Hallo medereiziger(s),
Ik ben Michiel (Mitch) , 29 jaar, woon in Brabant en heb plannen om de komende zomer naar en ver land te gaan! Actie, veel zien, veel lachen, er simpelweg een onvergetelijk avontuur van maken is mijn motto! Ik zit zelf te denken aan een rondreis van 3 weken door Zuid-West USA (low budget, indien mogelijk) met een huurauto, in juli en/of augustus 2004.
De volgende globale reisschema heb ik in mijn hoofd zitten: Phoenix, Las Vegas, Grand Canyon,… Bryce Canyon,… Mesa Verde NP,… Rocky Mountains,… etc., etc. en terug naar Phoenix.
Ik heb redelijk veel reiservaring opgedaan de laatste jaren en dit deel van de USA staat hoog op mijn verlanglijstje.
Mocht(en) je/jullie interesse hebben om met me mee te gaan op avontuur, de allerdaagse sleur eens van je af te gooien en meer van mij of mijn plannen willen weten, dan hoor ik het graag van je/jullie. Uiteraard is mijn plan niet heilig, ik sta altijd open voor leuke suggesties!!
Kom uit die luie stoel!!! Dit onvergetelijk avontuur mag je absoluut niet missen!! Let’s do it!! B)
groetjes:
Michiel.