenlijk… Las Vegas, San francisco… die dingen. Tot nu toe ga ik alleen… maar heeft er misschien iemand interesse om mee te gaan rond die tijd? Ik hoor het wel!
Ik vertrek begin juli naar de VS omdat mijn zusje gaat trouwen. Ik wil daarna eigenlijk een rondreis doen in het zuid-westen van de VS. Heb je inmiddels al iemand gevonden die met je mee wil, of ben je nog op zoek?
Ik ga namelijk alleen naar de VS, maar vind het rondreizen alleen toch niet zo’n goed plan. Ik ben 23 jaar trouwens, en studeer internationale bedrijfscommunicatie.
Heb je al iemand gevonden voor je rondreis? Anders zou ik best met je mee willen gaan. Ik werk in het onderwijs en kan alleen in de maanden juli en augustus, dus dat komt goed uit. Ook zou ik graag Las Vegas, San Fransico en Los Angelas willen zien! Dus ik hoor graag van je! Mijn emailadres is [EMAIL=“dani02468@hotmail.com”]dani02468@hotmail.com