Onvergetelijke Rondreis Zuid-west Usa!

Hallo medereiziger(s),

Ik ben Michiel (Mitch) :smiley: , 29 jaar, woon in Brabant en heb plannen om de komende zomer naar en ver land te gaan! Actie, veel zien, veel lachen, er simpelweg een onvergetelijk avontuur van maken is mijn motto! Ik zit zelf te denken aan een rondreis van 3 weken door Zuid-West USA (low budget, indien mogelijk) met een huurauto, in juli en/of augustus 2004.

De volgende globale reisschema heb ik in mijn hoofd zitten: Phoenix, Las Vegas, Grand Canyon,… Bryce Canyon,… Mesa Verde NP,… Rocky Mountains,… etc., etc. en terug naar Phoenix.

Ik heb redelijk veel reiservaring opgedaan de laatste jaren en dit deel van de USA staat hoog op mijn verlanglijstje.

Mocht(en) je/jullie interesse hebben om met me mee te gaan op avontuur, de allerdaagse sleur eens van je af te gooien en meer van mij of mijn plannen willen weten, dan hoor ik het graag van je/jullie. Uiteraard is mijn plan niet heilig, ik sta altijd open voor leuke suggesties!!

Kom uit die luie stoel!!! Dit onvergetelijk avontuur mag je absoluut niet missen!! Let’s do it!! B)

groetjes:

Michiel.

Hey,

Ik (Anneleen, 27 jaar) heb dezelfde plannen maar dan voor in oktober 2004 <_< . Momenteel zijn we met 3 personen; we zijn nog op zoek naar een reisgeno(o)t(e)…

Kun jij enkel in de periode juli/augustus, of zou je eventueel ook met ons mee kunnen reizen…?

Laat je iets weten?

Saluut, Anneleen.

Hoi Mitch!

Ik vind dat je geweldige plannen hebt. Ik ben ongeveer hetzelfde van plan… maar pas over een paar jaar… om precies te zijn 2007. Want dan ben ik pas klaar met school. Ben 26 en heb al enige tijd in de USA gewoont. Ik wil zelf van San Fransisco naar Boston rijden. EN daar wil ik dan maximaal 3 maanden over doen. Ik weet het kan in een kortere tijd… maar ik wil er wel van nemen…

Ik zou zeggen .,… succes er mee! :smiley:

Groetjes Marije
snakey4life@yahoo.com