Rondreis USA

Hoi,

Ik ben Bart, een jongen van 23 jaar die al jarenlang een reis door de usa wilt maken en nu ik afgestudeerd ben is daar eindelijk tijd voor. Ik zou graag een reis willen maken van coast to coast en als hier te weinig animo voor is wil ik door het westen (voornamelijk californië) reizen.

Ik ben opzoek naar 1 of meerdere reisgenoten rond mijn leeftijd die deze reis ook graag zouden willen maken.

Heb je interesse, dan hoor ik het graag!

Groetjes…

Hee Bart,

Wanneer zou jij willen vertrekken. Ik wil van 1 oktober t/m 20 december.

Groetjes;)

hoi josianne,

dat maakt mij niet heel veel uit. ergens tussen september en januari heeft mijn voorkeur.

Waar wil jij precies heen?

Groetjes,

Bart

Hee, het liefst californie beginnen en in miami eindigen. daartussen maakt mij niet echt uit;) mn emailadres is [EMAIL=“j0sanne@hotmail.com”]j0sanne@hotmail.com.

Groetjes

Hallo,

Ik ben van plan om half oktober tot half november te gaan.
Nadruk ligt op het zuidwesten, maar ook wil ik graag New York, Miami, Orlando, Washington, Yellowstone en Niagara falls meepakken?

Lijkt het je wat?

Hallo, Ik ben ook net afgestudeerd en wil zsm naar USA: Philadelphia,NYC,Niagara Falls. Low budget waar mogelijk. Westkust erachteraan (of ervoor) lijkt me ook vet! Hebben jullie al concrete(re) plannen, bart, Josianne en chick Braam? Groetjes Roos

Hoi allemaal,
ik wil de laatste twee weken van november wat rondreizen in Californië. Ik zou graag de highway 1 willen afrijden als dat lukt. Andere trips in Californië ben ik waarschijnlijk ook wel voor te vinden.
Groetjes,
Linsey

Heey Roos,

Ik heb mijn reis al aardig opgesteld. Dingen die ik oa. wil zien zijn:
Niagara falls, New York, Rocky Mountains, Las Vegas, Grand Canyon, Bryce Canyon, Monument valley, Zion, Yosemite, San Francisco, Los angeles, Pacific coast, Mesa verde, Miami, Biscayne en Orlando.

Heb jij al ongeveer een reis opgesteld? En lijkt deze reis je misschien anders leuk?

Ja ik wil ook mee! Laten we met z’n allen gaan! :slight_smile:

Ik reis vanaf 4 oktober alleen. Ik vertrek vanuit San Francisco en ga nadat ik op visite ben geweest bij mijn vrienden op pad. Graag zie ik veel parken, natuur en ga ik op avontuur. Hoe meer zielen hoe meer vreugd!

Hoi!

Ik ben Lisa 24 jaar uit Mechelen (België) en ik wil een rondreis maken door de verenigde staten. Ik kan vertrekken vanaf midden/eind augustus tot midden/eind november. 3 maanden dus!

Ik zou graag van new york naar L.A gaan via het noorden en dan de terugweg doen via het zuiden… het liefst van al zou ik een echte road trip willen maken met de wagen en andere vrijwilligers 

Hebben je interesse? Vraag maar gerust wat info over mij of de reis!

Je kan mij het makkelijkst via mail bereiken: lisa.marlier@gmail.com

Groetjes!

xx