Zuid-West VS in juli/aug '08

Hallo reizig(st)er,

Ik ben Heleen, 23 jaar, student en ik kom uit Noord-Brabant. Komende zomer wil ik graag een aantal weken per auto een rondreis maken door het zuid-westen van de Verenigde Staten.

Even kort wat ik wil in ieder geval wil gaan doen:
San Fransisco, Las Vegas, Los Angeles en een aantal National Parks (Grand Canyon, Yosemite).

Ik vertrek zowieso begin juli naar de VS om de bruiloft van mijn zus bij te wonen aan de oostkust. Dus ik zit echt vast aan de periode juli/augustus.
Maar buiten dat staat nog niets vast…

Dus als jij hetzelfde van plan bent, of gedeeltelijk hetzelfde, is het wellicht een goed idee dit samen te doen.

Groetjes, Heleen

Hoi Heleen,

Klinkt harstikke leuk! Ik werk in het onderwijs en kan alleen in de maanden juli en augustus weg. Dus ik zou best met je mee willen. Ik hoor graag van je! Ik kom trouwens ook uit Noord-Brabant!

Groetjes Danielle

Hallo Heleen !!

Ik ben Lisanne, 20 jaar en kom uit Emmen (oorspronkelijk uit Brabant!) en zou ook graag een paar weken weg willen in juli / augustus, naar Amerika of Canada!
Ik zoek ook een reisgenoot! Ik hoop wat van je te horen!

Groetjes,

Lisanne

Hey! Ik wacht nog even half januari af, dan krijg ik te horen of ik voor mijn studie 6 maanden naar Zuid-Afrika mag. Zo ja, dan worden mijn plannen voor de VS wat anders. Ik laat het je weten.

Grts, Heleen

Hoi!

Ik ben Marye, 22 jaar en wil ook graag een aantal weken naar Amerika… Kom niet uit Brabant maar uit Gelderland, ook heeel gezellig :wink: Periode is voor mij helemaal goed, heb zelf geen concrete ideeen nog eigenlijk, wat ik precies zou willen bezoeken… In ieder geval een National Park, dat lijkt me echt super mooi!

Per auto zou ook wel leuk zijn. Heb zelf een rijbewijs. Heb je er al over nagedacht hoe dat precies gaat? Auto huren? Zitten er voorwaarden aan (bijv ouder dan 21 zijn of 5 jaar je rijbewijs hebben?).
Hoop wat van je te horen!
Liefs Marye

hi hoi!

ook bij mij beginnen de reiskriebels weer te komen… en wil er graag rond juli/ augustus weer op uit trekken… Amerika lijkt mij ook super! dus als jullie al leuke plannen hebben… hoor ik het graag :smiley:

groetjes eva

ps. ben 23 jaar :smiley:

Klinkt goed dames! Ook mensen die eventueel in juni al mee willen?
Ik ben een brabantse (lekker verrassend!) meid van 25 …

Ik meld me ook!

Ook uit Brabant (hoe origineel hihi), ben 21 jaar!

Groetjes Sylvie

(PS Heleen, ik had je nog gemaild maar zie nu je topic pas :smiley: )