Reisgenoot Gezocht Voor 2004

[CO
LOR=red]**
Hallo iedereen :smiley:

Wie heeft er zin om in augusturs van 2004 op reis te gaan naar een ver land maar heeft net zoals ik geen reisgenoot.

Als je veel energie hebt en veel dingen wilt doen dan ben je bij mij aan het goede adres.
Ik zie graag de reacties tegemoet.

Groetjes petra :wink: :wink:

Hi Kiwi,

Ik ben Michiel (Mitch) :smiley: , 29 jaar, woon in Brabant en heb net als jij plannen om de komende zomer naar en ver land te gaan! Actie, veel zien, er simpelweg een onvergetelijk avontuur van maken is mijn motto! Ik zit zelf te denken aan 3 weken Zuid-West USA (low budget). Ik heb redelijk veel reiservaring opgedaan de laatste jaren en dit deel van de USA staat hoog op mijn verlanglijstje, maar is absoluut geen must.

Mocht je interesse hebben en meer van me willen weten, dan hoor ik het graag van je.

groetjes:

Michiel.

Hi Kiwi,

Ik ben Michiel (Mitch) :smiley: , 29 jaar, woon in Brabant en heb net als jij plannen om de komende zomer naar en ver land te gaan! Actie, veel zien, er simpelweg een onvergetelijk avontuur van maken is mijn motto! Ik zit zelf te denken aan 3 weken Zuid-West USA (low budget). Ik heb redelijk veel reiservaring opgedaan de laatste jaren en dit deel van de USA staat hoog op mijn verlanglijstje, maar is absoluut geen must.

Mocht je interesse hebben en meer van me willen weten, dan hoor ik het graag van je.

groetjes:

Michiel.

hee iedereen, ik ben nieuw hier en zag een paar oproepjes,ik moet namelijk naar de USA soon :wink: maar heb net als jullie niemand om mee te gaan…heeft er iemand zin om naar south carolina te gaan of ergens in de states?
laat iets weten he
elisa